נגישות
נגישות

סמיר - SAMIR ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

30 ביקורות וחוות דעת על סמיר

Alon - תמונה
Alon 9 ביקורות
נהדר
4.0
02/05/15

הייתי במסעדה פעמיים, בשתי הפעמים מאוד נהנתי. יחס המלצרים ובעלי המסעדה נעים ביותר, מאוד חייכנים ונעימיםץ הזמנית אוכל מבושל (לא את על האש הסטנדרטי) ומאוד נהנתי במיוחד זכור לטוב העוף... בלימון, והסיפור של המלצר (כך הוא הקסים את ארוסתו / אישתו). גם השיפודים היו טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
חומוס מעולה
5.0
10/01/15

הגענו למקום ביום שישי בסביבות 5 ונהנהנו מכל דקה. חומוס מעולה שהגיע עם פיתות טריות. בנוסף פינקו אותנו בכמה סלטים מעולים. בן זוגי אכל חומוס פול, אני בחרתי בחומוס גרגרים. המנות היו טיפה... קטנות אבל בהחלט הספיקו לשנינו. בנוסף פינקו אותנו בקפה נהדר עם בקלאווה. חוויה אוטנטית ומחממת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shahar - תמונה
Shahar מבקר מתחיל
מסעדה אהובה עם החומוס הכי טוב במרכז
5.0
19/12/13

את מסעדת סמיר אני מכיר מאז הייתי ילד קטן. ההורים שלי היו נוהגים לקחת אותי ואת אחיי מידי פעם להנות מהמיטב שיש למסעדה הזו להציע. חומוס , תבשילי בשר ובשרים על האש. מאז נמשכת המסורת הזו... כבר 20 שנה. הכל מצויין האוכל,השרות, העיצובים של ניהד. בהחלט הרגשה של בית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nissim - תמונה
Nissim מבקר מתחיל
אחת המסעדות הטובות באיזור
5.0
26/11/13

אז ככה. בשבת האחרונה אכלנו אני ומשפחתי במסעדת סמיר ברמלה, וזה הרבה זמן שלא נהניתי ככה ממסעדה מזרחית. דבר ראשון השירות אשר גורם לך להרגיש כאילו מכינים את האוכל במיוחד בשבילך. איך שהגענו... (6 אנשים ותינוקת) פתחו לנו שולחן והוא הופצץ בסלטים מכל טוב כששאלנו האם הם בתשלום נאמר לנו שמה פתאום וזה מגיע לכולם ואף מילאו מחדש כל סלט שהסתיים (כמעט כולם). מנות האוכל היו מגוונות מאוד וכללו לא רק את המנות הסטנדרטיות (פרגית וקבב) אלא גם אוכל ביתי מבושל אשר מעיד על האווירה המשפחתית במסעדה. המנות גדולות וטעימות והסלטים טעימים להפליא, החומוס הוא באמת אחד החומוסים הטובים שטעמתי ועל כך תעיד גם בתי הקטנה. עוד דבר שקשה להתעלם ממנו הוא העיצוב של המסעדה שמשלב מיזוג תרבויות ומנתק אותך למשך שעה+ משגרת היום יום המתישה. כשהזמנו חשבון הופתענו לטובה, לא ציפינו שנשלם מעט כל כך על מנות בשרים. בקיצור למי שנמצא באזור ומתלבט, שווה להיכנס (אפילו שווה לנסוע קצת).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ariela - תמונה
Ariela 2 ביקורות
לא מה שהיה
1.5
19/11/13

בשבת. הגעתי עם משפחתי למסעדה . והיה זוועה . נתחיל בשירות שלא היה קיים עד אשר נאלצתי לבקש תפריט לאחר רבע שעה שאף אחד לא טרח להגיש לנו תפריט . לאחר קבלת התפריט שוב נאלצתי להפעיל... אגרסביות על מנת להפנות את תשומת ליבו של אחד המלצרים ביצענו הזמנה . לאחר ההזמנה הגיע מלצר והנח לפנינו צלוחית עם מלפפונים חמוצים צלוחית עם טחינה שטבעה במים של עצמה וצלוחית סלט טורקי . בהסתכלות בשולחנות סביב ניתן היה לראות שכל שולחן קיבל סלטים אחרים או נוספים כסלט כרוב לבן , סלט כרוב אדום , סלט תירס והכל כראות עיני הבעלים . כאשר הגעו המנות היה עדיף לא לקבלת רמת האוכל היה מזוויעה . סלט ירקות שבפירוש צינו שאנו מעונינם שיכיל פטרוזיה בצל ופלפל חריף הגיע עגבניה מלפפון 2 טבעות בצל ומעל לחצי גובה נוזלי הסלט שכפי הנראה נחתח שעות קודם , הכרובית הגיע כאשר היא שוחה שחיה צורנית בתוך אגם שמן ומכוסה טחינה . הפלאפל שהזמנו כנראה התאבד בדרך מאחר ועד היום לא קיבלנו אותו . החומוס סתמי לחלוטין . והשיפודים שיפודי הפרגית היו כל כך קטנים ודקים שהיה צורך במשקפת חלל למצוא אותם מיותר לציון שהגיעו שרופים . שיפודי הקבב הגיעו בטעם ומרקם של כדורי טניס וגם הם שרופים ניתן היה לשחק איתם מסירות . מיותר לצייין שבשום שלב אף אחד לא ניגש לברר האם הכל תקין או יש צורך במשהו נוסף . האוכל נותר על השולחן ומיהרנו להזמין חשבון . ביקשתי לשוחח עם בעל המקום כאשר על כל הערה שלי למשל שזה לא מנומס להגיש סלטי פתיחה שונים מאחר והדבר יוצר הרגשה לא טובה הנל אמר בסיכמו של דבר שזאת החלטה שלו . וכמובן שהוסיפו 60 שח לחשבון בטעות . החלטה שלי לא להתקרב לשם ולדאוג שכל שמכריי גם לא יתקרבו . החלטה שלנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי מבקר מתחיל
היה מצויין
4.8
27/10/12

אכלנו שם פעמים ומאד נהננו. השירות היה מהיר ואדיב. החומוס מתקתק ואוורירי, הצ'יפס ביתי והשיפודים היו טובים. גם המחירים הוגנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zaro - תמונה
zaro 3 ביקורות
ג:אליל מסמיר
4.0
23/09/12

ישבנו 6 אנשים לצהריים בסמיר . היה לחץ במסעדה ישבנו על הכביש ולא באולם. גליל התפנה אלינו. עובד בצורה בלתי רגילה . מנומס ושולט ביד רמה בכל. הוגש לנו לטעימה בירה בלונד... של אלכסנדר מהחבית כנראה שבבקבוק היא יותר טובה לא היה לחץ מספיק וגם לא קרה מידי. הזמנו צלעובת כבש שהיו טובות קבב מעולה וסיניה מצוינת. המדגדרה לא היתה טעימה וגם הציפס סבל מבעית שמן ולא היה טעים. בכל מקרה גליל חיפה על הכל והאוירה היתה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/03/11

חגגתי את יום הולדת שלי באווירה משפחתית חמימה ונעימה. סועד המקסימה אישה עם לב של זהב וחיוך של מיליון דולר.. השרות היה מהיר מסביב היה נעים וחמים והאוכל היה כול כך טעים. תודה לכולם על... השירות. נשאר לי ולאימי טעם של עוד ועוד . כל טוב תצליחו משימחה ומרים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
17/04/10

אני מגיע מהדרום הרחוק (אילת) לאיזור המרכז לפי המלצת חברים אכלתי במסעדת סמיר ברמלה נתחיל בבעלים סמיר ובנו ג'ליל שמארחים מכל הלב השירות מצויין האוכל מדהים תודה על החוויה הקולנירית נתראה... שוב בקרוב היו בטוחים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shalom - תמונה
Shalom 18 ביקורות
3.0
02/04/10

מסעדה ערבית פשוטה וסבירה - אבל לא ברמה של מסעדות אבו גוש - גם הפשוטות. מבחינת המחיר - יקר יותר ממה שהיה ריך להיות.   בסך הכל נהנינו - אבל בפעם הבאה ננסה את חלילי ממול (שאי אפשר היה... למצוא מקום - אגב....)

עוד פרטים
הוספת תגובה