נגישות
נגישות

בכור את שושי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על בכור את שושי

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/07/10

מקום מעלף!!!! בתור אחת שרחוקה מהבית הטריפולטאי שלה אני מוצאת נחמה בבית של בכור את שושי נעים לדעת שהיא שם תמיד כשהקיבה זועקת לקוסקוס של אמא..:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael 11 ביקורות
2.7
27/07/09

השירות היה מהיר, האמת אין הרבה אופציות, באתי לאכול קוסקוס וקיבלתי קוסקוס. בתור בת ליוצאי טוניס שאכלה מעל 20 שנה פעמיים בשבוע קוסקוס טוניסאי אמיתי, הקוסקוס של בכור את שושי הוא בסדר. לא... מתעלה לדרגות עילאיות, אבל בהחלט בסדר. ב-40 שקל מקבלים קוסקוס עם ירקות ומפרום, סלט חריף בצלוחית ועוד צלוחית עם ירקות חתוכים גס (פלפל, גזר ולפת). בסדר. לא יותר. כיבדו אותי גם בצלחת שעועית ברוטב "לטעימה", ובפלח מלון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/10/08

פשוט מדהים! אין לי מילים לתאר... אחרי כל ההמלצות מחבריי, החלטתי גם אני לנסות את מזלי- והופתעתי לגלות מסעדה ביתית, אווירה חמה, שירות נפלא והאוכל וואוו ללקק את האצבעות. שושי וכל הצוות החם... תודה לכם על חוויה מפנקת, בטוח אחזור ולא לבד :). עלו והצליחו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/08/08

אין על שושי בעולם נותנת לך ישר הרגשה של בית נותנת לך לטעום מכל המאכלים מכניסה אותך לתוך המטבח ועוד בסוף הארוחה מקבלים פרי לפי עונות השנה לא סתם היא בן 10 המסעדות הטובות בארץ ולפי דעתי... היא מספר 1 שווה כל שקל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
25/03/07

חבר'ה, באמת חבל על הזמן, אין מילים, שווה לנסות . . . כל מה שאמרו פשוט נכון. פעם ראשונה שאכלתי שם ומאוד מאוד נהנתי . . . לפי מה שהבנתי המסעדה קיימת 40 שנה. כל הכבוד, אני יכול להגיד שזה... החמצה שלי שלא גיליתי אותה לפני . . .

עוד פרטים
הוספת תגובה