נגישות
נגישות

הבוקרים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על הבוקרים

מיכל הלל - תמונה
מיכל הלל מבקר מתחיל
אחת המסעדות הטובות שאכלתי בהם
5.0
20/06/19

אחת המסעדות הטובות ביותר שביקרתי בהם נקיה אסטטית יפה ומעוצבת אפילו השירותים מוקפדים הבשר מדהים צורת ההגשהוהשירות אדיב מאוד המחיר יקר אבל שווה מתאים לארוחה משפחתית המנות משביעות

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביגיל - תמונה
אביגיל 2 ביקורות
מאכזב
2.0
05/12/18

הגענו קבוצה של 12 חברים. היינו בעבר וחזרנו כי נהנינו. 3 שנים אחרכ, המקום התחלף למסעדה עממית ,בינונית ומטה ,יקרה ,שאינה שווה את המחיר. התפריט דל. ההיצע מינימאלי. השירות -חסר סבלנות... ותחושה של "תסיימו כדי שנוכל ללכת ". האוכל היה בסדר ,לא משהו. מנת סטייק שהזמנו הוחזר למטבח כי בושל יותר מדי. בעצם הפך למסעדה הנספקת ארוחת ערב לאורחי המלון. כמות על פני איכות. רועש, לא ייחודי ולא שווה את המחיר. מאכזב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביחי - תמונה
אביחי 6 ביקורות
מסעדה מעולה שירות מעולה מחירים סבירים לרמה כזו .ממליץ
5.0
19/04/18

התקבלנו באדיבות בעת כניסתינו למסעדה .אשתי ואני ,נתנו לנו זמן להחליט על ההזמנה לבסוף החלטנו להזמין סטייק אנטריקוט ומנת אסאדו בתוספת סלט גולן לפתיחה.וקנקן מים צוננים המלצר הבהיר לנו שמנת... האסאדו עם שומן וללא עצם אבל אנחנו לא נבהלנו וההזמנה נשארה בעינה. הסלט הגיע- צלחת ענקית עם קרעי חסה ,בצל רצועות סלק עגבניות שרי ושברי אגוזים כמדומני הסלט היה עם רוטב טעים בתוכו ונהנינו מכל ביס לאחר מכן הגיעו המנות אשתי קיבלה פלנצטה חמה ועליה נתח אסאדו גדול וחם ואני כנ"ל עם סטיק אנטריקוט חם התוספות היו פוטטו חמים בצלוחיות נפרדות כן צימיצורי לאסאדו וצימיצורי ורוטב סויה לסינטה כהרגלנו בקודש התחלקנו במנות והחלטנו פה אחד ,שמי שהכין את הבשרים יודע את העבודה על בוריה -הבשרים היו נימוחים בפה עם תיבול מתאים ונהנינו מכל ביס., קינחנו בשתי כוסות אספרסו מריר.מזמן אבל באמת מזמן לא נהנינו מארוחת צהרים נפלאה כזו ,הכל היה מושלם והמחיר מתאים לרמה כזו של מנות ושירות.ולבסוף גילינו שאפילו המרחק מהבית (קרית שמונה) לא גדול בכלל. נחזור לשם זה ברור ... ונמליץ זה עוד יותר ברור כל הכבוד לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניש - תמונה
דניש 20 ביקורות
מצויין לכול אפשרות / תרוץ שניתן להגיע ולאכול
4.8
25/02/18

אכלנו אישתי ואני צהריים ביום שישי. המקום מדהים האווירה מצוינת הצוות מעולה והאוכל טעים ביותר השף הצעיר מרענן את המקום מצוין מקום לחזור ולהנות... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! המחיר לא זול אבל סביר

עוד פרטים
הוספת תגובה
yonidi - תמונה
yonidi מבקר מתחיל
נהדרת - למי שמחפש חוויה מיוחדת.
4.8
20/08/17

