נגישות
נגישות

פטוש ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

56 ביקורות וחוות דעת על פטוש

 - תמונה
2 ביקורות
3.0
30/10/07

למקום אווירה טובה, אבל, המחיר בתמורה לאוכל - פשוט מגוכח! מאכלים שאפשר לעשות בבית ולצאת מרוצים פי כמה וכמה, האוכל טעים עד ממוצע, ללא ספק אינו מצדיק את המחיר הגבוה מאוד. קיבלנו כוסות... פלסטיק חד פעמיות עם השתיה שלנו (חבר'ה, מדובר במסעדה שלקוח ממוצע משלם כ80-100 ש"ח).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
28/08/07

פשוט גועל נפש!!!! לא להיכנס בשום אופן!! מלצרים לא נחמדים, כאילו עושים טובה שבכלל משתרתים אותכם, אני כבר לא מדברת על אוכל חיכינו המון זמן לטוסט, לקפה, ולחשבון פשוט חבורה של חובבנים שפתחו... פאב אין שירות!!!! גועלי ביותר!!! מקום הכי גרוע שהייתי בו!! בחיים לא אכנס לשם יותר, זה לא המקום יחידי בשד' בן גוריון. הם לא יודעים לשרת, לא אדיבים, ופרצוף תשע באב כל הזמן הקיצור, לא להיכנס כי תתכזבו!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
yael - תמונה
yael 2 ביקורות
1.0
21/08/07

אתמול ב-21.00 התיישבנו בפטוש. הודענו לשני מלצרים, לפחות, שהגענו, ונכנסנו באישורם לחדר פנימי, שבו פעל מזגן. אחרינו נכנסו שתי נשים וילדה. אחרי 20 דקות בהן לא הגיע מלצר עזבנו. חזרנו פעם... נוספת ב21.45 וב-22.05 פרשנו סופית, מבלי שראינו מלצר. מלצרית אליה פניתי כשיצאנו אמרה: "המלצרית שאחראית על האזור הזה הלכה". גם אנחנו הלכנו. ולא נחזור יותר. אגב, החומוס שאכלנו במסעדת מצה היה טעים כתמיד. והשרות מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
08/06/07

אחד המקומות שחשבתי שהם טובים, והופתענו לרעב. מלצר הולך בזמן שהוא לוקח ממך הזמנה (בפנים!). הזמנו טוסט ומה שהיה בפנים זה חמאה וגבינה צהובה. ושני מלפפונים בצד. במנת החומוס והבשר הייתי צריך... כל שניה להוציא חתיכה קשה מהפה כאילו אני לועס בחיה שבעטו בה כל כך הרבה שנהיו לה נמקים ופצעים. (מצטער אם הגעלתי , אבל ככה הרגשתי כשישבתי שם).כמובן שהמחיר הפתיע כמעט כמו האוכל, 90 ש"ח לטוסט (לחם וגבינה ) ולחומוס ובשר. לא להתקרב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
2.7
10/04/07

השרות לא משהו. מאד איטי ולא אדיב במיוחד.האוכל סביר, המחירים פחות.בקיצור, מסעדה סתמית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
07/11/06

כנראה שיש לו משהו נגד חיילים כי הוא עשה בושות לחבר שלי שבא עם חברתו לאכול משהו לפני שהוא חוזר לשטחים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
1.3
23/10/06

אתמול בתרבות יום א' של קבוצת חיילים קרבים בחיפה. רצינו להיכנס לאכול בפטוש אבל לא הסכימו להכניס אותנו כי אנחנו עם נשקים.קצת מוזר?! הבחירה הזו שלא להכניס עם נשק...אנחנו לא נחזור לשם... בחיים, גם לא על אזרחי בחופשות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
17/03/06

כל פינה במקום מעניינת ומושקעת בפני עצמה. העיצוב של המקום נעשה בשביל לתת לכם אווירה נעימה במיוחד ושלא נדבר על האוכל שנעשה על ידי השפים הטובים ומוכרים באיזור הצפון וגם מי שאוהב קפה הפוך... מושקע או סחלב חם שנעשה במקום ושמחמם עוד יותר את הנשמה.שילוב כל הדברים האלה יחד יוצר הנאת בילוי אחת גדולה (עם הנוף של הגנים הבהאיים).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
11/12/05

מקום מקסים, אוכל טעים, כיף לשבת בחוץ, אחלה מקום. בטוח נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
naama - תמונה
naama מבקר מתחיל
4.0
11/08/05

מקום מקסים, נעים, אוכל טעים, חזרנו כבר כמה פעמים ובכל פעם נהננו מחדש.

עוד פרטים
הוספת תגובה