נגישות
נגישות

הנשיא 1 ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

24 ביקורות וחוות דעת על הנשיא 1

Michelle - תמונה
Michelle 2 ביקורות
מדהימה
4.5
02/02/19

מחיר המסעדה ממוצע ביותר,אווירה נפלאה לפגישה עם חברים . ממליצה לבקר שם מאוד ,הייתי שם מלא פעמים וכל פעם אני חוזרת לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל מבקר מתחיל
פעם ראשונה וכנראה אחרונה
3.8
28/12/18

ריח חריף של עישון. חלל המסעדה מחולק במחיצה פתוחה לאותו חלל, כאשר חצי מיועד למעשנים ללא איוורור. מי שסובל מעישון שלא יכנס. רעש נוראי של קהל צעקני שמתחרה ברמקולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor 9 ביקורות
לא חוזר לשם
2.5
09/05/17

לא משהו. מתיימרים להתמחות בהמבורגרים ובשרים ובפועל אפילו מידת עשייה להמבורגר לא טרחו לשאול. המלצרית לא ידעה כלום ממה שיש בתפריט. בדיעבד הייתי קם והולך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nir - תמונה
Nir מבקר מתחיל
מומלץ !
5.0
01/09/14

אכלתי המבורגר כמעט בכל מקום ממותג ומפורסם כזה או אחר אבל אין ספק שההמבורגר הכי טעים הוא בנשיא 1 באשקלון מפתיע שיש כזה מקום עם שילוב של מוזיקה ואוכל ברמה כזאת גבוה באשקלון

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס 2 ביקורות
שירות גרוע ביותר
1.3
14/05/14

הזמנו מקום . הגענו - שום דבר לא מוכן. לקח להם כ רבע שעה להזכר שהזמנו מקום. הזמנו קינוח - לא הגיע. כאשר הגיע חשבון - הקינוח היה בפנים. לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avital - תמונה
Avital מבקר מתחיל
אין על הנשיא!!!
5.0
14/10/13

אחד המקומות הטובים שהייתי בהם האוכל השירות האווירה אני בעצמי עובדת בשירות לקוחות וכל פעם מחדש נהנית מקפה בבוקר מארוחת צהריים טעימה ואפילו סתם לשבת על הבר בערב

עוד פרטים
הוספת תגובה
דייאנה - תמונה
דייאנה 32 ביקורות
חוויה שלילית בגלל שירות
2.0
23/05/13

לפני הכל חשוב לי לציין שהאוכל טוב, באמת. אבל היחס המשפיל שקבלנו זה פשוט מתחת לכל ביקורת. היינו באחד מהשבתות, בצהריים, זוג. הזמנו כנפי עוף למנה ראשונה והמבורגר לכל אחד כמנה עקרית. אחרי 5... דקות הגיעה מלצרית ואמרה שאין כנפיים, הבנו והחלפנו את ההזמנה לחומוס. למרות שביקשנו הפרדה בין העיקרית לראשונה הגיעו כל המנות יחד. ביקשנו שאת ההמבורגר יוציאו אח"כ, המלצרית לקחה את ההמובגר חזרה למטבח ואמרה שאין בעיה. אח"כ היא באה אלינו שוב (שההמבורגרים עדיין על הדלפק במטבח) ואמרה שאי אפשר לעקב את יציאת המנה בגלל שזה כבר מוכן ואי אפשר לחמם שוב. אמרנו שבאותה מידה אין טעם לאכול המבורגר קר עד אחרי שנסיים את המנה הראשונה! המלצרית עדיין התעקשה שזה לא ניתן ולכן ביקשנו לבטל את החומוס. שוב סירוב, בשלב הזה כבר אמרנו שאנחנו רוצים לשלם עבור השתייה בלבד וללכת.רק אז טרח האחראי להתערב ואחרי שראה שאנחנו מתקשים הסכים לבטל את החומוס. מאז זכינו להתעלמות מוחלטת מכל צוות המסעדה, עד שלרגע שסיימנו לאכול ועזבנו את המקום. מיותר לציין שעד שקבלנו שוב את ההמבורגר שלנו הוא כמובן היה פושר. בכל מקרה לא היה לנו כוח להתווכח ופשוט אכלנו בשתיקה. זאת הפעם הראשונה בחיי שאני לא משאירה טיפ במסעדה, אבל היחס שקבלנו פשוט מתחת לכל ביקורת. חבל, כי ממה שכן טעמנו האוכל איכותי והמחירים הוגנים, אבל אנחנו פשוט מתייבשים לקבל יחס כזה שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/04/11

בעיני ובעיני חברי המקום הפך למקום הקבוע שלנו. תמיד כשאין מה לעשות- הנשיא, וגם כשיש, זה הנשיא. כיף תמיד ואף פעם לא מאכזב. בעינינו הפאב הטוב ביותר באיזור ואחד מההמבורגרים, אם לא... ה... אווירה מגניבה, מוזיקה טובה ואנשים לבביים, בשישי ושבת בצהרים יש אווירה משפחתית וטובה, כשלעתים תראו גם איזה כלב או שתיים מתרוצצים באיזור הפאב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
13/07/10

מקום מעולה , נהנה כל פעם שאני מגיע , ההמבורגר באמת הכי טעים באשקלון. החסרון היחידי ואת זה אני כותב בתור ביקורת בונה , אם אתם מפרסמים מספר טלפון בבקשה תדאגו שיהיה זמין ויענו לו , באופן... קבוע אני מתקשר להזמין משלוח הביתה ואין תשובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/06/10

באשר לתגובות הנ"ל, אנו חייבות לציין, כי הנשיא הוא מקום ביתי, וחמים.. שתמיד נעים לשבת בו, בין אם זה יציאה עם חברים, בין אם זו סתם ישיבה בשעות הערב המוקדמות. ניתן לומר שהאוכל באמת... טעים,מוגש בצורה אסטטית. תרשו לנו לומר שההמבוגר שלהם לא נופל מההמבורגר של מוזס או אגאדיר והכי חשוב שהמנות נעשות מהלב ומרגישים את זה בקיצור מומלץ ביותר..נעים אחלה עובדים..!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה