נגישות
נגישות

אסדו - בר - asado bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

119 ביקורות וחוות דעת על אסדו - בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/02/06

קיבלתי המלצה חמה מידיד טוב, אלוף בבשר, שזה המקום באיכות ובאוירה הכי דומה לדרום אמריקה... אני שבשנים עברו, טיילתי בדרום אמריקה וטעמתי כל נתח אפשרי, לא הפסקתי עד היום להתגעגע לאווירה... המשגעת שיש שם.נסעתי עם חברתי לחיים שהיא באופן מפתיע לא כל כך אוהבת בשר (אבל עם הרבה סגולות נוספות), ונדהמנו לראות מה שהיתפתח מול עינינו:נתחים שלמים של צלעות עגל ועגל חלב שנותפים על אש מרכזית משעות הבוקר המוקדמות, שלושה מנגלים ענקיים מרופדים בעשרות סוגי בשר שונים, המקום היה מלא עד תום, והאווירה הייתה חגיגית.למרות שחיכינו קצת עד שהתפנה שולחן,נהננו מכל רגע שהמתנו עם כמה סוגים של טעימות שהבחורים באש הצליחו ,תוך הלחץ ,להעיף לכיוונינו.אני ביקשתי מנה מעורבת של עגל וחלב, וגילי ביקשה מנת פרגיות בנוסף לסלטים שעמדו לירשותיינו. היה פשוט מעולה... אני לא יודע איך להסביר את זה... אבל אני כבר לא מתגעגע לדרום אמריקה, יש לי אותה כאן.כן ירבו מקומות כאלו ותודה, ליאור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
20/02/06

הייתי ביום שבת עם חברים ומאוד נהננו.ישבנו בחוץ מול נוף משגע ואוכל מצוין כמו בבית (ואני דרום אמריקאי...).מקום שבאים כדי לאכול בשר, מנות גדולות, ממש ממלאים את הצלחת, הסלטים היו בסדר גמור... אך לא לזה בנאו אלא כדי לאכול בשר וזה היה כדי.אין מלצרים אבל תמיד יש משהו מהצוות שעוזר במה שצריך.מקום מאוד נחמד ונותן הרגשה של מסעדת בשרים כמו בדרום אמריקה (parrilada).למבינים בבשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
20/02/06

אכלנו שם והיה חבל על הזמן!!בשר הכי טעים שאכלתי בארץ, אכלתי אסדו במקומות אחרים וזה בכלל לא דומה.מנות גדולות, מחירים טובים, מוסיקה טובה.ממש חוויה.מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.0
19/02/06

הגענו לשם ביום שבת, אחרי שביקרנו באזור, האזור ממש יפה, אבל... המסעדה, אם אפשר לקרוא לזה כך, ממוקמת אמנם בלב של ירוק ויופי, אבל היא מעין בקתה קטנה, ולא מושקעת הן חיצונית והן פנימית(צריך... להוסיף עוד אופציות בציון של עיצוב...), האוורור שם נוראי, וכל העשן מהאסדו נכנס הישר אל הבקתה, העיניים והאף... המסעדה היא בשרות עצמי, והמחיר שנגבה מאיתנו על ארוחה שכזו אינו מוצדק, שילמנו 200 ש"ח על ארוחה שכללה אסדו זוגי, שלא היה מהמוצלחים שאכלנו, צלחת חומוס, שתיה ומגוון דל של סלטים שנמצאים בכניסה... בקיצור, אם אתם רעבים, מומלץ להשקיע את הכסף הזה במסדעה שבה תקבלו אוכל טוב ומושקע יותר, שיגיע עד אליכם עם מלצר/ית, ובלי כל העשן בעיניים...

עוד פרטים
הוספת תגובה