נגישות
נגישות

מפגשים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

29 ביקורות וחוות דעת על מפגשים

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/02/08

היינו, נהננו ומבטיחים לחזור שוב לפני שייעלם הטעם הטוב מהפה. השירות יותר מאדיב והאוירה רק מוסיפה לטעם הטוב של האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי - תמונה
מוטי מבקר מתחיל
1.0
31/01/08

הגעתי למסעדה עם קופון מתנה שפורסם מטעם העבודה בשיתוף המסעדה. היחס היה משפיל- מלצר קשיש טען:"טוב, באתם לאכול לא נגיד לכם ללכת"... בגלל הקופון היחס היה משפיל, ניסה לדחוף לנו מוצרים, אמר... לנו שעם המנה מגיעה לנו תוספת אחת במקום 2 כמו שמצוין בתפריט ובאנטרנט. קיבלנו מנה ראשונה סיגרים (בתשלום)- 17 שקל על 4 סיגרים מתפו"א! 4 סיגרים לשני סועדים עם קערית טחינה... התוספת של הצ'יפס ממש גרועה שרוף קטן ונראה כמו שאריות. הבשר היה טעים אך מלא שומן - כאילו מישהו בחר את הנתח הגרוע ביותר. והמחיר יקר. בשביל מה שקיבלנו והשירות  המחיר יקר!! רק המסעדה מעוצבת יפה.. חבל שאנחנו היחידים שסעדנו... לא סתם המסעדה ריקה... אפילו מלצרים אין...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/01/08

מסעדה ממש מומלצת עם אווירה חמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
25/12/07

היינו במסעדה באירוע של כמה אנשים מהעבודה והיה פשוט בושה וחרפה אוכל גרוע לא טעים חוץ מהסלטים והציפ'ס שהיו סבבה, הבשר היה עשוי בצורה גרועה השרות היה חובבני ואיטי בקיצור אכלתי כבר בסטקיות... אוכל טעים יותר וזכיתי לשרות טוב יותר אין סיכויי בעולם שנחזור לשם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
פז - תמונה
פז מבקר מתחיל
4.7
08/11/07

אני רס"פ של פלוגת מילואים בגדוד 9213 ,לפני שנה עשינו ערב פלוגתי במסעדה וממש נהיננו ,זה התחיל מהרגע שבו באנו לסגור את הערב והמשיך עד אחרי הארוע,הכל היה מתוקתק,האוכל היה טעים ונקי ובלי... הגבלה. הצוות במסעדה פינק אותנו וכל החבר'ה ממש התלהבו. גם השנה ללא ספק אנחנו חוזרים לאותו מקום כי באמת המקום אחלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
01/06/07

שלום שמי זמיר בישלה מנהל נבחרת חרשים כדורסל אנו טסים עוד שבועיים לאליפות עולם בסין אנו מחפשים לאכול במסעדה גיבוש קבוצתי כל משלחת 20 איש האם אפשר לקבל תרומה לאכול אצלכם אשמח לקבל תשובה... -0544870993

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
14/06/06

אני סועדת באופן קבוע במסעדת מפגשים. ברצוני לציין את הרמה הגבוהה של המסעדה, השרות כל הזמן מצויין וזאת יש לזקוף לזכותו של איגור האחראי. טעם האוכל מעולה, כל הזמן טרי וטעים, האוירה שקטה,... מיוחדת וסולידית, תמיד נעים לחזור מכיוון שהרמה רק עולה ואתה יודע מראש שאתה תשלם מחיר סביר למסעדה ברמה גבוהה מאוד, שתעשה הכל על הצד הטוב ביותר לשרות לקוחותיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר מבקר מתחיל
4.7
18/04/06

אני מגיב לאחר שקראתי את תגובתה של האורחת אבישג, שבהחלט תגובתה אינה הולמת, לא אובייקטיבית ומנסה לפגוע.אני סועד קבוע במסעדת מפגשים בתדירות של לפחות פעמיים בחודש במשך תקופה של כ-15... שנה.ברצוני לציין שהרמה במשך כל השנים גבוהה ביותר, אוכל יוצא מן הכלל, שירות מצויין ואוירה כמו במחלקה ראשונה.כנראה מדובר באשה מתוסכלת שלדעתי אינה מבינה כהוא זה במסעדות, על חשבוני הייתי מוכן שהיא תסעד בשכונת התקווה או אור יהודה (מבלי לזלזל) כי כנראה זו הרמה שלה או לחילופין הייתי מטיס אותו למועדון גבעתיים וממקם אותה במושב זקנים שם. פלאפון שלי (05226600446) במידה והיא אכן תרצא לנצל את האופציה שעומדת לרשותה.אני מזמין כל סועד שמבין באוכל להגיע למפגשים ולפגוש אותי שם מתי שהוא רוצה, אני אשמח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
07/04/06

אני ומשפחתי סועדים באופן קבוע במפגשים, ליפני כחודש הימלצנו לקרובת משפחה לערוך במפגשים מסיבת חתונה .למסיבה הוזמנו כ-120 קרובים ביותר ,התיכנון ההכנות ומהלך האירוע נוהל ע"י בעל המקום מר... יעקב שולמן . האוכל שהוגש בכמויות ניכבדות והטעם ללקק את האצבעות,האווירה גן עדן,השרות vipהסלטים,הבשרים(על האש),הפיתות והמנות האחרונות הוגשו כיד המלך. אני כותב זאת לאחר שראיתי את תגובתה של בחורה קטנה ומיסכנה שהגיבה בצורה לא אוביקטיבית על מיסעדה מצויינת ומיוחדת לאנשים מיוחדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/05/05

הרמנו אירוע יום הולדת במשפחה, כ-60 איש. ליווה אותנו שמוליק מנהל המקום ואיגור, המלצר החמוד. אפשרו לבחור באחת משתי הקומות, אוכל בשפע, בירה ויין כלולים, שירות גן עדן. אפשרו להשתמש באינטרנט... המהיר (אנו הצטיידנו באינטרנט אלחוטי) כדי להפתיע בטל-שיחה מחו"ל באמצעות האינטרנט. תמורה מלאה! סטייקים וקבב מדהימים. חומוס טוב ופיתות עבות, רכות וחמות. גם כשר וגם טעים. קנו אותנו!! ישר כוח! יתרון נוסף: חניה בשפע במקום. בברכה, משפחות זילברמן ודוננפלד.

עוד פרטים
הוספת תגובה