נגישות
נגישות

קפה בירנבאום ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על קפה בירנבאום

אבי - תמונה
אבי 4 ביקורות
הופתעתי לטובה! אופציה מצוינת לארוחה בריאה וכיפית
4.3
29/03/12

חייב להמליץ על ארוחת הבוקר של האחיות בירנבאום בימי שישי- בופה הבריאות שלהן פשוט מדהים וטעים.. האוכל מיוחד, מגוון ובריא (לא לדאוג, יש המון מה לאכול גם למי שלא אוכל "רק עלים"). טועמים... ומרגישים שמדובר בעסק משפחתי.. המחירים סבירים מאוד, והשירות המשפחתי מאוד חם, אבל קצת איטי לפעמים. אני ממליץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.7
13/03/09

לאחר קריאת ביקורות כל כך מפרגנות, ולאור העובדה שצמחונות היא דרך חיים עבורינו, החלטנו לנסות את "קפה בירנבאום" ביום שלישי האחרון (פורים).מה נאמר ומה נגיד? במילה אחת - אכזבה. בשתי מילים -... אכזבה רבתי.נתחיל במקום עצמו - על חלון הראווה מתנוסס הכיתוב "הוקם ב-1962", ואכן - כל המקום נראה כאילו הוא הוקם בשנות ה-60, אבל מאז - לא תוחזק ולא שופץ. השולחנות קטנים, המקום צפוף, הקירות מלוכלכים. בקיצור - אווירה של מסעדת פועלים זולה.באשר לאכול - כחובבי מאפים ופשטידות, התאכזבנו לחלוטין מטיב האוכל. דבר ראשון, צר לנו לומר, אבל לכל הפשטידות היה טעם זהה, או לכל הפחות - דומה מאוד. מרכיב המלח היה מאוד מאוד דומיננטי, והרס כל חלקה טובה באוכל שמתיימר להיות בריא. עצם העובדה שלחלק מהמזון נדרש חימום, שמבוצע במיקרוגל (!!!) היא ביזיון! הפשטידות יוצאות כמו אוכל שחומם במיקרוגל. פשוט חבל.לחיוב יש לציין את הסלטים, שהיו מגוונים ודי טעימים.אין ספק, ש-45 השקלים עבור המזנון של "ALL YOU CAN EAT" הם מחיר הוגן, אבל במקומות אחרים ניתן להשיג דילים דומים, רק עם אוכל באיכות גבוהה יותר וטעימה יותר.בשורה התחתונה - התאכזבנו מאוד ולא נשוב למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/11/08

מקום קטן, משפחתי ונעים. המזון בטעם ביתי, בהגשה עצמית, ממזנון שניתן לקחת ממנו, עד לשובעה. יש לקחת בחשבון שסוגרים ב-4 אחה"צ, ויתכן שחלק מהמזון נגמר קודם. מומלץ למי שרוצה לאכול צמחוני ולא... יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/08/08

מומלץ מאד!!!!!!!!!! גם לשבת ולאכול במקום וגם לקחת כ"קייטרינג" למסיבה- האוכל מדהים, היעוץ נכון ומדויק- גם מבחינת התמהיל וגם מבחינת הכמויות. מינוס יחידי - שעות הפתיחה - אבל גם להן מותר... להגיע הביתה בשעה סבירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/03/08

אין על המקום.השירות ניתן בשמחה וברצון טוב, קשוב ומפנק.האוכל נפלא. מגוון שאף פעם אי אפשר לטעום מכולו. כל מה שאכלתי היה נהדר.האוירה שמחה ומשפחתית.אם היה יותר קרוב אלי הייתי אוכלת שם כל... יום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
02/03/08

כשהגענו כל השולחנות היו תפוסים. ניגשנו לדלפק הראשי, אך איש מהצוות לא דיבר איתנו. הם פשוט התעלמו מאיתנו. כל הנסיונות שלנו לדבר עם מי מהם עלו בתוהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tammy_ni - תמונה
tammy_ni 15 ביקורות
4.7
17/11/07

מקום מומלץ ביותר לצמחונים. תמורת 45 ש"ח מקבלים גישה בלתי מוגבלת לבופה על שפע תבשיליו החמים וסלטיו הקרים והחמים. יש קינוחים מצוינים - ענקיים, טעימים, בריאים - שמחירם בסביבות 20 ש"ח.... טעים, טעים, טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון 2 ביקורות
4.7
17/09/06

אין הרבה מקומות שממש מרגישים שם את אוירת הבייתיות.האוכל טעים וטרי. במשך כל השנים הרבות שאני פוקד את המקום, לא קרה לי, שמשהו מהמבחר הגדול - לא היה טעים... המרקים מעולים!!!אפשר גם לעשות... take away.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
05/04/06

פתגם ערבי ישן אומר:"קבלת פנים יפה עדיפה מארוחה דשנה". אך במקרה של קפה בירנבאום אין זו משימה קשה לראות את השילוב המקסים של קבלת פנים חייכנית,נחמדה ומתוקה - בנוסף לשירות האדיב והזריז-... לבין האיכות המעולה של האוכל שלא רק מקרין טעם מקסים אלא התגלתמות הבריאות. בכל פעם שאני סועד את ליבי במקום זה, אני חש צורך עצום לחזור שוב ושוב לא בכדי "להשתיק" רעב רגעי אלא בכדי לספוג ובכיף מנה גדושה של בריאות וכיף המוענקים במקום זה מכל הלב. כי מאוכל בריא לא מתנתקים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
10/08/05

כצמחונית לפעמים אני מרגישה מקופחת איו מספיק מסעדות / מנות / גיוון בגלל זה קפה בירנבאום הוא "גן עדן " גם בטעם וגם במגוון - "הבית של הצמחונים "

עוד פרטים
הוספת תגובה