נגישות
נגישות

ראצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

219 ביקורות וחוות דעת על ראצ'ה

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת
4.3
22/01/18

אוירה טובה ושרות אדיב אוכל טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sagit Lev-ari - תמונה
Sagit Lev-ari 3 ביקורות
אוכל טוב. אוירה. שירות איטי
3.3
01/01/18

מסעדה יפה. אווירה. מוסיקה. אוכל טוב.שירות גרוע שפגע בחוויה. זמן המתנה ארוך מעבר לסביר למנות. חוויה גרוזינית אוטנטית .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 4 ביקורות
לא ברור איך המסעדה נכנסה לטופ 10 בתל אביב
3.3
23/12/17

הגענו למקום בעקבות המלצות באתר. המקום מעוצב בצורה יפה ומיחדת. הרבה מנות מתפריט לא היו זמינות, לדוגמה לא היה שום סוג של חצ'פורי. האוכל לא יותר מבסדר. די התאכזבנו מהמקום, יש מסעדות... גרוזיניות יותר טובות בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל מבקר מתחיל
מקום מיוחד עם לב גדול - תענוג
5.0
12/12/17

כניסה מקרית למסעדה שהעיצוב שלה משך את עייני הביאה אותי לחגיגת יום הולדת מדהימה עם חברים ! התחלנו במסעדה המשכנו בבר ולא רצינו ללכת ... מקום מקסים עם עיצוב מדהים אוכל טעים טעים ואווירה... מיוחדת ושמחה עליה אחראית לילי , בעלת המסעדה ,אישה חמה ומדהימה. מחירים סבירים המאגדים בתוכם הרבה יותר מאוכל מומלץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונלי - תמונה
רונלי מבקר מתחיל
כשמתחשק לנו להתפנק באמת.. הראצ'ה הוא ה-מקום! מומלץ בחום
4.5
01/12/17

אני לא נוהגת לכתוב חוות דעת, אבל החלטתי שאחרי הביקור הרביעי שלי (תמיד עם בן-זוגי) במסעדת ראצ'ה, התודה הכי גדולה שאני יכולה להעניק למקום, היא לספר על החוויה שלנו שם. נתחיל מהשירות האדיב.... צוות מקסים של נותני שירות, שתמיד מפתיע לטובה. אווירה מאוד מיוחדת, שקשורה גם לעיצוב האותנטי, הגרוזיני הייחודי של המקום. מסעדה עם סגנון. מהביקור הראשון שלנו במסעדה, בעלת הבית קיבלה אותנו באהבה. ממש ככה. באהבה! כמה חום, כמה כיף. והאוכל... השארתי את זה לסוף ואני מתקשה לנסח את זה במדויק. כל מנה שהזמנו בראצ'ה היתה מושלמת. לא פחות. לכן אנחנו ממשיכים להגיע וכל כך נהנים מהטעמים הייחודיים, ועם זאת המתאימים עצמם לחך הישראלי. טעים טעים טעים! המחירים גבוהים לכיסי, אבל שווים את החוויה והטעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inon - תמונה
Inon מבקר מתחיל
יצאנו עם קצת תחושת החמצה אבל הייתי חוזר פעם נוספת לנסיון נוסף..
4.0
21/10/17

המסעדה ממוקמת באחד האזורים המיוחדים של תל אביב..עיצוב המסעדה והאווירה מושלמת.. מסתמן שיש שם בעיה ניהולית ,חוסר סדר מבחינת כח אדם..המתנו לא מעט לארוחות ..(חייב לציין שהמסעדה היתה מלאה). ... הזמנו דג ו"קדירת בשר עשירה בירקות" ,בפועל קיבלנו מנת בשר ואורז שהיה די בינוני בטעם ובצורת ההגשה שהתאימה למסעדת פועלים ולא למסעדה יוקרתית.. הדג היה טעים ועסיסי.. לסיכום, המסעדה כחוויה היתה מעולה ,אם יהיה שיפור באוכל ובשירות נקבל מסעדה מהמובילות של תל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilan - תמונה
Ilan מבקר מתחיל
לא מומלץ !!!!
2.3
20/10/17

רבותי, השירות ממש מעולה ומסביר פנים. האווירה נעימה, סביבה אותנטית אך רועשת ! וכעת לקטע המאכזב במיוחד: קבלנו שני תפריטים שונים ולא מעודכנים. מספר מנות פתיחה ייחודיות למטבח הגרוזיני... המופיעות בתפריט פשוט לא התאפשר להזמינם התנהלות המטבח זוועה!!! זמן המתנה לארוחה - כשעה וחצי . כן שעה וחצי !!! אחת ממנות הבשר העיקריות הייתה פשוט בדיחה עצובה. הציע לנו פיצוי קינוח חינם. אמרנו תודה יפה ונפרדנו לשלום לעד. מי שמוכן לקחת סיכון מוזמן. שיהיה בהצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
keren - תמונה
keren מבקר מתחיל
ביאסו לי את השבת!
2.0
20/10/17

היינו 2 זוגות במסעדה, הסלטים היו טעימים מאוד, בהתחלה הייתה אווירה כיפית ולאחר מכן החזרנו מנה שפשוט שרפו אותה והם עשו לנו פרצוף וסירבו להכין עבורנו מחדש את המנה פשוט בלי לשרוף את הבשר.... נתנו לנו הרגשה כאילו אנחנו מטרד. עצוב מאוד שיצאנו עם הרגשה כזו וביאסו לנו את השבת. לבסןף קיבלנו את החשבון שהיה מנופח מאוד ולא יצאנו שבעים. לא מומלץ בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תורתי - תמונה
תורתי מבקר מתחיל
10
5.0
14/10/17

חוויה ואווירה יחודית , שירות מעולה !!! אוכל מיוחד וטעים מאוד. ירדן המלצר שלנו .. אין מילים תענוג !!! מומלץ !! כל הכבוד .

עוד פרטים
הוספת תגובה
שייקה - תמונה
שייקה מבקר מתחיל
נגיע שוב עם כל המשפחה!!!
4.8
06/10/17

מסעדה מצויינת. ישראל השף עושה נפלאות לאוכל הגרוזיני והטאץ' המיוחד שלו ניכר היטב בעושר הטעמים של כל המנות. אוירה נהדרת, שירות אדיב ומהיר ויחס חם ולבבי של לילי בעלת המסעדה וכל הצוות.

עוד פרטים
הוספת תגובה