נגישות
נגישות

מינה טומיי תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על מינה טומיי תל אביב

סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
מקום מיוחד מאוד
4.0
16/09/14

התפריט המחולק שלהם למדינות סיקרן אותנו מאוד- אז הלכנו! ההגשה של המנות מאוד יפה! העיצוב של המסעדה מקסים. מקום מרווח ושיקי! הזמנו את הביבימבאפ- מהמטבח הקוריאני בהמלצת המלצר, טעים מאוד!... ופפר שרימפס- מהמטבח הויטנאמי-מצויין. חוויה מעניינת וטעימה הייתה לנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
שירות על הפנים, אוכל מצוין.
2.5
11/09/14

אני חייב לציין שאני מאוד אוהב אוכל אסייתי ולכן ביקרתי וטעמתי בהרבה מסעדות המבשלות בסגנון. אתחיל מזה שהאוכל באמת היה מצוין, אך המסעדה ושירותיה נפלו עוד לפני שהצלחת הוגשה על... השולחן. הזמנתי מנה בהמלצת המלצרית החביבה יחד עם חמשת חבריי. כולם קיבלו את המנות שלהם מלבדי. לאחר דקה של רעב המלצרית אמרה לי שהמנה כבר יוצאת. לאחר חמש דקות שאלתי אותה מה קורה, והיא נזכרה להגיד שלמנה שלי לוקח טיפה יותר זמן מאחרות. בתגובה אמרתי שאז אולי לא כדאי לכם להוציא את כל המנות בנפרד, היא ענתה שזו מסעדה שבה מה שמוכן יוצא - לא אמרתי לכם את זה קודם? לא. לא אמרת. אחרי עשר דקות בהם החברים עומדים לסיים את המנות שלהם בחוסר נעימות, ניגשתי למלצרית והוצאתי את כל העצבים. לא הגיוני שלקוח מחכה רבע שעה למנה שתצא מבלי שמתקשרים איתו! מתנצלים, מסבירים ומזייפים חיוך על הפנים כדי שהלקוח לא יצטרך להתפרץ כמו שאני התפרצתי. המנה שלי סוף סוף יצאה והאחמ"ש המתנשא ניסה לנפנף אותי "הנה המנה שלך מוכנה אז בוא תחזור לשולחן ונדאג לפצות". הם לא פיצו אגב!! המלצרית הגיבה כמו שמלצרית בת 17 אמורה להגיב "אני לא מתנצלת אם צועקים עליי". היא הייתה בת 25 לפחות. לבסוף אחרי שבעלי המסעדה ניסה לגשת אליי באמצע הביס ולהבין מה קרה, ניגשתי אליו בסוף הארוחה והסברתי לו את המאורע. האחמ"ש המתנשא חזר, התפרץ באמצע השיחה ואמר לי "מה? עוד פעם בגלל מה שהיה אתה פה? די, שחרר, קיבלת את המנה והכל טוב". "הגעתי לכאן כי הבעלים ביקש". האוכל באמת היה מצוין. חבל לי שככה מתייחסים ללקוחות. אצלי ברגע שהשירות נופל - נהרסה לי הארוחה. ממליץ לכם ברגע שאתם מגיעים, אל תתפלאו אם למנה שלכם לוקחת זמן ואף אחד לא יתייחס אליכם. שווה את האוכל? ממש לא בטוח. בתיאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
אוכל טעים, אוירה כיפית
4.3
09/09/14

מסעדה עם מגוון מעניין של מנות מהמזרח ב-5 מטבחים שונים, אוכל ספייסי וטעים. המנות לא גדולות במיוחד.... מחירי מנה עיקרית נעים בכיוון ה- 60-70 ש"ח, מנה ראשונה 30-40 ש"ח. יש רק 4 או 5... קינוחים, לטעמי שווה לנצל את המקום שנותר לעוד מנה עיקרית ולוותר על הקינוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshedan - תמונה
moshedan 2 ביקורות
מעולה.טעים. שרות נהדר
5.0
27/08/14

חגגנו יום הולדת והיה לנו כיף. יש לנו רק מילים טובות להגיד...החל מהשרות האדיב והמקצועי דרך המנות הגדולות, מיוחדות והכי חשוב טעימות בטרוף וכלה במחירים ההוגנים והסבירים יחסית לכל מה... שמקבלים. שווה רוצו להזמין מקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
ציק צאק כיף
4.0
22/08/14

הגעתי למסעדה בהמלצת חברי ולאחר אכזבה במקום אחר כול מה שהזמנו היה טעים, הגיע ציק צאק התחלנו במרק אודיאון טורי מנה ענקית הספיקה לשנינו מרק טוב טוב כמו שביתי אומרת המשכנו עים מגולגלים ציקן... ספרינג רול תאילנד -נהדר וקינחנו ב נאמס ואטנמי ולסיום אספרסו קטון לי מקום נעים אווירה טובה המחירים בסדר ברור שנחזור עים גבירותינו

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
יקר אבל מצוין
3.5
20/08/14

לא הזמנו מקום בערב חמישי, המארחת הייתה מאוד נחמדה, נתנה לנו צ'ייסרים של קוקטייל שמכינים במקום ותוך כמה דקות הושיבה אותנו בשולחן מגניב שהשקיף למטבח לקחנו כמה מנות קטנות ומנה גדולה, שעלו... כמעט אותו דבר טרטר סלמון מאוד מאוד טעים אבל קטן נורא ודי יקר (באיזור ה50 שקל) וקארי מסמאן הקללאסי של המסעדה עוד מימיה הקודמים התל אביב לא איכזב שאר המנות לא היו מחדשות אבל עשויות היטב, ושומרות על התמחור היקר.. אוירה מגניבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 55 ביקורות
מעולה!!
4.0
27/07/14

אנחנו לקוחות קבועים של הסניף החיפאי וביום שישי היינו לראשונה בסניף התל-אביבי. התפריטים לא זהים בסניפים כך שטעמנו מנות שונות והיה מעולה! המסעדה מעוצבת בצורה מגניבה, השרות היה אחלה והאוכל... פשוט טעים. ממליצים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינת - תמונה
עינת 11 ביקורות
אוכל טעים. שירות לא יציב
4.3
11/07/14

מינה טומיי מספקת תמורה מצוינת: מקום מעוצב שכיף לשבת בו, אוכל טעים ומגוון ומחירים סבירים. הפעם הראשונה שהגענו למסעדה לפני חודש היתה נפלאה - ישבנו על הבר והברמן היה מקצועי ומקסים. ערב... מהנה במיוחד. עשה לנו חשק לעוד ולכן הגענו בשנית. בפעם השניה שוב ישבנו על הבר אך אבוי - את פנינו קיבלה ברמנית חמוצה במיוחד, שנתנה לנו הרגשה שאנחנו מפריעים לה, הזעיפה פנים וגלגלה עיניים! קלקלה לנו את הערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noga - תמונה
Noga 31 ביקורות
מעולה! מומלץ בחום!
4.8
12/06/14

אווירה טובה, מקום יפה, מלצרים נעימים ומוזיקה כייפית... מעבר לזה האוכל ממש טעים ולא מאוד יקר. הזמנו מלאיי כופתא, קלאמרי מטוגים וסלט יפני שהיה ממש ממש טוב! הכל היה מעולה וכל כך נהנו... שהזמנו גם קינוח - משהו עם שוקולד ובוטנים שהיה מדהים. גם ההגשה יפה דרך אגב. חוויה ממש טובה, בהחלט אשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
אסיאתית מגניבה
4.8
06/03/14

כיף לגלות שמינה טומיי חזרה לתל אביב. תפריט מגוון המתאים לכל חיך. מחירים סבירים למנות לא גדולות במיוחד, אך גם לא קטנות. מרק פו וויטנאמי מאד טעים, כמה מנות שלא פוגשים בשום מקום אחר וטעמים... אסיאתיים נהדרים. גם הסושי לא רע וגם התפריט ההודי. אפשר לבוא כל יום בשביל מנה של מטבח אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה