נגישות
נגישות

המסעדה שהפכה לאגדה - שיפודי עזרא ובניו

עם סניף מיתולוגי באזור, בת ים ושני סניפים נוספים בלב הפועם של ראשון לציון - שיפודי עזרא ובניו ממשיכה למגנט אליה כבר ארבעה עשורים, משפחות, מטיילים ובליינים רעבים.

המסעדות של rest
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שעת צהרים באזור ואתם מתחילים להרגיש את הרעב, חשק עז מתעורר בכם לאוכל טעים ומשביע, שיעיר את בלוטות הטעם וייתן לכם תחושת סיפוק אמיתית. באותו רגע, קורה דבר המכונה "התניה אוטומטית". הזיכרון, מציף בכם ניחוחות עבר של גריל, תבשילים וטעמים בלתי נשכחים והרגליים כמו הולכות מעצמן, אל המסעדה האייקונית, שכבר כמה דורות משמשת מרכז עליה לרגל עבור משפחות ומטיילים.

כבר בפתח שיפודי עזרא ובניו, אתם מבינים שהגעתם לחגיגת מנגל שמחה, מעושנת ומעוררת תיאבון. ממלאים אתכם ריחות שיפודים וגחלים רוחשות. בלוטות הטעם מתעוררות לחיים ובאותו רגע דומה שאין שום ברירה, אלא ללכת שבי אחריהם.

אם התאפקתם ולא חטפתם מנת קבב ונקניקיית מרגז בפיתה מיד בכניסה, אז מרגע שהתיישבתם ותוך מספר דקות, השולחן מתמלא בצלחות גדושות בכל טוב, החל מהקבב העסיסי שהפך למנת הדגל של המקום, דרך פרגיות ואנטריקוט, צלעות כבש נוטפות מיץ ועד כבד אווז נימוח עם שפע של סלטים טריים ומרעננים.

צילום: נתי עזרא

המסעדה מציעה חווית אוכל משפחתית, נעימה ונוחה שגורמת לסועדים להרגיש כמו בבית. כן, הצוות החייכני מבין שאתם רעבים, והוא ידאג לכם היטב, כי במסעדה הזו יש את כל מה שצריך לחגיגת שיפודים מושלמת ומשביעה.

איך הכל התחיל?

 דינה, כלתו של סבא עזרא, מספרת: "מסעדת שיפודי עזרא ובניו הוקמה בשנת 1979 על ידי סבא עזרא, תחילה כדי לפרנס את 11 ילדיו, אך במהרה התאהבה המשפחה במוסד הקולינרי המיוחד שהקימה ובזכות שקיבלה להאכיל משפחות ומטיילים. האהבה ללקוחות ולמסעדה מורגשת באוכל ובשירות ולכן הקהל מצביע ברגליים וחוזר כבר שנים".

בתפריט תוכלו למצוא מטעמים הכוללים צלעות כבש, אנטריקוט, פרגיות, שקדי עגל, לבבות עוף, כבד עוף, נקניקיות מרגז, כנפיים, כבד אווז, תוספות, סלטים, לאפות ופיתות רכות וחמות. הניסיון שלנו לדלות מידע על הכנת הקבב העסיסי, נדון לכישלון. "אין סיכוי" אומרת דינה ומוסיפה: "זהו מתכון סודי של סבא עזרא, שעובר אצלנו מדור לדור".

צילום: נתי עזרא

הסניף הראשון שהפך כבר למיתולוגי, נמצא באזור. נקודת מפגש מרכזית בין תל אביב לירושלים, קרוב לחולון ולפארק אריאל שרון, משמש מוקד עלייה לרגל עבור משפחות ומטיילים רעבים, שמריחים את אדי הגריל מרחוק.

התרחבתם בשנים האחרונות

"נכון. אחרי שנים רבות בסניף באזור, הקהל ביקש שנגיע לעוד מקומות, אז פתחנו סניפים נוספים בבת ים ובראשון לציון מזרח ומערב, במרכז הבילויים והבלגן" דינה צוחקת. "עכשיו מגיעים אלינו משפחות וקהל מכל האזור, כולל באר יעקב, בית דגן, יבנה. מי שבדרכים, בבילויים וכל מי שרוצה למלא מצברים וחשקה נפשו בארוחה טעימה, משביעה ובמחיר שווה לכל כיס. חשוב לנו לשמור על אווירה חמה, מזמינה וביתית" מדגישה דינה. כיום עובדים בני המשפחה, יחד עם סבא עזרא, בסניפים השונים ודואגים להעניק לקהל חווית אוכל חמה, שמחה ומשפחתית.

צילום: נתי עזרא

צילום: נתי עזרא

מעט מאד מסעדות מקבלות מעמד אייקוני וזוכות להאכיל דורות של סועדים. עם המתכון המשפחתי הסודי לקבב, שפע מטעמים, סלטים טריים ואווירה חמה ומזמינה, אין ספק ששיפודי עזרא ובניו קיבלה בצדק את התואר הזה והיא המקום המומלץ לכל מי שחשקה נפשו באוכל טעים ומשביע על גחלים.

שיפודי עזרא ובניו, ברשבסקי 6 ראשון לציון.  053-9418286 

שעות פתיחה:

א'-ה' 11:00-23:00

שישי  11:00-17:00

שבת  11:00-23:00

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
שיפודי עזרא ובניו בראשון לציון
053-9418286

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER