נגישות
נגישות

אל גאוצ'ו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על אל גאוצ'ו

יואל - תמונה
יואל 9 ביקורות
יש מה להשתפר..
1.8
23/04/19

הגענו למסעדה כ10 סועדים בחול המועד פסח בערב. לצערי השירות היה גרוע, המחירים התבלבל לא מעט, האוכל התעכב, מנות הגיעו בלי סדר בכלל, המנה של הסוער האחרון הגיעה רק כשכולם סיימו לאכול. מחירים... לא אביבים, מלצר לקח מלח מהשולחן בזמן ששולמו אחר ביקש, כאילו לא שמנו לב. ביקשנו לימון לשולחן, בהתחלה הביאו רבע לימון ועוד פרוסה קטנה של לימון, כשביקשתי עוד התקמצנו - " כבר הבאתי לכם פעמיים" (על שקל וחצי אתה מתקמצן בשביל 10 סועדים)... היינו צריכים לבקש ממספר מלצרים וגם מהמנהל והיינו צריכים לחכות רבע שעה בשביל לימון!! - הרבה מעל לפרק הזמן הראוי. שירות גרוע, המחיר מעט יקר (164 שקלים ל350 גרם אנטריקוט בנוני ולא מדהים). אכלתי במקום מספר פעמים, בדר"כ היה ביוני טוב ועכשיו ממש גרוע, יצאתי מאוכז, אולי האוכל טעים, אבל האווירה והשירות גרועים ולא משתלמים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zvi - תמונה
Zvi מבקר מתחיל
מאמלל
2.0
11/05/18

ארוע בריתה רק הלחם טעים הבירה אמיתית הבשר ממש לא טעים קינוחים לא היה מעט בשר והרוב נשאר קינוחונים זעירים אנשים טעמו והשאירו

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
מעולה
4.8
18/12/16

מעולה. שירות מצויין. אוכל מעולה. יחס ממש טוב. נחזור חזרה. שירות מעולה על ידי גיל המנהל נחזור חזרה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ifat - תמונה
Ifat 39 ביקורות
חוויה טעימה בחנוכה
3.8
05/04/15

במהלך החג הגענו למסעדה בספונטניות. האירוח היה נהדר. המחירים יקרים אבל הבשרים היו עשויים היטב עם נתחים איכותיים. נזכרנו מה מיוחד במסעדה. היה נחמד שלכבוד החג חילקו לנו סופגניות במתנה בסוף... הארוחה. סיום מתוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני 5 ביקורות
מדהים
4.5
27/01/15

השירות היה מצויין, האוכל היה מדהים! מנה ראשונה אכלנו טורטיה מעולה ולעיקרית סטייק עם כבד אווז- טעים מאוד! השירות היה מפנק

עוד פרטים
הוספת תגובה
קארין - תמונה
קארין 18 ביקורות
טעים ויקר
4.3
13/01/15

אני אכלתי שם עם שובר והיה טעים מאוד!!! הזמנו פלטת בשרים מפנקת. הצצה לתפריט גלתה מחירים לא זולים בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 11 ביקורות
תענוג !
5.0
21/11/14

ישבנו אתמול במסעדה עם עוד זוג חברים לכבוד יום הולדת. המלצר המדהים שהיה לנו פינק אותנו בלחם הבית חינם וקינוחים חינם. הזמנו את מיקס הבשר של 1 ק"ג ואת הסטייק פילה. הסטייק היה עשוי ברמה... מדוייקת, מאוד מאוד עסיסי וטעים. הזמנו גם פלחי תפוחי אדמה ובטטה שהיו מצויינים ! לסיכום, מאוד נהננו, תודעת שירות מאוד מאוד גבוה , המסעדה הייתה נעימה והיתה אווירה טובה ! לא פעם ראשונה שלנו ובהחלט עוד נחזור !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/10/10

הגענו אני ובני משפחתי לחגוג יום הולדת במסעדה. האוכל היה מצויין..בעיקר הבשרים שהיו עשויים במידת הצלייה שביקשנו...המנות הראשונות גדולות ומפנקות! והקינוחים עוד יותר.. השירות היה אדיב... ומקצועי.מומלץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/01/09

בתאריך 9.1.09 ערכנו ברית מילה במסעדת אל גאוצ'ו בנתניה. האירוע נערך ביום שישי בצהריים. מאוד חששנו שלא יגיעו אנשים לאירוע מאחר ויום שישי הוא יום קצר ופחדנו שהאורחים יתאכזבו מהאוכל...אבל... האוכל היה מעולה ברמות שאי אפשר לתאר, השירות היה מקצועי והמקום (על שפת הים) היה מקסים. לא יכולנו לבקש אירוע יותר חלומי מזה. בני המשפחה התקשרו לומר כמה הם נהנו מהכל!!! יש לציין כי לפני כן לא הכרתי את המסעדה באירועים. הכל היה מצויין ואנו בטוח עוד נחזור ונחגוג שם אירועים. בקיצור מי שרוצה אירוע מושלם עם אוכל כיד המלך שיחגוג באל גאוצ'ו נתניה. יש לציים כי גם צוות ההנהלה הם אנשים חמים ומקסימים (מקס ושוקי)ץ יישר כוח וניפגש בשמחות. תודה על הכל!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
01/01/08

נתחיל עם זה שנרשמנו דרך האתר של אל גאוצ'ו וחזר אלינו לאחר כ- 3 דקות (דבר שנורא הופתענו ממנו) נציג שתאם איתנו את ההזמנה ליום למחרת. כשהגענו למסעדה הם בכלל לא ידעו על מה אנחנו מדברים ולא... הייתה להם (שוב-באופן מפתיע) שום הזמנה שלנו.. בכל מקרה הם היו נורא נחמדים ולמרות שהיה אירוע (וממש לא נעים) - סידרו לנו שולחן מהר. השירות היה אחלה. מנות ראשונות סתמיות לחללוטין (ומאוד גדולות ראוי לציין! אני התמלאתי כבר במנה הראשונה לפני שהגיעו הסטקים). הסטקים היו לא יותר מבסדר. מידת העשיה לא הייתה קרובה למה שביקשנו והיינו צריכים להשאיר אותם עוד לא מעט זמן על החימום שהביאו לשולחן. סה"כ היה נחמד, אבל יש מסעדות הרבה יותר טובות (לפחות מהסניף הספציפי הזה)

עוד פרטים
הוספת תגובה