תהיו הראשונים לסמן שאכלתם כאן
תהיו הראשונים לסמן שאתם רוצים לאכול כאן
מאפים טפלים. היה לי קלקול קיבה אחרי זה. שרות גרוע בחנות ובטלפון. .
טעם טפל של המאפים. שרות ירוד, על גבול החוצפה במאפייה עצמה וגם טלפונית
קונים הרבה פעמים מאפים רוגלך, בורקסים, אצבעות וניל - מאד טרי וקריספי - טעים ממש
מספר נוסף: 03-5740193
תעזרו לנו לשפר את המאגר