נגישות
נגישות

מחניודה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

272 ביקורות וחוות דעת על מחניודה

דבי - תמונה
דבי מבקר מתחיל
מאכזב
2.0
23/10/16

הזמנו מקומות חודש וחצי מראש כדי להפגש עם מכרים שלא ראינו כמה חודשים. הארוחה התחילה בסדר, עד למסיבת רווקות שהצריכה מכלת השמחה לרקוד על השולחן שלנו באמצע הארוחה. שיר אחד, שניים בסדר- אבל... יותר מזה? נראה שלאף אחד מצוות המסעדה זה לא נראה יוצא דופן שכן אנחנו נאלצנו לבקש מהבחורה לרדת מהשולחן כדי שנוכל להמשיך לאכול. מכאן הארוחה רק הדרדרה- מוזיקה מחרישת אזניים ומחירי מנות מופקעים- אם היינו רוצים ללכת למועדון לילה או למסעדת "שכונה" לא היינו מגיעים למסעדה ומשלמים את מה ששילמנו. 3 מלצרים התבקשו להנמיך קצת את המוזיקה ובתגובה התלוצצו "להגביר? אין בעיה- אנחנו נגביר!". לסיכום, שתיה קלה או חריפה- לא הוצעו לנו קיבלנו רק מים כברירת מחדל, על הקינוח ויתרנו ובשורה התחתונה לא נהנו. מסעדה שלא מצדיקה את עצמה. לא מבחינת האוכל, לא האוירה ובטח שלא המחיר (כ140 ש"ח לדג?!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
meitalba - תמונה
meitalba 2 ביקורות
אכזבה
3.3
21/10/16

נסענו עד ירושלים והתאכזבנו קשות, אוירה של מסיבה ווליום של מוסיקה מזרחית כך שממש אי אפשר לתקשר עם היושב לידך, אוכל טעים אך המנות קטנות ומאוד יקרות, חצי ממנות הבשרים אזלו ובכל זאת מציעים... לך תפריט טעימות...המקום לא נקי ומוזנח, פשוט לא שווה את המחיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat מבקר מתחיל
טעים חוויה יוצאת דופן שהתקלקלה בגלל משפט אחד של מלצרית חביבה
3.8
13/05/16

חוויה שונה אנרגיות מטורפות מוסיקה מעולה מלצרים חביבים אוכל מעולה - ארוחת טעימות מפתיעה ונהדרת מנות יפות טעימות ויצאנו שבעות ממש לא זול מאוד מומלץ לבוא עם חברים לחגוג משהו או ככה... סתם בטח לא מסעדה שאפשר לשבת בשקט ולשוחח הדבר היחיד שממש הפריע וגרם לי להתעצבן הוא שלאחר ששילמנו והתכוונו לקום וללכת החברה שלי הלכה לשירותים ( לפני הנסיעה חזרה לתל אביב ) ואז בעודי מחכה לה המלצרית החביבה הגיעה לשולחן ואמרה ששלחו אותה לבקש מאיתנו לצאת ולפנות את השולחן כי הם צריכים אותו זכור לי שהיה כתוב באתר של המסעדה שאפשר להשאר שעתיים בזמן שהמלצרית באה לבקש ממני לפנות את השולחן עברו רק שעה וחצי מזמן הגעתנו ובכל מקרה החשבון כבר שולם עמדתי לקום ולצאת וזה היה צורם משהו באווירה הכייפית והנחמדות נראה לי צבוע פתאום

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספיר - תמונה
ספיר 11 ביקורות
חוויה מיוחדת במינה
4.3
01/05/16

חגגנו יום הולדת משותף, אני ובן הזוג שלי ונהננו מאוד. האוכל הוגש בצורה יפיפייה, ארוחת הטעימות עולה 265 לאדם והיא בהחלט שווה את המחיר. המנות אמנם קטנות אך יש המון סוגים ומגוון של טעמים... ולכן בסופו של דבר יצאנו מפוצצים לאחר הארוחה. היו כמה טעמים שמעולם לא הכרתי ואהבתי מאוד! מסעדה מיוחדת מאוד והאווירה בה היא כיפית ועממית (לא שקטה). מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
חובה
4.5
21/03/16

אנחנו חוגגים כבר כמה ימי הולדת במחניודה ואוכלים את ארוחת הטעימות, מה שתמיד אפשר להגיד זה שהמסעדה לא מאכזבת, השירות הוא מעולה וחם המלצרים לא פלצנים כמו במסעדות אחרות. התפריט אומנם יקר... אבל בארוחת טעימות מקבלים לא מעט מנות משהו כמו 7 מנות + מנת קינוח שמגיעה עם כמה קינוחים קטנים. אז תמיד יש את המנות הטעימות ואת המנות הממש טעימות לכל סועד. פינקו אותנו בצייסרים של עראק שתמיד מחמם את הבטן והנפש. חשוב להגיד וגם קראתי בביקורות אומנם מדובר על מסעדת יוקרה מבחינת האוכל והמחירים אבל האווירה היא של "שוק" זה הייחוד של המסעדה והיא לא סתם נקראת מחניודה לא לכולם זה מתאים יש מוזיקה רועשת ואווירה שמחה לנו זה מאוד התאים ומתאים אבל לא לכולם. בעברי עבדתי מספר שנים כברמן בבית המרזח והמקום מאוד מזכיר את האווירה החמימה/ביתית מבחינת השירות בדומה לבית המרזח. מבחינת המחירים בגלל שאנחנו זוג ורוצים לאכול יותר ממנה אחת או שתיים ארוחת הטעימות יצאה הדבר הכי משתלם ומתאים. צחי הברמן האגדתי כבר עזב אבל המחליפים שלו לא פחות טובים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
מור - תמונה
מור מבקר מתחיל
עשיתי וי על מסעדה שלא אחזור-נחזור אליה שנית.
2.3
06/02/16

הומלצה על ידי המלצרית ארוחת טעימות. ל-6 איש ארוחת טעימות לא מתאימה כיוון שאינך טועם דבר .הטעימה על המגש בגודל כף-מספיקה ל-2 אנשים אולי 2 וחצי.הובהר למלצרית שחלק לא אוכל דגים ובשר נא... ולפיכך היתה צריכה להוריד אותנו מרעיון הטעימות.לא נשאר בפי איזשהו טעם ממנה כלשהיא שהייתי רוצה לאכול אותה שנית. קצה אחד של שולחן לא מגיע לטעום מה שבקצה המגש בצידו השני. היתה לנו אכזבה רבה. שילמנו 1850 שח ללא טיפ ובדרך חזרה צפונה עצרנו לאכול צלחת מרק באחת המסעדות. ושתבינו- כבר אכלנו ארוחת טעימות בארץ ומחוצה לה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
07/02/2016
נשמח אם תוכל להשאיר לנו את פרטייך ונטפל בתלונתך בצורה יעילה יותר ואף לשנותה
אושרת - תמונה
אושרת 5 ביקורות
אווירה שמחה וקצבית ואוכל אלוהי!
5.0
10/11/15

מחניודה היא המסעדה לחגוג בה אירוע שמח או סתם לבוא ולהנות מהאווירה את האוכל שלהם לא תמצאו במקום אחר ועל הטעם אין וויכוח שירות חם ואוהב אווירה משפחתית ושמחה הגענו לשם עם זוג חברים... וכולנו נהננו, למרות שהמחירים יקרים קצת הייתה הרגשה שקיבלנו את מה שששילמנו עבורו ישבנו על הבר ליד המטבח וזכינו לראות את הטבחים בפעולה האכול הגיע מהר הריזוטו ממולץ מאוד מנה מאוד טעימה והקינוחים ממליצה על המוס גבינה טעים מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
מקום פגז
4.8
30/08/15

אנחנו חוגגים שם תמיד ימי הולדת ולוקחים את הארוחת טעימות 265 ש"ח לסועד ושווה כל שקל. מקבלים 7-8 מנות מכל סוגי המאכלים וקינוחי. מפנקים שם חבל על הזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gucci - תמונה
Gucci מבקר מתחיל
חוויה לא נעימה
1.5
21/07/15

כגודל הצפיות גודל האכזבה המסעדה לא נקייה, במיוחד השירותים שנראים מלוכלכים כבר מהרגע שהמסעדה נפתחה (באיחור כמובן, כאשר נותנים לאורחים להמתין בחוץ בחום). הריח של השמן השרוף עולה מהמטבח... הפתוח לקומת הגלריה שבו האקוסטיקה כל כך לא טובה והרעש נוראי ולא מאפשר לשוחח עם החברים לשולחן. ולבסוף האוכל שציפינו לפי הסיפורים שיהיה מדהים, אבל לא, ממש לא, אוכל בסדר אבל לא יותר. בקיצור לא מומלץ כלל !

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 16 ביקורות
וואו מסעדה מעולה !!
4.5
16/07/15

הגענו 2 חברות אחרי טיול בירושלים וכמובן אחרי המלצות רבות. שמענו רבות על המסעדה וכל מה שנאמר נכון!!! הפולנטה חלומית, סלט אנדיב עם הפירות היה משובח, כל מה שאכלנו היה טעים ברמות אחרות.... השירות היה מהיר מה שלא חוויתי מימיי, המלצריות נחמדות הכל היה מושלם רק רצינו להשאר עוד עוד - היה כיף! בהחלט מומלץ זו הייתה הנאה צרופה.

עוד פרטים
הוספת תגובה