הייתי שם כבר כמה פעמים. עם משפחה וגם עם אורחים מחו"ל. כך שהשבחים הם לא רק ממני. האורחים שהבאתי מחו"ל אמרו שהם מעולם לא אכלו המבורגר כמו בבוקרים. הם לא נזקקו להוסיף תיבול מכל סוג... שהוא. הבשר נהדר, התוספות טעימות , אפילו המנה הצמחונית שקיבלה אורחת הינדית - זכתה למחמאות. גם הקינוחים היו הפתעה נעימה. שירות נהדר ומקצועי. המסעדה לא זולה- אך זה לזכותה . על איכות- משלמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי אברך - תמונה
מוטי אברך 2 ביקורות
חבל על הזמן והכסף
2.8
19/06/17

חוויה לא נעימה!!נתחה להבשר הוגש מלא שומן,והנתח השני מלא גידים,הראנו לאחראית במסעדה,התגובה היתה החלפת הנתח כך שאחד מאיתנו סיים לאכול והשני הסתכל. לבטח לא נחזור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמעון - תמונה
שמעון מבקר מתחיל
מסעדה עם בשר ברמה... (תרתי משמע).
4.8
02/04/17

הגענו לאחר התרשמות מההמלצות באתר ושיחה עם יובל (מהמסעדה) שציינה (ובצדק...) "שלא תיהיה סיבה להתאכזב"... המנות פשוט מעולות. (סלט בוקרים, אסאדו במעשנת, אנטריקוט ספיישל, סורבה ועוד... ).... המנות היו נדיבות כפי שציפינו והוגשו ללא עיכוב. השירות אדיב, מהיר ומאיר פנים (קיבלנו הסבר ברור לגבי כל מנה - תודה לנועם...). המחיר הממוצע לסועד כ- 160 ש"ח. אכן, באמת נהננו! מומלצת לחובבי הבשר ולאלה שקצת מבינים מביניהם....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam - תמונה
Noam 2 ביקורות
מתי חוזרים ???? בשר מעולה !!!!
4.5
13/02/17

אוכל מעולה. הזמנו בעקבות המלצת המלצרית האדיבה ונהנינו מכל מה שהזמנו. קדרות מעולות, בשר משובח והכל במידת עשיה על פי הנדרש. שקט ומקסים במקום עלות של כ-150 ש"ח לסועד למנות ראשונות,... עיקריות ושתיה. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם - תמונה
נועם 6 ביקורות
מאכזבת משהו...
3.5
02/01/17

חוות הדעת כאן נפלאות, אולי משום כך היו הציפיות שלנו גבוהות מדי. בפועל התאכזבנו מעט. הכרובית במנות הראשונות הרגישה כמו כרובית קפואה. מדוע להגיש בחורף, בשיא עונת הכרובית, כרובית קפואה??... הבשר בסלופי ג'ו היה רטוב במידה כזו שתחתית הלחמניה התפרקה ונאלצנו לבקש החלפתה בלחמניה אחרת. ההמבורגר הגיע מדיום וול בקצוות אולם רייר למדי במרכזו. המחירים די גבוהים ולטעמנו לא תואמים את האיכות בפועל. באשר לשירות - אדיב ומהיר. על אף זאת, לא בטוח שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 52 ביקורות
מסעדה מדהימה עם אוכל מעולה!
5.0
28/11/16

אחת המסעדות הטובות שאכלתי בהם. השירות במקום אדיב מאוד, כשנכנסנו למסעדה היה קצת קר בחוץ אז ישר קיבלנו סיידר חם (ללא תשלום). המלצרית מאוד אדיבה ושירותית ויודעת להסביר ולהמליץ על איזה מנות... מומלצות. הזמנו אסאדו ופאי כלשהו ולחם עם מטבלים למנה ראשונה. המנות שהגיעו היו נדיבות וגדולות, ומאוד מאוד טעימות. המסעדה מעוצבת בצורה מאוד יפה ומאוד נעימה. גם המחיר היה שווה לכל נפש, ובהחלט ברף הנמוך של מסעדות בסדר גודל כזה. בקיצור, חוויה מושלמת. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה