נגישות
נגישות

לה לה לנד ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על לה לה לנד

Yoav - תמונה
Yoav 63 ביקורות
חוויה מדהימה תמיד
4.5
16/08/14

אם רק לא היה כזה יקר היה מושלם. אבל מצד שני תמיד שווה את הכסף. זאת הנקודה הכי טובה בחוף אם אתה גם רוצה להיות ממש על החול, גם רוצה אוכל וקפה איכותיים (קפה מומלץ חבל שאין חלב סויה) מנות... נדיבות וטעימות מאוד, שירות טוב, חוף מושקע. מה עוד אפשר לבקש? אולי קצת יותר זול שיהיה אפשר ליהנות יותר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 63 ביקורות
איזה כיף בים...
4.0
11/10/13

איזה כיף היה לנו. סלט ירקות טרי וטוב ופרנה חמה עשו לנו את החניה עם האופניים למהנה הרבה יותר. מקום מצויין לשבת ליד הים, אין לצערי הרבה אופציות. מלצרית אוקראינית מקסימה גרמה לנו גם לשכוח... ששילמנו מעל 50 שקלים לסלט הקטן (והטעים!). לא נורא

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
29/07/09

מקום מזעזע! מנת צ'יפס ושניצלונים קפואים שדחפו לשמן עמוק עולה 62 ש"ח. בנוסף - שירות איום ונורא (אכן נראה שהמקום מנוהל על ידי חבורת גולשים), מנורות פלואורוסנט אדומות בצורת דקל סביב למתחם... בסגנון הסרט קוקטייל משנות השמונים (רק חסרה מטרייה קטנה במשקאות). בקיצור - זוועה. לא להתקרב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/06/08

נחשפתי למקום במקרה בשבת בערב כשטיילתי עם בעלי והילדים בים וחיפשנו מקום לשבת ולאכול. מהרגע שנכסנו למקום התאהבנו.עיצוב מדהים ומיוחד יוצר אווירה נעימה וחמה. שילוב ישן חדש, שאבי שיק, שילוב... של עץ עם פרזול, ספות זולה זוגיות מפנקות, ערסל ישיבה, ספות וכורסאות קש מרופדות. הריהוט והסגנון במקום שונה משולחן לשולחן והכל משתלב בהרמוניה ויוצר את הייחודיות של המקום, יש הרגשה של בית או יותר נכון הבית שהיינו רוצים לעצב כך ולגור בו. בעלי ואנוכי מעשנים, הייתה לנו אפשרות לשבת בחוץ על החוף ולמרות הכל בחרנו לא לעשן וליהנות. כן, כן, אפילו הילדים בני עשר ושש (בנים) התלהבו מהעיצוב ומהאווירה. שאפו למעצבים! וכמובן האוכל היה טעים מאוד ומחירים סבירים לכל כיס. דבר אחד היה חסר לנו מאוד: לא היתה ק צ פ ת בשום קינוח (סופלה ללא קצפת? גלידה ללא?) ובשום משקה (מילשייק/שוקו/אייס קפה?). חבל.מבטיחים לחזור:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/05/08

פצצה של מקום, מושקעע, מעוצבבבב, אוכל פיצוץץץ. קיצורר, אחלה מקום. ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
27/08/07

היינו ביום שישי לפני השקיעה, שתינו מוחיטו וכוס יין. ברקע ניגן סקסופוניסט עם די.ג'יי שהיה מאוד נחמד ומתאים לאווירה. אכלנו לראשונות ברבוניות ובצק פילו עם בשר שהיה מצוין.שרימפס עם ניוקי... ומדליוני בקר עם שמנת פלפל שהיו מוצלחים מאוד.כמה צ'ייסרים ואבטיח מול שקיעה מושלמת. היה פיצוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
05/08/07

אורי שטרק תתבייש. לאחר השנים שבהם פקדנו את אלנבי 58 וצ'יץ ביץ ציפינו לעוד מקום מדהים מבית היוצר שלך, אך מצאנו את עצמנו במקום מעוצב יפה, אך רועש, מחובר לקיוסק שמוכר ארטיקים ולשירותים... מטונפים. במקומות מסוגו של ה"לה לה לנד" לא אוכלים, אלא רק נהנים מהנוף - המנות קטנות ולא טעימות. שווה להגיע לדרינק של לפני השקיעה, אך חשוב לזכור אם במקרה תתעלפו יחייבו אתכם על המים שישפכו עליכם - כי לפי דבריה של המלצרית ששירתה אותנו "אנחנו לא מגישים כאן מי ברז".

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
03/08/07

המסעדה הכי גרועה שהייתי בה בעשור האחרון. המקום הזה הוא בושה לקולינריה הישראלית שהגיעה לרמות גבוהות בשנים האחרונות.מדובר בקיוסק של חוף גורדון שעבר שיפוץ חביב בחלקו הפנימי והממוזג. המקום... מנוהל בחובבנות בידי חבורה של גולשים, אין שום התנהלות מסודרת ונאלצתי להסתובב 10 דקות במסעדה עד שמישהו ניגש אלי ועזר לי למצוא את המקום שהזמנו בטלפון. התפריט עצמו לא ברור ומשלב בין סלטים וטוסטים שהגישו בקפה תנובל'ה בסוף שנות ה-80 לבין מנות עיקריות יקרות להחריד.השרות היה בינוני ולא תאם את רמת המחיר, המנות היו הגרועות ביותר שטעמתי במסעדות מזה שנים, מאזטים שנלקחו הישר מאולם חתונות בתחנת הדלק של לוד, טוסט גבינות ופטריות מ-4 משולשים קטנטנים של לחם לבן גבינת עמק וחצי פטריה ומנת שרימפס קטנטנה, יבשה ויקרה להחריד. הקינוחים היו חביבים אך הוגשו ברישול ניכר. בקיצור המקום נחמד לשתות דרינק של ערב מול הים אך לא הייתי מתקרב למטבח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sabutbul - תמונה
sabutbul 50 ביקורות
3.7
08/07/07

ישבנו בבוקר שישי, האוכל היה טעים, השירות היה די בסדר, המיקום והאוירה כייפים במיוחד, וגם ישבו מס' סלבס במקום, בסך הכל אחלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אליעד - תמונה
אליעד 4 ביקורות
1.7
28/06/07

פשוט בושה. התנהגות מזעזעת. לפני שבוע הלכנו ללה לה לנד לארוחת בוקר בשעה יחסית מוקדמת ביום שישי. הגענו לאחר צעידה יחסית ארוכה אני, אשתי והבן שלי. לאחר שהזמנו שתי ארוחות בוקר ושתיה לתינוק... אשתי ביקשה כוס מים. המלצרית אמרה שהם אינם נוהגים להביא מים ושאשתי תלך לשות מהברזיות לשטיפת הרגליים בחוף. מיד ביקשנו לדבר עם מנהל המשמרת שלא התנצל אלא ניסה להצדיק את ההתנהגות המבישה הזאת בזה שהמלצרים לא יכולים לבזבז את כל הזמן שלהם בלהביא מים. אם המקום מציג את עצמו כמסעדה ולא סתם בוטקה על החוף עליו לספק דברים בסיסיים ללקוחות. רגלינו לא תדרוך שוב במקום הזה. בנוסף סיפרנו לכל החברים שלנו וגם הם הסכימו שאי אפשר להשלים עם זה ושגם הם לא יגיעו לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה