נגישות
נגישות

דוזאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 61

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

604 ביקורות וחוות דעת על דוזאן

רותם ועדי - תמונה
רותם ועדי מבקר מתחיל
4.3
19/06/05

מסעדה שעונה על הציפיות אוירה נינוחה ומהנה פאדי משרה אוירה מצוינת האוכל מוגש בטוב טעם ומתובל מעולה ,המנה גדולה ומשביעה. השילוב של האוכל הלבנוני והצרפתי מצויין . לסיכום שווה כל שקל... ואנחנו נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עובד - תמונה
עובד מבקר מתחיל
4.3
18/06/05

מדהים מדהים מדהים !!! מסעדה ברמה!!!! הגענו בעקבות המלצות של חברים ולא ידענו לאיזה סוג של מקום אנו מגיעים, מה להגיד לכם פשוט גן עדן . עברנו חוויה מדהימה , המקום מעוצב ומסוגנן השרות אדיב... מפנק והאוכל מוגש באסטטיות והטעם כמו שציינו גן עדן עליי אדמה. היינו קבוצה של 20 וקיבלנו יחס אישי ומפנק מהבעלים (פאדי) והמלצריות. אין ספק שנגיע בקרוב מאד שוב למרות המרחק חוויה שעשתה לי את השבוע. היה כייף מומלץ בחום שווה כל שקל. תודה פאדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילה - תמונה
גילה 3 ביקורות
4.3
05/05/05

המקום מאד מטפח את לקוחותיו ,פאדי הבעלים בא ומספר באופן אישי על המקום. המלצרים כמו נבחרו בקפידה - אדיבים אינטליגנטים וחינניים מוסיפים מילות רומנטיקה כשצריך... האוכל מעולה ופשוט אך מוגש... יפה וערב ומושקע, כלים יפים, אוירה טובה עברית וערבית גרים שם יחד.כמעט תמיד מקבלים צ'ופר של טעימה מבעל הבית וזה יפה ותורם לאוירת המקום . שתשמר אותך לנו !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/02/05

מסעדה מעוצבת בטוב טעם, שילוב מוצלח של מזרח ומערב. שילוב זה מורגש גם בסוגי המנות וטעמן, עם נטייה לכוון המטבח הצרפתי. חגגנו אירוע ל-24 איש, והתוצאה הייתה מעבר לציפיות. האווירה, השרות,... מבחר המנות טעמן ועיצבון, כל אלה חברו יחדיו לאירוע מוצלח במיוחד. המסעדה נכנסת לרשימת המועדפים שלנו , כך שנוסיף ונפקוד את המקום גם בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
31/01/05

בקרנו בדוזאן באמצע השבוע- המטעמים הערבים לחיך, האוירה המיוחדת של המסעדה, בליל השפות, קבלת הפנים והשרות הצטרפו יחד בשבילנו לערב מהנה במיוחד. המסעדה המתה מאנשים ויחד עם זאת לכל אחד יש את... הפינה שלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/12/04

madheem simply out of this world ..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/12/04

איזה יופי של מקום! הגענו בעקבות המלצות של חברים והמקום עלה גם על ציפיות אלו. חגיגת חושים באווירה ביתית חמימה. אוכל טעים מוגש באסטטיות בגלריה אומנותית ושירות ביתי ומפנק. שילוב שעובד בין... הנוסטלגי למודרני, בין בר למסעדה טובה, בין מזרח למערב, בין האינטימי לאווירה קולנית תוססת, בין בית קפה חיפאי למטבח של סבתא. כיף! אנחנו באנו מלונדון... מומלץ בחום לעבור כשאתם בצפון. יופי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/12/04

מסעדה ברמה!!!! האוכל פשוט 10 כל מנה שאכלתי היתה מעדן לחיך וכמובן לקיבה. האווירה כיפית, השירות מאודדדד מסביר פנים. בקיצור גם חוויה קולינרית וגם חוויה חברתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.7
23/11/04

באנו לחגוג ואכן המקום מספק חגיגה. האוכל מצוין, מנות מעניינות, השרות טוב, המקום יפה, והמחיר הוגן, ואף זול לעומת מה שמקבלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה