נגישות
נגישות

שיפודי התקוה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

49 ביקורות וחוות דעת על שיפודי התקוה

Gidon - תמונה
Gidon 19 ביקורות
סבבה לגמרי
4.8
27/07/15

היינו היום בצהרים אני ואשתי. לקחנו שני עסקיות. השניצל גדול, טרי וטעים. השיפוד כבד עוף היה סבבה, רק חבל שקצת קטן. יש סלטים חופשי כולל צ'יפס ולאפה ישר מהתנור. נהנינו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tomer - תמונה
tomer 13 ביקורות
מאכזב מאוד אני לשם לא אחזור
2.0
14/06/15

אכלנו במסעדה אתמול בערב בסניף רמת גן זה התחיל בזה שהמסעדה נפתחה באיחור וחיכינו בחוץ כ40 דק' לאחר מכן המנגל לא עבד ולכן חיכינו עוד כ40 דק' עד שהמנגל החל לפעול והגיע הבשר ולבסוף שרצינו... לשלם בכרטיס חבר טעמים שמקנה 30% בבית העסק נאמר לנו שהקופה פתאום הפסיקה לעבוד ואנחנו צריכים לשלם מחיר רגיל ובעצם לספוג את ה30% בעל המסעדה התנהג בגסות רוח ולא כמו שצריך להתנהג ללקוח. המלצרית הייתה מקסימה והאוכל היה סביר אך לא ברמה כמו שציפינו ממסעדה כזו יקרה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
h - תמונה
h 29 ביקורות
אוכל מאכזב, תפריט מטעה, שירות גרוע, מקום צפוף
1.8
05/03/15

אכלנו צהריים משפחה של 5 אנשים הכוללת ילד בן 9. יש להם שם שיטה מבלבלת בתפריט בדמות מושג " הכל כלול" שלעשה זה לא כולל שתיה וקינוח ולא ברור עם הדיל הזה כדאי לעומת אופציות אחרות בתפריט,... כגון "קומבינציית שיפודים", יצאתי בהרגשה שנדפקתי. אכלו בצהרי חג פורים המקום קטן וצפוף והממתינים נוגעים ומתחככים כל הזמן ביושבים בשולחנות. טפלו בנו 3 מלצריות וכל הזמן היה צריך לבקש את המגיע לנו- עוד פיתות, עוד צ'יפס וכו... הן מיוזמתן לא עשו כלום. הבשר היה עשוי בחלקו rare לגמרי, והשיפודי קבב ופרגיות היו לא טעימים. הזמנו שתיה אישית לכל סועד והמלצרית לא גילתה שאפשר להזמין קנקי שתיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tripler1 - תמונה
tripler1 3 ביקורות
על הפנים!
1.3
21/01/15

באנו 4 אנשים. בהתחלה לא ידענו מה להזמין ושאלנו על ה'הכל כלול' המלצרית הסבירה שזה אומר שכל השולחן צריך להזמין הכל כלול בשביל לקבל סלטים פיתות וצ'יפס בלי גבול. קיבלו צלחת צ'יפס... קטנה-עד-בינונית - כשביקשנו עוד צלחת צ'יפס - היא הביאה לנו ואמרה שזאת צלחת אחרונה. כל זה ל 4 אנשים- שכל אחד הזמין ושילם על הכל כלול לאחר הפיתה (לאפה) הרביעית - היא אמרה שאין גם פיתות יותר. כל זה ל 4 אנשים- שכל אחד הזמין ושילם על הכל כלול סלטים - ממש אין גיוון ואכלנו אולי 3 סלטים. ולמרות שזה הכל כלול ואנשים מצפים לשירות - המלצרית לא באה פעם אחת לשאול אם הכל בסדר ואם אנחנו רוצים עוד משהו או מילוי כלשהו. הבשר היה סביר ולא מעבר. כל זה כשהיה בסך הכל השעה 10 בערב והם אמורים להיות פתוחים עד 12. לא מתקרב יותר ואמליץ לא להגיע

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 38 ביקורות
בינוני ומטה
2.3
24/08/14

אני אוכל שם לפעמים ארוחת צהריים כאשר אני בעבודה. המקום תמיד רועש, האוכל בסדר, פעם אחרונה השולחן והרצפה היו מאוד מלוכלכים. ביקשתי מים כמה פעמים ולא הביאו. אחרי האוכל הרגשתי לא טוב. סביר... להניח שלא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bar - תמונה
Bar מבקר מתחיל
מבריחים את הלקוחות במסווה של "בריאות"
1.0
07/08/14

אני ובעלי הגענו אתמול בצהריים למקום שאנחנו הולכים אליו שנים בסניפים ברחבי הארץ. כבר כמה זמן שאנחנו מגיעים ספציפית לסניף הזה ועושים לנו בעיות בנושא הצ'יפס. עד כה בכל פעם שהגענו אמרו לנו... שלא ניתן לקבל צ'יפס כתוספת לשיפודים, מה שמגיע זה אורז ותפוחי אדמה. אנחנו, מה לעשות, רוצים צ'יפס. מגיע לנו כלקוחות לבחור את התוספת שאנחנו רוצים! בכל המקרים עד עכשיו, בסופו של דבר, קיבלנו את מבוקשנו. אך הפעם כשהגענו וישר שאלנו, לפני שישבנו, אם ניתן לקבל עם השיפודים צ'יפס. נאמר לנו על ידי המלצרית שהם קיבלו הנחיה השבוע שלא לתת צ'יפס עם המנה העיקרית. דיברנו עם האחראית על המסעדה וגם היא לא היתה מוכנה לוותר, אלא השתמשה בתירוץ בריאותי: היא הסבירה לנו שהיו לקוחות שלא רצו רק פחמימות לצד השיפודים, כך שהם מאפשרים לקחת פחמימה- אורז או תפוחי אדמה, ובנוסף לכך סלט, ונוצרת בחירה. אנחנו לא אהבנו את הרעיון, כי רצינו לבחור את התוספת האהובה עלינו- בצדק רב!!! לעולם לא אלך למסעדה שבה כופים עלי את הבחירה של האוכל שלי, שאני משלמת עליו! יש לציין כי מובן מדוע הם אינם רוצים לתת את הצ'יפס כתוספת, זו תוספת מבוקשת במיוחד והם גובים עליה לא פחות מ-26 ש"ח! כך שאם רוצים להזמין שיפוד פרגית וצ'יפס, יש לשלם על כך 39 ש"ח לשיפוד ועוד 26 ש"ח על הצ'יפס. כל זאת לא כולל שתיה, חומוס, סלטים ועוד. לשם אנחנו בטח שלא נחזור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Udi Barad - תמונה
Udi Barad 4 ביקורות
גרוע מאד
1.0
16/02/14

שיפודים יבשים ושרופים, סלטים סתמיים, שירות גרוע, מקום רועש ומלוכלך. בעל בית לא נחמד בעליל

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקרת - תמונה
המבקרת 70 ביקורות
מפתיע לטובה והשירות מצוין
3.8
28/11/13

הגענו מורעבים ונזכרנו שיש בקניון סניף של שיפודי התקוה. הזמנו את התפריט של ה 69 שקל. עיסקה לא זולה שכוללת סלטים, לאפות, תוספות ושיפוד אחד. זה לא כולל שתיה ועל שיפוד כבש מוסיפים 10 שקלים.... לשולחן זרמו סלטים טעימים מאוד. ממש הופתענו מהטעמים, המגוון, הטריות. והמלצר המקסים כל העת שאל אם נרצה מילוי חוזר מהסלטים או מהתוספות (צ׳יפס, מג׳דרה, סלט). הכבש היה עסיסי וטעים מאוד. הארוחה היתה טובה ועלתה 172 שקל כולל שתיה ותוספת של 10 שקלים על הכבש. היה כדאי שיוסיפו קפה ובקלאווה על חשבון הבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zedar - תמונה
Zedar 3 ביקורות
תעשו לעצמכם טובה ואל תכנסו לשם
1.0
19/03/12

בקצרה, משלמים הון על מעט אוכל וברמה ירודה. השיפוד הגיע לפני הסלטים והלאפות, צריך לבקש כל דבר במיוחד כי הם מעצמם לא ישימו על השולחן(למרות שהכל כלול). המסעדה הייתה חצי ריקה והמלצרים עדיין... לא מגישים את האוכל בזמן. זוועה זוועה זוועה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
21/09/11

עידו נתן לנו שירות מדהים, קיבלנו מנות אחרונות על חשבון הבית כיוון שההזמנה היתה יחסית גדולה. תודה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה