נגישות
נגישות

ליבירה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

51 ביקורות וחוות דעת על ליבירה

Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
בירה ובורגר
4.0
13/08/17

בירות ביתיות מעולות- כל אחד יכול למצוא משהו. ההמבורגרים בד"כ שווים את מחירם היקר, אבל בביקורנו האחרון היו עשויים יותר משביקשנו והצ'יפס הגיע קר. כיוון שהמקום היה די מלא והמלצרים עסוקים,... לא היה כל-כך למי לפנות בזמן אמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של ליבירה
ליבירה
14/08/2017
מתי זה היה? ביום ראשון 13 באוגוסט? תודה רבה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
מחיר סביר אך מנות אחרונות קטנות וטעמם לא ערב לחך.
2.8
07/06/17

הגעתי עם זוגתי בערב לחגיגות יום ההולדת והאכזבה רבה..הקינוחים השתנו ולא לטובה הפבלובה קטנה מאוד והך עוגת השוקולד המכשפה השחורה שהייתה יבשה ולא טעימה. לזכות המקום הבירה הטעימה ו2 הציסרים... שנתנו לנו לכבוד היום הולדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
  Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
הבירה הכי טובה בעיר
5.0
08/05/17

מקום נהדר לשבת להמבורגר טוב ובירה קרה!! הבירות מעולות ומיוחדות (ובמחירים משתלמים במיוחד), האוכל מגוון, טעים והמנות נדיבות (לא חסר אופציות גם לצמחונים!!), יחד עם מוזיקה טובה ושירות אדיב,... מובטח ערב מוצלח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוריה - תמונה
אוריה מבקר מתחיל
מקום שונה ומיוחד
5.0
29/04/17

מסעדה ברמה מאוד גבוה. ישנם חמש בירות בוטיק מעולות, ייצור מקומי ולא תעשייתי!! אוכל מצוין, אווירה חמה ונעימה ושרות מקצועי. בנוסף לכל זה המחירים מאוד אטרקטיביים, במיוחד של האלכוהול. בכל... פעם אני נהנה ממנות הספיישל המשתנות ומה vibe המגניב שהמקום הזה מציע. ממש בריחה קטנה אל תוך אירופה.. ממליץ בחום למי שמתעניין בבירות ואוהב לאכול טוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniela - תמונה
Daniela מבקר מתחיל
שירות מצוין ובירה נהדרת
5.0
26/04/17

בירה צוננת, לא מפוסטרת ולא מסוננת.. אין ספק שהמקום מכיל את המתכון המנצח עבור ערב מושלם אשר מכיל שילוב של אווירה מעולה, שירות חם ואוכל מצוין (כמובן שגם בירה טובה!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
מחירי בירה הגיוניים, בירה טעימה, אוכל טעים ושירות איטי להחריד.
3.0
15/10/16

הבירה של ליבירה טעימה להפליא במיוחד הוויס שמיוצרת על ידם גם המחירים שפויים לגמרי, 24 ש"ח לחצי ליטר, גם האוכל טעים, הזמנו כריך ליבירה במסגרת העסקית והיה טעים מאוד וכך הספריבס אך מנת... הכנפיים שהגיע כמנה ראשונה הייתה קטנה עד גיחוך וחבל. סה"כ החוויה טובה מאוד וכך הקינוח המרנג אך עוגת השוקולד בצילי חריף הייתה באמת חריפה ולא מוצלחת. הבעיה הייתה בשירות , עברה כשלושת רבעי שעה.... עד שקיבלנו את האוכל וכחצי שעה עד שקיבלנו כנשנוש את המלפפונים המוחמצים והטעימים מאוד של המסעדה. הכל איטי בצורה מחרידה וחבל כי הבירה והאוכל ממש טעימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה