נגישות
נגישות

פיאצה רוסטיקו - PIAZZA RUSTICO ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על פיאצה רוסטיקו

Micki - תמונה
Micki 4 ביקורות
אוכל מצויין במחירים שפויים
5.0
27/06/16

הגענו למסעדה קבוצה של 13 אנשים ביום קיץ חם. הזמנו מהארוחות העסקיות. המנות היו מצויינות, טריות ומושקעות. השירות היה לבבי ויעיל והמנהל ניר הלך לקראתנו ופינק אותנו וצ'יפר אותנו. כל הקבוצה... נהנתה מהארוחה וכולם שיבחו את המקום ואמרו שישמחו לבוא שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Etai - תמונה
Etai מבקר מתחיל
הפיצה מוכנה מראש
2.3
20/02/16

כשיושבים ומזמינים פיצה במסעדה מצפים לקבל אותה חמה וטרייה מהתנור. בפועל, מקבלים פיצה מוכנה מראש בדומה לדוכן של רוסטיקו בשוק האוכל של שרונה. לדעתי זה לא קונספט ראוי כשיושבים במסעדה ואף... גובים כ 60 שח למנת פיצה. מנהל המסעדה קיבל את הביקורת, הראה אכפתיות ואף דאג לפיצוי נדיב. מקווה שיעשו שינוי בנושא הפיצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
איטלקית נהדרת בשרונה
4.0
11/02/16

אבכן, לרוסטיקו אני בד"כ מגיעה עם חברות טובות! למה? כי הכי כייף לאכול איתן איטלקי! אנחנו בד"כ לוקחות ראשונות, מנות של פסטות ופיצות וחולקות הכל. הפעם הזמנו פנה דינו ופנה פוטנסקה - שהיו... מנות פשוט מעולות! ממליצה על הלחמים שניתן לתבול בשמן עם רוטב בלסמי! מושלם. המנות די נדיבות, המחיר יקר! מומלץ לארוחה עם חברים/בן זוג וגם עם המשפחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 4 ביקורות
שערות באוכל ויחס לא נאות מהמסעדה
3.0
16/09/15

היינו 6 מבוגרים והזמנו ארוחת ערב, לצערנו נמצאה שערה מאוד ארוכה באוכל, אמרנו למלצר והוא הציע להחליף את המנה. בכך נגמר הטיפול של המסעדה. לצערנו לא השף ולא אף אחד באו להתנצל, כמובן... ששילמנו על המנה וגם לא הציעו את הקינוח על הבית. כשהלכתי חשבנו שיגידו משהו, כלום. לפעמים קורה ויש שערות באוכל השאלה איך המסעדה מתייחסת ללקוח באירוע כזה. לא נחזור. עדכון- לאחר התלונה באתר יצרו איתי קשר מהמסעדה, התנצלו ופיצו - עךיף מאוחר מאשר אף פעם - כול הכבוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meir - תמונה
Meir 2 ביקורות
הפיצה הטובה ביותר שאכלתי מעודי
4.5
22/08/15

הפיצות שלהם הינם חוויה קולינרית לחיך. גם עוגת הטירמיסו מעולה. האוירה במקום מקסימה במיקום מצויין שמתחם שרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 55 ביקורות
כיף לכל המשפחה
4.3
03/08/15

שבת בצהריים הלכנו כל המשפחה לרוסטיק בשרונה. המלצרים נותנים שירות מפנק, והאוירה מצויינת. הישיבה היא רק בחוץ אז צריך לקחת בחשבון אם סובלים מהלחות.חלקנו מנות ראשונות שנעו בין טעים מאד... לבסדר: אנטיפסטי, קרפצ'יו, פוקצ'ה, פולנטה וסלט עם גבינת צאן. בעיקריות הפיצות היו טעימות והפסטות נחמדות. המחיר בסה"כ עונה על הציפיות. נחזור בעיקר בגלל האוירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
רשת נהדרת, מאוד קשה ליפול.
3.8
28/06/15

היינו בעסקית צהריים, הבעיה היחידה שלי עם התפריט עסקית הוא שהאופציה היחידה שלך למנה ללא פחמימה (פיצה פסטה) זה הסלמון. אני חושבת שכדאי שיהיה מנת בשר/ עוף בנוסף. אין ספק שהפיצות והפסטות... שלהם מעולות! המנות הראשונות של העסקית מאוד קטנות (לדעתי קטנות מידי), אבל העיקריות גדולות אז זה בסדר. הדבר היחידי שעצבן זה, שכשביקשתי עוד כמה חתיכות קטנות של בטטה מהאנטיפסטי לתינוקת הם חייבו על זה 9 שקלים. לא הייתה לי בעיה לשלם על זה, אבל היה אפשר לצ'פר את השולחן שלנו שישב על 5 עסקיות ב4 חתיכות של בטטה(פחות מחצי בטטה) על חשבונם. חוץ מזה, הכל היה מאוד טעים טרי ואפילו המלצרית הייתה נהדרת (לא היה אשמתה העניין של התשלום, זה נהלים), אבל היא הייתה מקסימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 18 ביקורות
טעים ונעים
4.0
25/03/15

הזמנתי מקום מראש לצהרי יום רביעי, טוב שעשיתי זאת כי המסעדה היתה מלאה. האווירה נעימה, אפשר לשוחח בקלות, אין מוזיקת רקע מפריעה. עסקית הצהריים משתלמת, במחיר המנה העיקרית מקבלים גם מנה... ראשונה ולימונדה. מבחר המנות הראשונות מצומצם, בחרתי את האנטיפסטי והיה מוצלח: בטטה, סלק, כרובית, זיתים. במקום הלימונדה בחרתי את יין הבית שהיה קליל והתאים לי ולצהרים. למנה עיקרית בחרתי את הפפרדלה בולונז. מעט מדי בולונז, לא סוגר את הפינה של הבשר, אבל טעים. מוגש חם, לא לוהט. ארוחת צהריים נחמדה ביותר. בטוחה שאשוב בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליטל - תמונה
ליטל מבקר מתחיל
אוכל מעולה ואוירה מיוחדת
4.3
12/10/14

אני לקוחה קבועה בשתי המסעדות האחרות של רוסטיקו וידעתי שלא אתאכזב מהחדשה וכך היה. הגענו שתי זוגות, כל אחד הזמין מנות אחרות וכולנו התענגנו על האוכל המצוין. למנה ראשונה הזמנו את הפיצה... שהייתה חוויה יוצאת דופן, פיצה ממכרת, כל ביס תענוג, שונה מכל פיצה שאכלתי פה בתל אביב! השירות היה מקצועי ביותר, והאווירה של שרונה מוסיפה ייחודיות למקום. ממליצים בחום ורצוי להוסיף לארוחה קוקטייל מרענן מהמבחר שהם מציעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 49 ביקורות
כמה שהסניפים האחרים טובים, ככה הסניף הזה גרוע
1.8
07/08/14

אני מאוד אוהב את שני הסניפים האחרים של רוסטיקו. לכן מאוד שמחתי שפותחים סניף חדש. אכלתי בסניף הזה כמה פעמים ומאוד התאכזבתי. התפריט שונה לגמרי. כל המנות השוות חסרות והמנות שיש במקומן ממש... לא משהו. האווירה שונה לגמרי. אין כאן שום דבר מהאווירה של הסניפים האחרים. הקונספט של המסעדה שונה לגמרי. יש פה גם דוכן פיצה ואפשר לקנות שם פיצה לפי משקל. הפיצה הרבה פחות טובה מבסניפים האחרים. הדבר המרגיז ביותר אבל הוא שכשהזמנתי פיצה ראיתי שהמטבח מלא זבובים וממש מלוכלך(וזה לא היה חד פעמי כי קניתי שם פיצה כמה פעמים) לא ברור לי בכלל מה הקשר של המקום הזה לשני הסניפים האחרים של רוסטיקו. הייתי קורא למסעדה הזאת אנטי-רוסטיקו. כל מה שטוב ברוסטיקו המקורי, הם עשו בדיוק הפוך.

עוד פרטים
הוספת תגובה