נגישות
נגישות

שיפודי התקוה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

49 ביקורות וחוות דעת על שיפודי התקוה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/04/10

אכלתי שם עם בעלי, הקבבוני טלה היו מצויינים, הפרגית הייתה אותה פרגית שאוכלים בכל המסעדות אך הסלטים היו ממש טובים. היה שם חציל עם בשר וסלט ביצים, וקורקבנים.. הם מאוד השקיעו. מעבר לכך... רציתי לציין לטובה את השירות הקשוב של המלצרים. אני לא יודעת אם השולחן שלי היה של מלצרית אחת או של כמה משום שקיבלתי שירות מכמה מלצרים אך כולם היו נחמדים ואדיבים. רק חבל שלא היה דג באותו יום...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אופיר וחן - תמונה
אופיר וחן מבקר מתחיל
1.3
07/04/10

אני והחברה אכלנו שם היום היה מאוד מאכזב- אני אוהב לאכול בשפודי התקווה אבל עד שהגעתי לסניף בקניון אילון היחס מהמצלרים היה מאכזב מאוד עושים טובה שהם עובדים ובקושי נותנים שירות.מחירים... בשמיים של 60 ש"ח לשיפוד 1 פרגית צלחות מאוד קטנות של הסלט והציפס. ומה שאנחנו רגילים שבארוחה עיסקית השתיה תהיה חופשי אז שם נותנים רק בקבוק חצי ליטר 1 לסועד האוכל היה קר ולא היה החלפה של הסלטים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
11/03/10

המשך ביקורת קודמת: לאחר שהוחלפו השיפודים הכל היה בסדר. בסוף הארוחה המנהל הציע לנו שתייה חמה על חשבונם. אני מרגישה שקיבלתי תמורה רבה למחיר. יצא לי לעבור ליד המסעדה לא מעט ושמתי לב שלא... חסרים לה סועדים. קראתי את שתי הביקורות הקודמות שנכתבו משום מה בהפרש תאריכים קצר. כנראה אלו המתחרים או אנשים שלא רגילים לאכול בחוץ וחבל. 60 שקל לבנאדם על שיפוד ויותר מ20 סלטים שונים לאפות חומוס ציפס וכדומה זה לא הרבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/03/10

אכלנו שלושה אנשים, אני בעלי ואחותי. אני אכלתי עסקית פרגית בשישים שקלים אחותי אכלה עסקית של שני שפודי כבש ב80 שקלים ובעלי אכל עסקית סטייק אנטריקוט ב120. הציפו אותנו בסלטים, בין היתר היה... שם סלט טבולה מעולה, וחציל עם בשר שהיה תענוג, כמו גם חציל מטוגן וסלט ביצים. כל אחד קיבל שתי תוספות שיכלו להיות מנה בפני עצמן, האוכל היה מצויין אם כי הכבש בהתחלה היה עשוי יתר על המידה. כשהערנו על כך הוא הוחלף מיד באחר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
03/03/10

למרות שהאוכל בסדר, כמו כל הסטייקיות למיניהם, המחירים שגבו מאיתנו היו בשמיים!!!!!!לקחנו עסקית שאמורה כביכול להוזיל עלויות וזה לא משתלם לא אם כן אתם מסוגלים לבלוס בלי הפסקה,המחיר היה גבוה... עבור המנה גבו מאיתנו כך:שיפוד אחד של כבד 60 ש"ח!נקניקיות מרגז, תקלטו, 80 ש"ח !!!סגרנו שם ארוחה במחיר מוגזם ברמות היסטריות, במסעדה שנחשבת לעממית.מאוד מאכזב ולא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
02/03/10

הגענו 4 איש ביום פורים. המקום היה לחוץ. לחוץ מאוד. חיכינו ולבסוף מצאו לנו שולחן לארבעה איש. האוכל בסדר. ההגשה מהירה אבל המחירים, אוי המחירים לזה קוראים ש ח י ט ה ! עבור 4 לאפות נתבקשנו... לשלם 24 ש"ח. עבור 2 קנקני מיץ (לא מי יודע מה) שילמנו 56 ש"ח. עבור 6 שיפודי פרגית 165 ש"ח. צלחת חומוס מטפסת מעל 22 ש"ח אולי קצת יותר. בקיצור נורא יקר. 4 איש השארנו 400 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
24/12/09

אירחתם אותנו באירוע של ארגון נכי צה"ל. רצינו להודות לכם על השירות הקשוב והמקסים של המלצרים. כמו כן רציתי לציין לטובה את האיכות של הסלטים המעולים שלכם והבשרים, והתמורה היפה למחיר. המשיכו... כך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/10/09

חגגתי לבעלי יום הולדת והייתם נהדרים. רציתי להודות לכם על השירות המלצרית השחרחורת הנחמדה שאיני זוכרת את שמה שאף הביאה לנו בסוף הארוחה קינוח עם זיקוק כהפתעה לבעלי. האוכל גם היה נהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/09/09

אוכל נהדר, הסלטים עשירים ובשפע. נוח לי להגיע לשם בגלל שאין בעיה עם החניה. השירות טוב ותמיד חייכני יעיל וזריז. המחירים שווים את המוצר. רק שתי נקודות לשיפור: 1) להוסיף שיפוד ביז 2) להרחיב... את השירותים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/09/09

אני אוכלת קבוע בשיפודי התקווה בקניון איילוון. הסלטים שם עולים 22 שקל לסועד ולא 25 שקלים. מצויין כך בתפריט וגם המלצרים דואגים לציין זאת. הם כוללים סלט ירקות מעל 20 סוגי סלטים במילוי... חופשי עם לאפות, ומאוד טעימים. יש לי הרגשה שהגברת הרגישה את הטעם הרע של הסלטים רק לאחר החשבון, וזה בגלל המרירות שיש לה שקשורה בה עצמה ולא באוכל. אני הייתי ממליצה לכל מי שמגיע להזמין את הסלטים הם מעולים כמו השירות והבשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה