נגישות
נגישות

מול הים - mulhayam ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

38 ביקורות וחוות דעת על מול הים

בנימין - תמונה
בנימין 8 ביקורות
חוויה שכדי לעבור
4.0
25/06/16

מקום מקסים ביופיו נוף נהדר של ים . חניה מרוחקת יש גישה נוחה מכמה כיוונים. אכלתי עם חברים ארוחת "בופה" עשיר מאד כך שאין בעיה של כמויות. גם טעים . אווירה טובה מאד המקום חולש על נוף... מקסים . השירות בחלק שירות עצמי ,כל השאר "סבלנות "

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yonatan - תמונה
Yonatan מבקר מתחיל
שירות הכי גרוע בחיים.
1.3
09/08/15

לקח יותר מ40 דקות לקבל אוכל למרות שיחסית היו ריקים. המלצרית יאנה לא ידעה כלום על התפריט וסירבה לבדוק כשהיה שאלה (אחרי זה מצאנו שהיה משהו על התפריט שהיא אמרה שאין כי לא ידעה מה כלול בה).... פעם ראשונה בחייה שאשתי הסכימה לא לתת תשלום על שירות - בד"כ היא נותנת 12-15%!!! והאוכל פחות ממוצע! גם המיזוג לא עבד טוב בכלל בשיא החום ולחות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 2 ביקורות
מזעזע
2.3
18/11/14

המקום והשירות דווקא נחמדים, אבל למסעדה אני מגיע בשביל האוכל בעיקר, ופשוט לא היה לנו טעים, לא הצלחנו לגמור את המנות שקיבלנו, הסלט מתוק מידי, תפוחי אדמה מלוחים מידי, לחמניות של אולם בר... מצווה פשוטות וכלים לא נקיים, על הפנים!!! אני בהחלט ממליץ לחברים לי לא להגיע לשם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Benny - תמונה
Benny 2 ביקורות
לא יכול לדרג כי..... הזמנתי מקום מראש ולא עידכנו על אירוע פרטי
1.0
15/08/14

התקשרתי יומיים קודם דרך REST כדי להזמין מקום לחמישה אנשים ו כשאישתי וחברותיה הגיעו בבוקר שישי הודיעו להם שיש אירוע פרטי סגור למרות שקיבלנו אישור לזמנה ולמרות שהשארנו פרטי התקשרות. חבל... שאף אחד להתקשר ולעדכן ולחסוך את עוגמת הנפש!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Netalie - תמונה
Netalie מבקר מתחיל
גרוע
1.5
24/07/14

היום הייתי עם הבנות שלי בארוחת בוקר. המקום עם פוטנציאל מדהים. נוף עוצר נשימה. הארוחה בינונית מטה. הלחמניות היו יבשות. קיבלנו מגש עם שש גבעות גבינה שנראות בדיוק אותו הדבר. שלוש מהן גבינת... שמנת, גבינה מלוחה, וגבינה מלוחה יותר. השירות מתחת לכל ביקורת. מלצר מנומנם, המסעדה הייתה כמעט ריקה בכל זאת זמן התגובה היה איטי ביותר. בקיצור. חבל על הכסף שלכם. מקסימום לשתות קפה ולהסתכל על הנוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 2 ביקורות
גרוע לא ללכת לשם
1.3
24/06/14

ערכנו ארוע במסעדת מול הים . השירות היה גרוע מאוד היה עיכוב משמעותי מהגשת המנות התעכזבתי מאוד מהמקום ואיני ממליץ לערוך ארועים במקום זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/07/2014
מסעדת מול הים עורכת אירועים במהלך כל ימות השנה ושמה דגש עיקרי על טיב האוכל ורמת השירות, אנו מתנצלים על כך שהלקוח הרגיש עיכוב בהוצאת המנות לאירוע, אך יחד עם זאת הגשת הסרביס לאירוע במסעדה יוצא עפ"י סטנדרטים קבועים מראש, כדי שמנות יצאו במקביל ובד בבד לשמור על רמת האוכל במסעדה. מסעדת מול הים לא יכולה להרשות לעצמה שהסועדים ובעלי האירוע יכנסו למטבח כדי לנהל את הגשת הסרביס ואופן הכנת המנות, מקרים כאלו גורמים להפעלת מנגנוני לחץ על העובדים וגורמים לכשלים שירותיים. נשמח לארח אתכם שוב.
Israel - תמונה
Israel 6 ביקורות
חוויה
4.3
09/05/14

פעם שלישית שלנו במסעדה והפעם גם היו איתנו אורחים מחו״ל. האוכל היה טעים, השירות אדיב ומהיר והאווירה נעימה ומרגיעה. עוד נחזור עם אורחים אחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מלכי - תמונה
מלכי מבקר מתחיל
מושלם!!!
4.3
29/04/14

אתמול בערב היינו במסעדה. דבר ראשון המיקום מדהים. השירות אין דברים כאלה, כולם נתנו את השירות הטוב ביותר מנהל המשמרת, המשגיח והמלצרים. אוירה נעימה, ואוכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רויטל - תמונה
רויטל מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
22/07/13

ערב טו באב 21/7/13 החלטנו לצאת לחגוג את חג האהבה, הזמנו 4 זוגות להצטרף אלינו בדקנו מספר אופציות ובחרנו במסעדת מול הים בנתניה המקום יפה מאד , המסעדה על צוק ומשקיפה לים , האוכל טעים מאד ,... אבל - השירות היה על הפנים , לקח המון זמן עד שקיבלנו תפריט ואז עוד המון זמן עד שבאו לקחת הזמנה ועד שהאוכל הגיע כבר כמעט יצאנו לחפש מקום אחר בקיצור - אוכל טוב אבל לא כייף לחכות כל כך הרבה זמן עד שהוא מגיע!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר וגיל - תמונה
תמר וגיל 4 ביקורות
מסעדה יפה, אוכל מזעזע, מחיר שערורייתי
2.0
17/07/13

ישבתי במסעדה עם המשפחה שלי לפני כשבוע לרגל אירוע חגיגי. המקום עצמו יפה, המיקום מעולה, אבל האוכל... הזמנו מנות שונות וחלקנו אותם: סלט סלמון הורכב מהמון חסה, עגבניות שרי לא טריות וחתיכות... סלמון שהונחו מעליו בלי קשר לסלט עצמו. הפסטה והפיצה היו פחות טובות מבישול סטודנטיאלי ממוצע. הלזניה חצילים הייתה גוש בצקי שאני די בטוחה שחומם מהקפאה. רק מנת תפוחי אדמה מוקרמים הייתה סבירה. לאור כל זאת, פשוט לא ייאמן המחירים שמול הים מרשה לעצמה לגבות. כל מנה כזאת עלתה בסביבות ה50 ש"ח ! (לא שהייתי ממליצה להגיע במידה והיה זול יותר). ההסבר היחידי שיש לי להמשך קיומה הוא שלאנשים שאוכלים כשר גלאט כנראה אין אופציות אחרות. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה