נגישות
נגישות

השלום ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על השלום

Nir - תמונה
Nir 12 ביקורות
1.0
17/09/10

לא להתקרב !!! סלטים שנחתכו לפני 3 ימים, חומוס מקופסה ויחס מתעלם .270 ש"ח 4 אנשים ללא בשר !!! שומר כספו ירחק מהמקום הזה , עדיף כבר להמשיך הלאה כמה קילומטרים לסוריה וליפול בשבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
08/02/10

אכזבה גדולה. הסלטים ניראו כאלו נחתכו לפניי שבועיים. החומוס קנוי וחמוץ. מנות מזעריות בטרוף. בקושי שיפודיה עם מחירים של מסעדת גורמה. שרות זוועתי ולקינוח "טעות" בחשבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
09/04/09

היינו שלוש משפחות רעבות ,השרות היה נוראי האוכל מתחת לכל ביקורת,נותרנו עמ טעם רע.עדיף להשאר רעב. אנחנו לא נתקרב לשם.אחסוך מכם תיאור של אוכל פשוט מזוויע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
01/10/07

זה לא מה שהיה פעם!!! כאחד שביקר במסעדה זו כמה וכמה פעמים אני יכול לומר שביקורי אתמול היה הביקור האחרון. השירות היה מתחת לכל ביקורת, האוכל לא הגיע בזמן והבשר היה חי ולא מוכן. בכל מסעדה... אחרת, שהיתה מכבדת את עצמה, היו מתנצלים ואף נותנים פיצוי כלשהו. הפעם רק חיפשו תירוצים. הדבר שהפתיע אותנו ביותר היה המחיר המוגזם שדרש בעל המקום שלא טרח לתת תפריט בהתחלה. כנראה סיבות אלה הובילו לכך שהמסעדה היתה ריקה בסוכות וכנראה תישאר ריקה עם יחס כזה. לצערי, עוד מקום שפעם היה טוב התקלקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/05/07

לכל שכתב ככה על מסעדת השלום מסעדת דודי שנמצאת במגדל שמס אני אומרת שהם אנשים שאין להם טעם בפה הם אנשים מגעילים ועוד לא הגיעו לרמה שיכנסו בה למסעדה המפוארת המאת ששמועתה טובה ואחלה .גם על... טעם וריח לא להתווכח כי אחד או שניים לא קובעים רמת המסעדה יש הרבה ששמחו כשנכנסו וסעדו בה כי האווירה מאוד חמה .ולאתר עצמו אתם אחראים על מה שכתוב באתרים אחרים לא מורידים דבר לעין הקוראים בלי לראות אם מה יפגע באחרים .תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/12/06

לאחר טיול בחרמון נכנסנו למסעדת השלום וזה אמת היה אחלה. אוכל חם, טעים ושירות מפנק.אני מאוד ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה