נגישות
נגישות

אווזי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על אווזי

איריס אלף - תמונה
איריס אלף 49 ביקורות
עממי, טעים ומשביע
4.0
06/02/15

אני זוכרת את שיפודי אווזי כילדה בשכונת התקווה... מאז נדמה לי שהרבה דברים השתנו, אבל בסך הכל חוויתי תחושת נוסטלגיה נעימה - בני המשפחה אכלו שיפודי פרגיות וקבב ואני אכלתי בעיקר את התוספות... - חומוס-צ'יפס -סלטי הבית וכמובן הפיתות החמות ישר מהטאבון. מנות עממיות אבל משביעות ועושות טוב על הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 18 ביקורות
שיפודיה לא נעימה ולא טעימה
1.8
06/02/15

אחרי הרבה שנים שלא ביקרתי למקום, חזרתי לארוחת צהריים מהירה בגלל מבצע בגרופון. זכרתי את אווזי לטובה ממסעדות במקומות שונים בארץ, אבל מסתבר שהמסעדה המקורית מוציאה שם רע לרשת. המקום קודר... ולא נעים, אפילו קלסטרופובי. השירות על הפנים. מלצר, שמנסה לדחוף כל מיני מנות מהתפריט ועושה שמיניות כדי להסתיר ממך את המבצעים. בעל הבית שפתאום לא מכיר את המבצעים בגרופון (שמסתבר שהם זהים למבצעים הרגילים ברשת, אך משום מה במסעדה הזו משתדלים להסתיר אותם). הסלטים מוגשים בקמצנות (המלצרית טרחה לספור את הצלוחיות שהורידה לשולחן). האוכל עצמו בינוני ביותר. חומוס תפל. לאפות בצקיות. בקיצור, ממש לא מומלץ. אני לא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקטור - תמונה
ויקטור 8 ביקורות
אין על השיפודים שלהם
4.0
31/07/14

אתמול אכלנו אצלם צהריים, דרך קופונים היינו 4 איש. המוני סלטים כמעט כולם טעימים השיפודים ממש משהו בעיקר הכבד, וכל השאר, והמחיר ממש לא יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת 7 ביקורות
משלוח מאווזי, מס' הזמנה: 209742
1.3
27/04/14

הזמנו שתי חמגשיות, אחת כנפיים על האש והשניה מעורב ירושלמי. כנפיים על האש: הגיעו ברוטב צ'ילי. התקשרתי לאווזי ואמרתי שהזמנו בכלל כנפיים על האש ולא את אלו שבצ'ילי. אחרי שאמרו לי להתקשר... לשני טלפונים שונים הגעתי למישהו שאמר לי שאין יותר כנפיים על האש בתפריט (יש ב-ZAP REST ויש באתר המסעדה, לא עלתה שום הערה בעת המשלוח וגם החשבון מופיע על "כנפיים על האש"). הוא התעקש שאין באתר וזה לא משנה מה ראיתי כי אין בתפריט. אמר שישלח את השליח לאסוף את זה. הסברתי שהוצאנו מהכלים את האוכל כי הצ'ילי נזל על כל הכלים וכל הרוטב נאגר בתחתית השקית (מה שבאמת קרה). הוא הציע פיצוי במשלוח הבא, אמרתי לו שלא אזמין מהם יותר גם ככה (מסיבות שאפרט בהמשך). הוא היה לא נעים ודיבר בתוקפנות ולא בנימוס. סיימתי את השיחה ונשארתי עם הכנפיים. הן היו יחסית בסדר אבל לא קראנצ'יות ו"טבעו" ברוטב. מעורב ירושלמי: מעט מאוד חלקים פנימיים, והרבה חזה עוף. המנה היתה יבשה וסתם נראתה כמו שאריות. הצ'יפס: היה כמעט-מוכן, מרגישים שזה קפוא במקור, ללא ספק. הסלטים: כולם נצבעו בסגול כיוון שהרוטב של סלט הסלק נזל לכל עבר (כולל החומוס וסלט הירקות). הטעם היה סביר. פיתות: שתי פיתות שהיו טעימות אבל לצערי גם נספגו ברוטב. סכום: ביקשתי שלא יביאו, והביאו... מחיר: כמובן שאינו מצדיק את האיכות הירודה והיחס. מעבר לכך שהם גובים 16שח (!!!!) דמי-משלוח (+אנחנו תמיד נותנות טיפ לשליח בנוסף). לא החזרתי את כל המשלוח אך ורק כי היינו ממש רעבות :-(

עוד פרטים
הוספת תגובה
Street - תמונה
Street מבקר מתחיל
שרות על הפנים
1.0
17/02/14

הזמנו עד היום באופן קבוע לרמת גן מסניף ת״א, אבל היום אחרי ביצוע ההזמנה, חזרה בחורה וטענה שהם לא מגיעים אלינו, רק אחרי שטענו שאנחנו כבר הזמנו בעבר, הודתה שבעצם יש עומס ולא בא להם להגיע... אלינו. גם אחרי שאמרנו שזו הזמנה אחרונה, הבחורה לא התרשמה במיוחד, כנראה שהכסף שלנו לא מספיק טוב עבורם. אווזי נהיו מסוג המסעדות שתודעת שרות מהם והלאה, וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/04/11

תודה לרשת אווזי על יחס המפנק והמדהים תודה העל הפינוק היה מאוד טעים אוכל נפלא ......

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
09/04/11

השירות של המלצר בהחלט היה יעיל וזה יאמר לזכותם, אבל האוכל היה חסר טעם. הסלטים ממש לא בלטו ואפילו היה להם טעם קצת תעשייתי. לא משהו שהייתי מצפה לאכול בשיפודייה אותנתית בשכונה. הבשרים לא... בלטו במיוחד גם הם. בסך הכל לא נהניתי למרות שניכר היה שהרצון שלהם טוב והמלצר היה ממש נחמד וחינני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/04/11

המסעדה בשכונת התקווה, הייתה ונשארה מסעדת הבשרים הטובה ביותר. אל מול כל המסעדות שמגישות סלטים תעשיתים, מסעדת אווזי מקפידה על טריות, מקצועיות, ובשר ברמה גבוהה. לא מחליפה את המסעדה בעד... שום דבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
4.7
06/12/10

היינו באווזי בשכונת התקווה ופשוט נהנינו, היה שווה כל אגורה! האוכל היה ממש טעים (סלטים, חציל בלאדי, חומוס עם בשר, שיפודי אנטריקוט וקבב הכל טעים!) ובנוסף, שירות מעולה, פשוט אין מילים.... תודה ונשמח לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לידור אירית - תמונה
לידור אירית 4 ביקורות
3.3
08/07/10

ביקרנו ואכלנו בסניף שכונת התקווה בתל-אביב. האוכל היה מעולה. שרות מצויין , הצוות השתדל מאוד כדי שנהיה מרוצים. נהניינו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה