נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

112 ביקורות וחוות דעת על טפאו

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
29/07/08

יום שלישי בערב, המקום היה מלא, הקוקטיילים לא טעימים, סנגריה מתוקה מדי מוגשת בלי פירות, הגשה בכוס שבורה, מנות שנשכחו/לא הוזמנו, אוכל סביר ולא יותר מזה, שירות חובבני ולא מפנק. בקיצור כמו... כל מקום מצליח שהופך לרשת - הרמה פשוט יורדת. ביקורת מלאה תתפרסם בקרוב בבלוג עכברוש העיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
25/07/08

לאחר שמצאנו את עצמנו חוזרים לטפאו שוב ושוב הבנו שהמקום מתחרה במקום הבית הקבוע שלנו. שירות מקצועני ואדיב ברמה גבוהה מאוד! בכל ביס מרגישים את האיכות של החומרים והמיומנות של הטבחים.... הקונספט, המוזיקה והעיצוב ממש גורמים לך להרגיש ולהריח את ספרד. מאוד מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
06/07/08

חגגנו שם לכבוד יום הולדת משפחתי. הופתענו לטובה מהאוכל המיוחד, השירות המדהים והאווירה הטובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
25/06/08

סעדנו בסניף תל אביב. שלושה דברים יש לי להגיד למי שמתעניין במסעדה הזאת:א. האוכל מצוייןב. השירות ברמה גבוהה מאדג. האווירה נעימה מאדתודה לצוות על סעודת יום נישואים מצויינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/06/08

בשלוש מילים - מ ד ה י ם, מ ד ה י ם, מ ד ה י ם... כל דבר שנגענו בו היה פשוט מדהים. אוכל מעולה וטעים - כבר מזמן שלא אכלנו במקום שהגיע לרמות ואיכויות אוכל כאלו. משקאות - קוקטיילים מדהימים... ובמגוון מאוד גדול. האוירה כייפית ונעימה. השירות מקצועני, אדיב ומהיר - ההמלצות שניתנו על ידי המלצר פשוט פגעו בול. המחיר בהחלט סביר ולא יקר עבור מה שמקבלים. בטוח שנחזור שוב והרבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
4.3
08/06/08

איך אומרים, דברים טובים מגיעים בכמויות קטנות.זה בערך המסעדה הזאת.היינו שם שני אנשים, סך הכול כדי לשבוע היינו צריכים להתחלק ב-14-16 מנות. אבל (ואבל גדול), זה כול היופי במקום הזה, והלוואי... והיה לי מקום בבטן לעוד מנות. כול מנה שמזמינים היא בערך 3- 4 ביסים, אבל כול ביס הוא גורמה חבל על הזמן, גם בעיצוב וגם בטעם. באמת אין מה לומר.בהחלט חוויה שונה משאר המסעדות שהייתי בהם ומי שעוד לא היה שם, מומלץ בחום לבוא.אני כבר מתכנן לבוא לשם בפעם השנייה, רק הפעם, שלושה אנשים כדי שנוכל להנות מיותר מנות :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/05/08

אחד המקומות המוצלחים ביותר שיצא לי להיות,האוכל מעולה האווירה סוף הדרך והשרות מס' 1.השרות החם והמקצועי של בר הברמן מומלץ בחום.והמארחת הבלונדינית שאין לי מושג מה שמה פשוט מדהימה!!!אחזור... לשם בקרוב מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/04/08

הרבה מעבר לאווירה הלטינו סקסית והאוכל המדהים,פשוט גורמים לנו להרגיש בבית עוד לא נתקלנו בצוות חם מקצועי ומזמין, שגיא המנהל שתמיד זוכר ללחוץ יד כשאנחנו יוצאים וגורם לנו להרגיש אהובים... ומוכרים ואם התמזל מזלנו וישבנו אצל אבי הברמן זו פשוט החוויה השירותית הכי חמה, מדהימה ומקצועית שתכירו...... לא לשכוח להזמין קוקטליים!!! חיזקו ואימצו צוות טפאו אוהבים אותכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/04/08

ביקרתי במסעדה יחד עם אישתי בערב חמים באמצע השבוע. האוכל היה מדהים!!! וכיפי. המלצרים מקצועים והמוזיקה שמימית. הדבר היחיד שהטריד את מנוחתי הייתה גברת צעקנית עם קול גבוה שישבה בשולחן... לידי וחשבה שכולם צריכים לשמוע על הצרות שלה באתרי ההיכרויות השונים. המסעדה מומלצת בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/03/08

ביקרתי במסעדה עם בעלי , ישבנו על הבר ביום שישי בשעה 21:30. למרות שהמקום היה מלא לא הרגשנו שיושבים קרוב אלינו. היתה תחושה של פרטיות גם על הבר.המנות הגיעו לאט לאט בקצב הנכון ובטעם... המדהים.שילוב של טעמים שאי אפשר לספר, המזון טרי, טעים מוגש בצורה יפה ולא יקר.השירות במקום סופר מקצועי. שגיא טיפל בנו - והוא לא אמיתי בידע וברמת השירות שלו - הוא פשוט מעולה.נהננו מכל רגע במקום והזמן עבר כל כך מהר למרות שישבנו שעתיים וחצי.פשוט מקום מעולה ומומלץ מאוד, אנחנו בטוח נחזור עוד בחודש הקרוב :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה