נגישות
נגישות

פאט ויני Fat Vinny - Fat Vinny ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על פאט ויני Fat Vinny

Doron - תמונה
Doron 3 ביקורות
היה מעולה. מומלץ. נחזור כשנהיה בסביבה.
4.8
14/08/17

הייתי עם ילדים קטנים שאוהבים פסטה, אך קשים עם רטבים. למלצרית ששירתה אותנו היתה המון סבלנות ועצביי ברזל. הזמנו שתי מנות פסטה, מנת סלט וקינוח סופלה. המנות הגיעו מהר. כל המנות היו טעימות... מאוד ובדיוק בגודל הנכון. הסופלה מעולה. המחירים סבירים ...במיוחד אחרי הנחת 10% עסקית. צריך רק לציין שלא ניתן להזמין את הרוטב בצד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
שווה ביקור
4.3
10/07/17

מסעדת פסטה לא מפלצנת, היה לנו טעים מאוד ובעיקר אחלה שירות. מנות מגוונות, במחירים לא יקרים. אהבנו ונחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
זכאי - תמונה
זכאי 14 ביקורות
מומלץ
3.8
29/06/17

תחיל במיקום: במרכז ביג שעל כביש עכו-חיפה [מספר 4], המתחם מאפשר חניה בשפע. המבנה: מראה נעים, מסביר פנים, גישה נוחה גם לנכים על כ"ג. אבל אין שרותי נכים. השרות: די מהיר, הרעיון שאתם... מזמינים כולם ביחד, והמנות מגיעות לשולחן לפי קצב ההכנה, לא בבת אחת. קצת מביך אם המנה שלך מגיעה 15 דקות אחרי כולם... מחיר: די סביר. יש טעות אופטית כי המנות מתומחרות בכ 10-15% נמוך ביחס למסעדות דומות, אבל המנות בפט-ויני קטנות יותר, זה יתרון וחסרון , לא יוצאים מנופחים אבל לחלק מנה לזוג - זה לא מספיק!! טעם: הקו המוביל הוא טעם איטלקי ממרכז איטליה, כך שהוא אמור לכסות מגוון דול של טעמים וקשה להתאכזב. מגוון הפיצות גדול, חלקם מקוריות מאד - שווה לנסות. יש לזכור שהבצק של הפיצה האיטלקית [הקלאסית] הוא דק וקשה, כאן הבצק דק אבל רך וטעים. מהמנות הראשונות בחרנו חציל ברוטב וכרובית מטוגנת. החציל מגיע במחבת קטן ללא טחינה אבל עם וטב מקורי שלטעמי לא היה מוצלח כי הוא גנב את הטעם הנהדר של החציל, חברי אהבו אותו כמות שהוא. ההפתעה היתה הכרובית, שלדעתי היתה הכי טעימה מכלל המסעדות שבקרתי עד היום. ממליץ בחום! שתיה: כוס יין ב 19 ש'ח - די סביר, אבל היין מהחבית היה אכזבה קשה. היינו 4 ושלמנו 300 ש"ח [לפני התשר] כאשר הזמנו קינוח אחד לכולנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורנית - תמונה
אורנית 2 ביקורות
מאכזב
3.3
21/06/17

חגגנו יום הולדת לאימי בשעות הערב 9 איש , האוכל היה טעים אך חווינו חווית שירות גרועה : מנה אחת של פסטה עם חזה עוף ,העוף היה לא מבושל ובצבע ורוד, מנה אחת של רביולי הגיעה עם שיער במנה... הובטח שיחליפו אך כנראה שחכו להכין אותה כי היא הגיעה אחרי חצי שעה (ואחרי תזכורות שלנו) ומדובר במנה לילדה ...מנת רביולי נוספת הגיעה כאשר רוב הסועדים סיימו לאכול וגם זה אחרי מספר פעמים שקראנו למלצרית ולאחראית, גם הקינוחים לקחו המון זמן ושוב מנה אחת של גלידה הגיעה באיחור, לא ביקשנו שום פיצוי , קיבלנו את המנה שהגיעה באיחור(וכבר ויתרנו עליה)ארוזה הביתה בחינם וגלידה מתנה. אף אחראי לא ניגש להתנצל , כל חגיגת יום ההולדת נהרסה יצאנו מאוכזבים מאוד, לדעתי זה לא שירות ולא יחס שמגיע ללקוחות ,כנראה שאם היינו צועקים היו מתייחסים אלינו אחרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
21/06/2017
היי :) ראשית מודים לך על הביקורת הבונה, ומתנצלים על החוויה הלא נעימה. נשמח לקבל את הפרטים שלך על מנת לטפל במקרה.
Yoavg - תמונה
Yoavg מבקר מתחיל
מומלץ מאוד!
4.0
25/05/17

מסעדה מדהימה עם שירות מצויין וחייכני תמורה מלאה למחיר היינו ביום שישי בערב ולמרות שהמסעדה הייתה מלאה עדיין קיבלנו את החוויה המלאה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור - תמונה
לימור 5 ביקורות
מומלץ מאוד. טעים ומחיר סביר
5.0
29/04/17

אוכל טעים מאוד...שרות מצוין ואווירה כיפית. המנות בגודל סביר ביותר המוכנות במקום ומרגישים את ההבדל!! מומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moti - תמונה
Moti מבקר מתחיל
מומלץ מאוד
4.5
17/03/17

שירות ממש מהיר ומאוד אדיב. האוירה מאוד נעימה. המטבח הפתוח יפה וגם נותן ביטחון בטריות וניקיון האוכל שאתה מקבל וגםחויה לילדים. מחירים סבירים. מנות עיקריות מאוד נדיבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 38 ביקורות
אחזור שוב
4.8
22/01/17

הזמנתי רביולי טרי דק הטעם פשוט מושלם המחיר היה סביר לא זול המנה היתה משביעה האוירה במקום מאוד יפה,אהבתי שהצמחים של התבלינים על השולחן וטולשים ישירות מהעץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
thisisjunkyuser - תמונה
thisisjunkyuser מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.8
30/12/16

הגענו למקום בעקבות המלצות מחברים. האווירה במקום הייתה נעימה ולא רועשת מדי למרות שהיינו שם די בשעת העומס. השירות וההגשה היו טובים ומאד מהירים, לא חיכינו יותר מדי למנות. הזמנו אצבעות... מוצרלה לראשונה ושתי מנות פסטה, אחת עם סלמון והשנייה עם נתחי פילה שהיו טעימות ובמיוחד הרוטב שלהן. בקיצור מומלץ מאד לבוא לבקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מבקרת במסעדות - תמונה
מבקרת במסעדות 7 ביקורות
חוויה נפלאה
4.5
28/11/16

קראנו ביקורת טובה במקומון חיפאי והחלטנו לנסות את המסעדה. הגענו בשעת צהריים, די רעבים. תחילה התרשמנו מהעיצוב המגוון: מצד אחד אווירה של דיינר אמריקאי ומצד שני מטבח שקוף, עציצי תבלין על... השולחן ותפריט איטלקי באופיו. האוכל עצמו היה ברמה גבוהה מאוד ביחס למחירו - הזמנו שתי מנות ראשונות, שתי מנות עיקריות ומנה אחרונה במחיר כולל של 189 ש"ח (לאחר הנחת ארוחה עסקית של 10%). כל המנות היו מעניינות וטעימות, אבל המנה הכי מוצלחת היתה פרוטי דה מארה (ספגטי עם פירות ים ברוטב עגבניות ושמנת). לסיום גנב את ההצגה סופלה השוקולד שהיה פשוט מושלם, כשבמרכזו מוס נוגט מדהים. בנוסף לכל, השירות היה חייכני, לבבי ומקסים. בקיצור כיף כיף כיף. המשיכו כך!

עוד פרטים
הוספת תגובה