נגישות
נגישות

חוות אלנבי ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

129 ביקורות וחוות דעת על חוות אלנבי

יעקב - תמונה
יעקב מבקר מתחיל
5.0
23/08/08

" לקורצי, ליוסי ולצוות "חוות אלנבי", תודה! תודה על ערב נפלא, תודה על ההשקעה הרבה, בחירתנו בביתכם אכן הייתה נכונה.המקום מקסים, מרהיב ביופיו, נוסטלגיה והיסטוריה שזורים בו. מלא תוכן, מעוצב... בטוב טעם.האירוח והאוכל יוצאים מן הכלל, אכן תכננו וקיווינו להצלחה, שבזכותכם הייתה גם הייתה. מסיבת יובל השבעים וחמש של ראש משפחתנו - יוסי דגן, הייתה מוצלחת יותר מהמשוער, והפכה לשם דבר - תבורכו! תודה גדולה לצוות הנהדר שליונו בחום ואף עזר. אין כמוכם! איחולינו לכם מכל הלב, המון הצלחה ושוב תודה רבה! משפחת דגן המורחבת נס ציונה 10.8.08 "

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/08/08

חגגנו את חתונתינו ב"חוות אלנבי", ב- 8 באפריל 2008, הצוות של המקום ובמיוחד יוסי העניקו לנו יחס חם ואישי, ונענו לכל בקשותינו!!! השף הנפלא, רועי לווי - הכין ארוחה מ- ע - ו - ל - ה ! ! !... הקרובים והחברים, עד היום לא מפסיקים להזכיר - כמה שהאוכל היה טעים בחתונה שלנו. המעצבות של "חוות אלנבי" - אורלי ודינה, עשו עבודה נפלאה. הן עיצבו את האירוע בסגנון שהתאים לרוח המקום, ושהקסים אותנו ואת אורחינו. על המוזיקה והשמחה, הפקדנו את - סי היימן, ביחד עם להקתה, והיה מאוד, מאוד, ש- מ - ח, רחבת הריקודים לא התרוקנה אפילו לרגע!!! מומלץ בחום למי שרוצה לחגוג את חתונתו בסגנון ייחודי ומיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raviv - תמונה
Raviv 3 ביקורות
4.7
17/08/08

דורון שלום, קראתי בעיון את הערותיך והיות ולא השארת דרך לענות לך אישית אענה מכאן. חוות אלנבי נמצאת בבעלותי כארבעה חודשים. המבנה ההיסטורי שובה בקסמו את כל מי שבה בשעריו.מיום שנכנסתי למקום... אני שוקדת על העלאת רמת השרות, הנראות והחוויה שאני מציעה ללקוחותי. השף שלנו רועי לוי שהינו אומן קולינרי, קוצר מחמאות הן מהלקוחות והן מהאורחים ובאירועי הטעימות, שאנו עורכים רק לאלו שהזמינו ארוע אצלנו, הוא זוכה למחיאות כפיים, כך שארוע של ביטול עקב טעימות לא זכור לי, בכל אופן אשמח אם תפנה אלי בצורה מזוהה ואני מזמינה אותך ואת כל אחד ואחת מהגולשים לבוא לבקר בחוות אלנבי להתרשם מהמקום, מהאוכל המשובח, מרמת הניקיון ומספר האורחים שמתמלא מיום ליום בתשבוחות. רביב קורץ - מנכ"לית חוות אלנבי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
1.3
16/08/08

עוקב כבר חודשיים אחרי ביקורות באתר-גם אלה שמשום מה נעלמים-כנראה משום מה שלבעל הבית לא נוח עם הביקורות האלו-בכל אופן, אני הייתי בארוחת טעימות לא משהו ושמעתי ביקורות מאד לא טובות והחלטתי... בסוף לא לערוך את הבר מצווה בחוות אלנבי-אינטרנט צריך להיות אוביקטיבי לקהל הרחב ולא מה שנוח לבעל הבית שמשלם לכם-אם אתם תאבדו את האוביקטיביות שבמסר של התגובות-לא יהיה לכם עתיד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
11/08/08

אוכל מאכזב ברמה בזיונית... טינופת חוגגת במסווה של איכות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/06/08

ליוסי ולצוות של חוות אלנבי תודה על אירוע מקסים. נהנינו מאוד, מבטיחים לחזור באירועים הבאים. תודה לרועי ורביד על יחס נפלא ומקצועי. אוהבים, משפחת רם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/05/08

ברצוננו להודות לכל הצוות על אירוע מדהים שערכנו בחוות אלנבי ב-25 במאי שבו חגגנו את חגיגת הבת מצווה של בתנו. עדיין אנו מקבלים מחמאות רבות מאוד על המקום המדהים, האוכל הנפלא והשירות המצוין... שהגישו הצוות. כמו כן ברצוננו להודות באופן אישי ליוסי על הליווי הצמוד, העצות המועילות והיחס הנפלא שנתן לנו לכל אורך הדרך. בקיצור התאהבנו במקום ובאנשים המתפעלים את המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
18/05/08

השבוע היה לנו אירוע בת מצווה בחוות אלנבי, המקום משגע, האוכל מעולה.השף רועי לוי עילוי קולינרי, יוסי מנהל המקום מדהים, ותודה למישל מלצרים ולכל הצווה ישר כוח.תודה,משפחת סימון

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/05/08

רצינו רק לרשום תודה על אירוע מדהים שהיהלנו, נהנו מאוד. הכול היה יפה ומוצלח,תודה ענקית ליוסי, עזרת בכולואתה נפלא. אוהבים, משפחת עמר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
21/04/08

ב- 3 באפריל חגגנו בחוות אלנבי את החתונה שלנו. היו לנו כ- 120 מוזמנים שזכו בזכות יוסי, מישל והצוות של חוות אלנבי לחוויה מדהימה. האוכל היה מעולה (ובמחיר סביר ביותר), השירות מקצועי ומוקפד... והכל בניצוחו של מנהל האירועים - מישל. האורחים לא הפסיקו (במהלך האירוע ובשיחות הטלפון שלאחריו) להתפעל מן הייחודיות שבמקום.האירוע עצמו עבר בצורה חלקה וללא תקלות. הכל תיקתק כמו שעון ואפילו אנחנו הצלחנו ליהנות. זאת היתה תחושה שאתה מתחתן בבית שלך ושכל הצוות כולו יעמוד על הראש רק שתיהנה.בראש הצוות הזה עמד יוסי, מנהל המכירות של המקום. אדם שמילה שלו בסלע. כל שאמר והבטיח קיים ובגדול. יוסי ליווה אותנו מן הרגע הראשון, הסביר, סייע וסיפק פתרונות יצירתיים לבעיות שבהן נתקלנו. שורה תחתונה: אם יש לכם אירוע של 150 איש ומטה מכל סוג שהוא ואתם מעוניינים באירוע באווירה ביתית ומיוחדת עם אוכל מעולה ושירות של מחלקה ראשונה - חוות אלנבי היא המקום בשבילכם. אנחנו בטוח נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה