נגישות
נגישות

הלב הרחב ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

30 ביקורות וחוות דעת על הלב הרחב

Orit - תמונה
Orit מבקר מתחיל
נפלא מומלץ מאד!
4.5
07/06/16

פשוט נפלא! טעים טרי ביותר ! מנות שופעות ונדיבות! שירות מיידי נעים ויעיל! אילת לא זולה ! וגם מסעדה זו הרוויחה (ביושר) 400 שקלים על ארוחת בשרים זוגית ללא יין וללא קינוח אבל נהנינו מאד!... לכו בלי להסס !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anna - תמונה
Anna מבקר מתחיל
טעים ואווירה טובה
4.8
18/04/16

מחיר סביר לא הייתי אומרת הכי זול אבל שווה כל שקל ממש ממש טעים הבשר פשוט היה מושלם כל הכבוד לשף היינו כל המשפחה קיבלנו שירות מצויין המסעדה חדש נקייה ויפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעם - תמונה
נעם 4 ביקורות
האוכל נחמד אבל קצת מלוח והשירות לא משהו ובכל זאת מי שמחפש משהו זול ונחמד יהנה פה
2.5
29/02/16

לצערי החוויה שהיתה לנו ב'הלב הרחב' לא היתה כפי שצפינו, האוכל היה אומנם מלוח (מאוד!) אבל בסדר, הבעיה היתה בשירות שהיה 'מתוק' מידי ויצר אוירה לא נעימה (דבר אשר גרם לנו לא להשאיר טיפ בסוף... הארוחה). מהתחושות שלנו המלצרים הוכרחו להיות נחמדים והם שחקו את זה בצורה לא נעימה אשר לא הוסיפה לאיכות האוכל. בשורה התחתונה לא הארכנו את ישיבתנו במקום אלא ממש באנו, אכלו והלכנו. בשורה התחתונה למי שרוצה לסעוד במחיר סביר אוכל סבבה ולא יותר ימצא פה את מבוקשו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mira - תמונה
Mira מבקר מתחיל
מצויין! אני מאוד ממליצה. ☑️☑️☑️☑️☑️☑️
4.3
17/02/16

כל דבר היה טעים מאוד - השף כנראה מצויין! סגנון האוכל היה של סטייקיה המקום ידידותי למשפחות. יש כשרות. הכל היה טרי מאוד השירות מצויין גם. המלצרים ומלצריות נתנו הרגשה שבאמת אכפת להם... שנהנה. הסלטים המשיכו לבוא ללא הפסקה. המנות עיקריות היו גדולות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב מבקר מתחיל
היה משולם
4.5
16/12/15

ירדנו לאילת חפשנו מקום בשרי לאכול והיה פשוט מושלם. נדיבות וגיוון ורוחב לב בסלטים. מנה עיקרית לא יקרה ומאד גדולה והיה גם טעים. שירות מהיר ואדיב. כשנחזור לאילת נחזור למסעדת הלב הרחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה