נגישות
נגישות

מורל טאפס עולמי ויין ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על מורל טאפס עולמי ויין

דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
טעים מאוד ומעט מאוד
3.8
09/08/16

טעים טעים אך מעט מעט, היינו 2 זוגות הזמנו בקבוק יין אדום טעים ו7 מנות מהתפריט ועוד 2 מנות אחרונות כולל 4 פעמים לחם, כשמדובר בסהכ ב4 פרוסות.. טעים טעים במיוחד הסביצה והקסדיה והכל אבל מעט... מעט ופשוט לא שבענו. יצא כ120 שח לאדם , סביר , אך שוב מעט מידי, באם תגיעו שבעים תהנו , באם תגיעו רעבים תצאו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעלי - תמונה
יעלי 69 ביקורות
מנות טאפס תמיד כייף
4.5
12/07/16

הזמנו שולחן לאירוע מצומצם של החברה מהעבודה הזמנו מנות טאפס למרכז השולחן כך שכולם יוכלו לטעום הלחם היה מצוין, מהסלט אספרגוס פחות התלהבתי,הקרפצ'יו טונה והקרפצ'יו סינטה היו מעולים. הזמנו... גם קסדייה, קציצות כרישה וקציצות סרטנים (חובה!), שרימפס מוקפץ, נקניקיות צ'וריסוס (פחות לטעמי) וטיבון טלה. לקינוח התפנקנו במרכיז שוקולד חביב וצ'ורוס שהוא פשוט מדהים. מומלץ מאוד, מתכוונת לחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר וחביב לא להגיע רעבים מידי.
3.8
06/07/16

היינו שלושה זוגות, הזמנו את המנות שבאמת היו טעימות במיוחד כשהם מחולקים ל3 קטגוריות אבל כישראלים שאוהבים לראות גם איכות אבל גם כמות, הכמות קטנה מאוד, המחיר לא יקר מידי למנה , אבל לא... משביע ולכן מזמינים עוד ועוד טפסים והמחיר נוסק ונוסק, הלחם שניתן לא היה אחיד ברמתו , בתחילה קבלנו לחם צימוקים מדהים ולאחריו לחם יבש שהחזרנו וטענת המלצרית הייתה שזה מה שהם קונים וזה מה יש, חבל, ושוב, נדיבות ישראלית מבחינת הכמות תתקבל בברכה. סהכ בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה