נגישות
נגישות

גאלרי סמעאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על גאלרי סמעאן

יוסי - תמונה
יוסי 9 ביקורות
4.7
17/07/10

המסעדה המזרחית ים תיכונית הטובה ביותר בעכו והסביבה, נקודה ! סלטים טריים בשפע ממלאים את השולחן עד אפס מקום ,פיתות חמות עם רוטב שום מלוות את הארוחה ,הפטריות הממולאות בגבינה מעדן , החומוס... גן עדן דגים מעולים , סטייקים ללקק את האצבעות , פירות ים משובחים , וכמובן הקינוחים המחירים ? סבירים ביותר ! חובה לבקר במקום !!! הנאה מובטחת !

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 9 ביקורות
4.3
30/09/09

אחת המסעדות הטובות ביותר בעכו מסעדה מזרחית , דגים , עם נגיעות לבנוניות סלטים טריים ומעולים ובשפע , דגים מעולים , פירות ים מעולים , בשרים משובחים על הגריל שרות מעולה מלצרים אדיבים... והעיקר מחירים נוחים שווים לכל נפש הבעלים סמעאן ובנו קמיל מקבלים את הסועדים בחיוך אדיב הנותנת הרגשה ביתית. אני ומשפחתי אורחים קבועים במסעדה זו את כל אורחי מהארץ ומחו''ל אני מביא למסעדה זו ועד היום לא התאכ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
28/01/08

היינו 3 סועדים, מסעדה כמעט ריקה. שתי מנות סבירות בלבד (שרימפס ואנטריקוט) מנה שלישית בשר פיגולים!!! שיפודי עגל, שלאחר שנאכלו מספר חתיכות, הבננו שהבשר מקולקל. פשוט מסריח. המלצר לקח את... השארית, בדק והודה שהבשר מקולקל. הוריד את המנה הזו מהחשבון, לדעתי צריך היה לעשות יותר מזה.... אותי לא יראו שם יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 9 ביקורות
4.3
15/07/07

מסעדה מזרחית על רמה אוכל טרי ומעולה, שרות אישי ויחס אדיב, מחיר שווה לכל נפש, מומלץ בחום, כתושב העיר אני יכול להעיד שלכאן אני מביא את חברי ממרכז הארץ. אני באופן אישי פוקד את המסעדה... לעיתים קרובות ואני מתקבל כבן בית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 32 ביקורות
4.7
03/06/07

היינו במסעדה ביום שישי 01.06.07 פעם ראשונה ולא האחרונה. אוכל טעים, יחס אישי מהמלצר, המקום נקי מאוד מאוד וזה לא פחות חשוב מהאוכל. אין צורך להגיע עד הים יש בכניסה לעיר מסעדה נהדרת עובדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/05/07

אתמול בערב באתי למסעדה עם בן זוגי. קיבלנו יחס מעולה. האוכל היה טעים מאוד וטרי. היה ממש נפלא. אכלנו, נהננו וגם המחיר שווה לכל נפש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
05/04/06

היינו מספר פעמים בעבר והיה יחסית בסדר. בפעם האחרונה הזמנו דג לוקוס והוא הגיע ספוג בשמן ומצומק. ביקשנו להחזיר ולהחליף והמלצר לא היה מוכן וכשאמרנו שאת הדג הזה אי אפשר לאכל ברוב חוצפתו הוא... ארז לנו אותו למשלוח וחייב אותנו ב110 ש"ח - שירות כזה ויחס כזה לא ראיתי באף מסעדה שהיינו בה והיינו בהרבה

עוד פרטים
הוספת תגובה