נגישות
נגישות

ג'ויה רעננה, רעננה

טלפון ראשי 053-6321652 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

הכול כאן מיוחד באיטליה פינת רעננה – מסעדת גו'יה, סניף רעננה מזמינה אתכם לשחק עם כל מה שידעתם על חדש מול ישן ועל אותנטיות שמשתלבת נהדר עם כל מה שעדכני. מה תאכלו? רביולי, טורטליני, ניוקי או פיצה ג'ויה עם פרמז'אנו? לינגוויני, פפרדלה או לזניה ראגו? אנחנו... יכולים להמשיך עוד ועוד, הבנתם את הרעיון. אתם מוזמנים בחום, אנחנו מאמינים שתצאו מכאן שבעים ומרוצים ועם חיוך גדול על השפתיים. לסיום, רגע לפני שאתם חוזרים הביתה אל תפספסו ביקור במרפסת הענקית שלנו שטופת הצמחייה הירוקה והתבלינים לשימוש המטבח. יש לנו גם משלוחים עד אליכם לסלון עם שלל המנות הטריות והאהובות שלנו, ככה שאין סיכוי שתפספסו כלום! נתראה עוד

מאפיינים נוספים

  • לסילבסטר
  • פתוח במוצ"ש
  • פתוח בשבת
  • פתוח בשישי
  • אירועים קטנים
  • פתוח בפסח
עוד פרטים

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
2.5
אווירה
2.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

4 ביקורות וחוות דעת על ג'ויה רעננה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אביטל - תמונה
אביטל מבקר מתחיל
מאכזב
2.5
21/01/23

האוכל בג׳ויה תמיד טעים לי. פעם ראשונה שהתארחנו בסניף ברעננה. ראשית, הזמנו מקום בחוץ, ציינו שברצוננו להנות מהשמש ומהאוויר הצח. במקום הסתבר שמה שקרוי ׳מרפסת׳ סגור לחלוטין תחת גג ועם... תריסים. האקוסטיקה ב׳מרפסת׳ מזעזעת. השילוב של קולות האנשים הרבים עם מוזיקה הופך את השיחה בשולחן לבלתי אפשרית. הסכו״ם שהיה על השולחן היה מלוכלך מאבק וכך גם זה שהחליפו לנו כשהערנו על כך. כשנשאלנו ביקשנו לקבל קודם את המנה הראשונה ולאחר מכן את העיקרית. המלצר הגיע קודם כל עם המנה העיקרית. הזכרנו שהזמנו ראשונה והוא לקח את המנות רק כדי להביא דקות ספורות לאחר מכן את כל המנות יחד. שוב החזרנו את המנות העיקריות. כשהזמנו אותן לאחר הראשונה, אחת מהן הגיעה קרה. גם את המנה האחרונה קיבלנו בלי קפה. בשלב מסוים ביקשנו לשוחח עם אחראי משמרת שהיה אנטיפט וכל מה שהיה לו לומר הוא ׳ככה זה במסעדה שלנו׳ ו׳במסעדה איטלקית אסור לסגור מוזיקה׳. שום התנצלות, ניסיון לפצות או לתקן ושום תשומת לב מיוחדת לשולחן שכבר נעשו עליו הרבה טעויות. לקינוח גם מצב השירותים מזעזע, האסלה מלוכלכת ומלא ניירות על הרצפה. חבל כי האוכל טעים אבל למסעדה הולכים גם בשביל החוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
atara - תמונה
atara 16 ביקורות
יחס מחפיר למזמיני משלוח
2.0
01/01/22

קודם כל למרות מה שכתוב באתר המסעדה אפשר להזמין רק דרך WOLT. האוכל שלהם בדרך כלל טעים וטוב בעיקר במסעדה. היום קבלנו משלוח (דרך וולט) - חלק הגיע חם והפיצה הגיע קרה כאילו ישר ממקרר... והיתה חסרה מנה אחת . פנינו ישירות למסעדה ומי שענה הציג את עצמו כבעל המסעדה . הוא לא היה מוכן לשמוע מה הטענה והפנה אותנו לוולט וגם דבר בחוסר נימוס. הרי מי שמכין את האוכל זאת המסעדה ואם חלק הגיע חם למעט פיצה אז זאת לדעתנו הבעיה של המסעדה ולא של השליח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
silmim - תמונה
silmim מבקר מתחיל
נחמד לא יותר מזה
2.3
24/12/21

הגענו למסעדה הזמנו מהתפריט מנות ראשונות ועיקרית. לא הגיעה מנה אחת הם שכחו. לא ערכו לנו שולחן שהאוכל כבר היה על השולחן. האוכל לא מלוח בלי טעם. לא אחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
אחלה איטלקית הפתעה נעימה
5.0
19/06/21

איטלקיה נחמדה מאוד. התפריט מגוון והמנות היו טעימות. השירות היה בסדר גמור. ישבנו במרפסת בסוף יוני ולהפתעתנו היה נעים. אני בד"כ סובל מחום, אך להפתעתי היה באמת נעים. המחיר סביר בהחלט.... חניה חופשית בסופש בחניון הסופר הסמוך. היתה גישה לכסא גלגלים.יחסית מרווח.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
0
אווירה עממית
0
אווירה של חגיגה
0
מודעות לבעלי אלרגיות
הצג עוד חוויות

כתבות וסרטונים

 
מה אוכלים בזמן אשפוז? 'הבוחשת' נעלמה ואבא בהנשמה
לכבוד יום האנשים שלא יודעים לבשל: 4 מסעדות מושלמות

מספר נוסף: 077-9800536

מצאתם טעות?

תעזרו לנו ולגולשי רסט לשפר את המאגר