נגישות
נגישות

אנטריקוטי ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

82 ביקורות וחוות דעת על אנטריקוטי

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/02/08

אכלנו שם ארוחה עיסקית בצהריים.היה שקט ונעים, האוכל היה מצויין והשירות מצויין.בקיצור נהנינו מאוד, מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן 3 ביקורות
4.3
28/01/08

ביום חמישי בערב 24.1.08 חגגנו לביתנו הקטנה מעין מסיבת בריתה במקום, ואנחנו לא בטוחים שיש כאן מספיק מקום לפרט את כל מה שיש לנו או לכל אחד מכמעט 100 אורחים שהיו לנו, לומר על המקום, השירות,... האוכל והאוירה באירוע. ראשית בהשוואה לאולמות אירועים אחרים אותם הכרנו מאירועים קודמים שלנו ושל אחרים, המקום משרה תחושה אינטימית נעימה, חום ומשפחתיות שכל כך מאפיינים אותנו בתור משפחה וזה גם מה שרצינו שירגישו האורחים שלנו. שנית, היום עברו כבר כמה ימים מאז האירוע עצמו והטלפון פשוט לא מפסיק לצלצל מכל קצוות הארץ והמשפחה, שלא מפסיקים להחמיא. השירות המדהים בהנהגת ספיר שאחראית על המלצרים במקום, קישוטי הבלונים עם הקדשה אישית על כל אחד ואחד מהם.הסלטים המדהימים והפיתות הטריות. הבשר הטרי והעשוי נפלא על הגריל, שלא הפסיק לצאת מהמטבח עד שלא היה אף אחד מהאורחים שלא שבע. הקינוחים בשפע וכוסות התה האישיות שהוגשו אחת אחת לכל האורחים במהירות ויעילות. תוך כדי האירוע הוגשו כוסות שמפניה אישיות לכל אחד ואחד מהאורחים, ובמהלכו הוגשה שתיה חריפה כיד המלך לכל דורש ומכל הסוגים. ועל הכל מנצח יוסי - בעל המקום, שנותן לכל אורח את ההרגשה שהוא מלך והוא יעשה הכל כדי שיהיו מרוצים. אין מה לומר אירוע ברמה שלא היינו מקבלים באף מקום אחר, ובהשוואה לאולמות, גני אירועים ומסעדות אחרות ניצב עליון במקום חזק מעל כולם. אנחנו עוד נשוב לחגוג במסעדת אנטריקוטי שמחות רבות, ומאחלים למקום ובעליו את מלוא ההצלחה לה הם ראויים. עלו והצליחו, עשיתם לנו הרבה כיף ונחת. גלי, חן והילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן 3 ביקורות
4.7
26/01/08

מה נגיד ומה נאמר על מסעדת אנטריקוטי בפ"ת. חגגנו שם בריתה לביתנו השלישית ביום חמישי ה-24.1.08 בערב, וסגרנו את המקום כולו לטובת האירוע. אחרי שהתרגלנו לאולמות אירועים בסטנדרט הרגיל, חשבנו... לנסות משהו קטן יותר עם פחות אורחים. בפועל מסעדת אנטריקוטי טרפה לנו את כל הקלפים והמחשבות על אירועים משפחתיים וחברתיים. צוות ההנהלה - יוסי והחבר'ה, היו מדהימים. שירותיים, נעימים, חמים ומארחים בלב ובנפש. לעבוד מולם טרום האירוע היה חוויה בפני עצמה. בערב האירוע השולחנות היו ערוכים בצורה מדהימה ביופים ממש כמו באולמות המקצועיים ביותר של ת"א, נרות דולקים וסידור שולחן יפיפה אחד אחד. המקום נצץ, זרח וקושט בבלונים עם הקדשה מיוחדת על כל בלון ובלון לביתנו הקטנה - מעין. המקום היה נקי ומצוחצח, ולטובת נקיון המקום הצמידו איש תחזוקה שיהיה אחראי על נקיון השירותים במשך כל הערב. האוכל היה נהדר ועלה על כל הציפיות, למרות שהיינו בטעימות כמה פעמים לפני כן. הסלטים, הפיתות הטריות, התוספות דלות השמן, והבשר, הו הבשר שנמס בפה, וכל אורח ואורח שיבח והתפלא מהטעם והטריות שבכל מנה שהוגשה. לאחר טקס הבריתה הוגשו לכל אחד מהאורחים (כמאה איש) כוסות שמפניה להרמת כוסית לחיים. במהלך האירוע כולו הוגשה שתייה חריפה לאורחים לפי בקשתם ולפי טעמם האישיים. בסופו של הערב הוגשו כוסות תה וקפה לכל אורח באופן אישי עם מגוון קינוחים מתוקים. מאז בוקר יום שישי שאחרי האירוע הטלפונים לא מפסיקים לזרום מכל קצוות הארץ והאורחים שהשתתפו. המחמאות אדירות ואין אחד שיצא רעב שלא נאמר לא מרוצה. קשה להאמין שהמקום נסתר מעינינו באירועים הקודמים שחגגנו, אבל אנחנו בטוחים שמעתה הוא יהיה בראש בחירתנו באירועים הבאים ובהמלצותינו לאחרים. השירות הנפלא שהנהיגה ספיר, המטבח הנקי והמסודר מלא טעמים נפלאים, התקתוק של כל שלב באירוע ומעל לכל המנצח הבלעדי של כל מסעדת אנטריקוטי - יוסי, שדאג שכל אחד ואחד מאורחינו ירגיש כמו בבית, ואנחנו על גג העולם. תודה, תודה, תודה. נתתם לנו אירוע שעוד ידובר עליו המון ואנחנו אסירי תודה ומלאי שמחה (ובשר...). עלו והצליחו, ונתראה שוב בקרוב :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
07/01/08

היה לנו יום הולדת הפתעה והאירוח השירות והאוכל היו מדהימים אז תודה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
03/12/07

שלשום היינו אני ואריק הזמנו סטייק אנטריקוט מיושן בתוך דיל של עיסקית ערב היה ממש טוב וטעים תמשיכו ככה ותצליחו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/11/07

לפני שבוע עשינו אירוע בת מצווה ל-50 איש. לא היה אדם אחד שלא התקשר למחרת ואמר שהאוכל, האווירה, והמקום היו עשר, שהאירוע היה מוצלח ולא יכולנו לבחור מקום יותר טוב .תודה רבה וחמה ליוסי שבאמת... נתן מעל ומעבר (גם דברים שלא הוזמנו), והמלצרים שכל מה שביקשו הביאו בחיוך, בשפע וללא הגבלה. רמה מאוד גבוהה של הצוות ושל יוסי שנותן הרגשה ביתית וחמה.. המון המון תודה!!!!! וכדאי ללכת לכל מטרה וגם לאירועים קטנים משפחתיים זה מומלץ בחום!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/11/07

עשיתי בת מצווה שם והיה ממש טוב ואוכל מעולה ושירות שחבל על הזמן טרי במקום עשוי טוב בקיצור אני ממש ממליצה על המסעדה המשגעת הזאת יצאו לי גם שם תמונות מאוד יפות כי המקום יפה מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
05/11/07

לפני כמה ימים היינו קבוצת חברים ומאוד נהנו מהאוכל ומהשירות הסטייק אנטריקוט היה מעניין וטעים ומוגש בצורה יפה הסלטים היו טעימים מאוד ומאוד נהנו מהיחס החם זאת פעם שניה שלנו ונמשיך לחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/06/07

לפני שבוע עשינו אירוע של 60 איש. כל האורחים מאוד נהנו מהיחס ומהאוכל , האוירה מאוד ביתית וחמה, מקום באמת מתאים לאירועים קטנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיגל  - תמונה
סיגל 9 ביקורות
4.7
21/06/07

באנו 3 זוגות בלי לתאם מקום מראש, חשבנו שריק, חיכינו כמה דק' בחוץ אבל היה משתלם. מומלץ להזמין מקום מראש. אם כך הצפיפות היה נעים והשירות היה מעולה. האוכל באמת ברמה כמו שמתארים והלאפות... חמות כמו שצריך, בסוף הזמנו קינוחים עם כדור גלידה והם ברמה מאוד גבוהה. מומלץ לנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה