נגישות
נגישות

מסעדת 34 - Sins ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על מסעדת 34

סלומון - תמונה
סלומון מבקר מתחיל
היה ממש טעים נהנתי מהכל שירות וכמובן איך לא האוכל מוגש במלא באהבה וחיוך
3.8
07/10/18

אני וחבר היינו שם פעמים וממש נהנו מכל רגע ואוכל באמת טעים טרי איכות באמת ממליץ בחום ובאהבה אווירה טובה שירות טוב יחס טוב ללקוח תפריט ברור באמת שלא תתאכזבו והלוואי שהמקום הזה רק יצליח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noy - תמונה
Noy מבקר מתחיל
הפתעה טעימה וטובה בדרום 😀
5.0
07/04/18

הגענו למסעדה דרך האינטרנט לאחר טיול בסביבה בשבת, המקום נקי ומזמין, השירות היה מעולה בפרט אוריאן מנהלת המשמרת מקסימה ושירותית! האוכל היה טעים ובטוח שנקפוץ שוב כשנהיה בסביבה 😊 נוי... ולירן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירן - תמונה
לירן 9 ביקורות
לא היה טעים, אבל יש פוטנציאל
2.5
03/03/18

בדרך כלל אני נמנע מלהשאיר חוות דעת לא טובה על מסעדה, אבל במקרה הזה יש למסעדה פוטנציאל - השירות סבבה, המקום מרווח, נקי. אבל האוכל... ממש לא טוב. חבל, אם הייו מחליפים את השף ומשקיעים... בחומרי גלם איכותיים יותר המסעדה יכולה להצליח. האוכל היה ברמה לא מספקת - בשר ההמבורגר בעל טעם לוואי - לא סיימנו אפילו את המנה הקטנה של 200 גרם. הציפס טפל ולא טעים. מנת הכרובית הגיעה בצורה שנראית לא מזמינה כלל - בכל זאת טעמנו והיה לא טוב. תשפרו את האוכל ואני בטוח שתצליחו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב מבקר מתחיל
ארוחה היא חוויה
5.0
07/01/18

הזמנו מקום במסגרת ארוחת ערב חגיגית לרגל סיום שנה אזרחית 2017 ותחילת שנה אזרחית חדשה. נתקבלנו בחביבות רבה ע"י צוות המסעדה. לכל זוג היה שולחן שמור. המנות היו נפלאות. השרות מעולה. הארוחה... היתה הנאה צרופה. זו לא פעם ראשונה שאנו מבקרים במסעדה וודאי שנגיע אליה שוב. לחובבי אוכל טעים , מוקפד, נאה לעין ושירות מעולה ממליצים בחום רב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה מבקר מתחיל
התאכזבנו
3.0
02/12/17

שירות מצוין. צוות חביב. המנות מאכזבות ביותר. קטנות עד כדי פליאה. אינן עשויות כנדרש. המחיר גבוה. לא נחזור שנית

עוד פרטים
הוספת תגובה
racheli - תמונה
racheli מבקר מתחיל
מאכזב מאוד!
1.0
17/11/17

הגענו במיוחד מחולון למסעדה הזמנו מנת סטייק אנטריקוט במידת עשייה מדיום וול ומנת רביולי המנת רביולי היתה נחמדה הסטייק הגיע שרוף וחרוך ביקשתי להחליף ושיעשו מידת עשיה מדיוםמוול הגיע... סטייק נוסף במידת עשיה מידיום כולו בשר חיי... אבל באופן מוזר ללא נוזלים... התחלתי לאכול ולא יכולתי להמשיך מרוב שהסטייק היה חי ביקשתי מהמלצרית להחזיר שוב את הסטייק ולהגיד לשף להניח את אותה חתיכה עוד טיפה על הגריל ... להפתעתי ..לא באמת הופתעתי תכלס השף פשוט פתח את הסטיק באמצע ...וככה החזיר לי לצלחת... אמרתי למלצרית תודה על השירות ושאני לא מתכוונת לאכול את הסטייק ניגשה אלי מנהלת המשמרת וציינה כמה השף בעל ניסיון וכו... הזמנו חשבון ולתדהמתי חייבו אוצי על מנת סטייק ללא הורדה לפחות בחצי מהסכום... או לפחות פיצוי ...קינוח.. שום כלום שילמתי את מלוא הסכום של החיוב עבור השולחן וניגשתי למנהלת המשמרת והסברתי לה שנהוג שלקוח מגיע למסעדה ולא מרוצה מהמנה ומחזיר לא פעם אחת פעמיים ובסוף לא אוכל את המנה עושים ביטול על המנה או לפחות 50%.. היא פשוט ענתה אני אקח את זה לתשומת ליבי והתיעצתי עם בעל המסעדה וזה מה שהוא החליט. זאת היתה הפעם הראשונה והאחרונה שכף רגלי תגיע למסעדה הזאת ובטח שלא אמליץ עליה כי אתם פשוט בושה ברמת שירות ובטח ברמת עשיית הסטיקים שלכם !

עוד פרטים
הוספת תגובה
carmit - תמונה
carmit 2 ביקורות
היה מעולה
4.5
01/08/17

היה כיף לגלות שיש מקום ליד הבית שגם טעים ופתוח בשבת. היה אחלה שירות וטעים מאוד המחיר היה סביר והמנות לא קטנות וסבלו בכבוד את הבלאגן שעשינו עם הילדים. בטוח שנחזור לשם וגם נביא חברים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sofia - תמונה
Sofia 2 ביקורות
מקום מוומצץ לכולם!! טרי וטעים
4.8
27/07/17

בשר מעולה, שרימפס טעים!! מנות נדיבות, הכל היה ברמה מעולה מבקרת במסעדה הרבה, מומלץ לדייט ולפגישות עם חברים. המלצה: להוסיף קינוחים נוספים לתפריט (בעבר היו קינוחים מיוחדים!!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shmuel - תמונה
Shmuel 2 ביקורות
המסעדה ששמה את שדרות על המפה
4.5
16/02/17

הגענו למסעדה לאחר ששמענו עליה נפלאות מחברים.פגשנו את בעל המקום שהוא גם שף המסעדה ובקשנו ממנו ארוחת טעימות שאינה בתפרית (ניתן להזמין בתאום מראש). קיבלנו מנות נפלאות בטעמים עשירים שכולם... מבוססים על פירות ים (שרימפס וקלמארי).למען האמת,איכות כזו לא טעמנו בארץ ובחו"ל ואנחנו מנוסים.ניתן בשקט להגדיר הריכות " סוף הדרך". גם המחיר היה סביר ביחס לדרישות שלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נאוה ומשה  כהן, ירושלים - תמונה
נאוה ומשה כהן, ירושלים 4 ביקורות
מסעדה מצויינת
4.5
31/10/15

באנו לאזור מירושלים ביום שישי בערב ואכלנו בבמסעדת SINS. נהנהינו מאוד. המקום נקי, השרות מצוין, האוכל טעים, המנות נדיבות (במיוחדמנת האנטריקוט 300 גרם + 5 שרימפס),והמחירים סבירים. לא... להקשיב לפלצנות של מבקר המסעדות הסנובי של עיתון הארץ. SINS מסעדה שכדאי לאכול בה ומאוד נהנינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה