נגישות
נגישות

משיה - Mashya ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

42 ביקורות וחוות דעת על משיה

Yael - תמונה
Yael 11 ביקורות
עסקית שאסור לפספס
4.8
11/09/16

הגעתי בצהריים עם חברה לארוחה העסקית שלהם. מחירים משתלמים בעסקית בהן אתה מקבל כמות לא מבוטלת של אוכל מצוין. כל המנות עשויות בקפידה, עם טוויסט כייפי שעושה חשק לאכול ממנה עוד גם אם אתה... מלא. התפריט יינות מגוון ומעניין, במחירים שפויים. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
TheEditor - תמונה
TheEditor 9 ביקורות
מסעדה לא טובה
3.5
26/08/16

הגענו עם רמת צפיות מובנת לאור שלל הביקורות המשבחות וקיבלנו מסעדה ברמה קולינארית נמוכה: הפרודוטקים היו בסדר גמור ולא יותר. בשר הזנב שור היה עיסתי וקריעתו לחתיכות בלתי נמסות בפה, היה... חוויה לא נעימה ולא סייע הרוטב המתקתק שפוזר מעל המנה בנדיבות. וזו עוד היתה המנה הטובה בארוחה. מנת הפיקנייה (תגידו שייטל) היתה קשה ובלי טעם. גם כאן רוטב עז טעם אמור היה לתת את הטאץ' אך לא הצליח לכסות על הסתמיות. סלט המלפפונים והשמנת החמוצה היה טייק אוף חביב מאוד על ציזיקי והרביולי קובנייה בשר נא, הוא בכלל לא רביולי (המלצר הזהיר מראש) אלא פשוט קוביות בשר נא נחשו במה? ברוטב עז עם קצת בוטנים. נחמד אבל ממש לא מרגש. את הפרנט - לחם מרוקאי מיוחד עם 21 תבלינים לא הצלחנו לאכול בגלל שנאתנו לטעם הקצח הדומיננטי ששלט בו, ואפילו מנת הפתיחה, מעין רוויחת טחינה ומשהו כבוש, כמעט ושברה לנו את השיניים מהבסקוויט הבלתי נגיס בעליל שקיבלנו, אף הוא בטעמי תבלינים מופרזים שהותירו טעם לוואי בפה. קינחנו בשני קינוחים סתמיים ביותר, אחד של חלווה שכמעט חנק אותנו עם ערימת אבקת סוכר לא הגיונית, והשני, שחובב שוקולד אמיתי לא היה מעז לכנותו קינוח שוקולדי, אם לנסות לתארו נסו לדמיין שמישהו מרסק לכם בצלחת קונוס ופל של גלידה, ומתחתיו מעין גוש לא גדול ודי נמס של משהו ספק גלידתי ספק פרפאי בטעם שוקולד חלש. השירות היה מקסים, אבל הישיבה על הבר היא לא נוחה בלשון המעטה - הכיסאות בעלי הגב הנמוך פשוט לא מתאימים. מישהו פה העדיף את העיצוב על הנוחות וחבל. היינו זוג +2 קוקטלים 2 אחרונות וקפה ויצאנו ב610 כולל 15% שירות. לא נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali - תמונה
Tali 5 ביקורות
אני ממש נהנתי וממליצה.
4.3
26/06/16

הזמנו מקום ליום שלישי בשעה 21:00 המקום היה מלא לגמרי. האקוסטיקה במקום מזעזעת - דבר שקצת הפריע לאוירה הרומנטית שרציתי... אבל האוכל היה ברובו פיצוי. אז מה הזמנו? ראשונה קיבלנו מנה של... מסבחה עדינה שלוותה בפיתות פיצפוניות (!) בקוטר 5 ס"מ אולי. הוספנו מנה של פרנה ב18 שקל (הלחם מעולה-מלא בתבלינים) שלווה בלאבנה ורוטב עגבניות חריף. למנות ראשונות : מנה של שקדי עגל שהיו טיפה עשויים מידי לטעמי מכוסים בציפס דקיק של תפוח אדמה. מנה של קובה-נייה שרציתי לטעום כבר הרבה זמן שהיתה חמצמצה ולוותה ברוטב מתוק וטעים. לעיקריות לקחתי מנה של מעורב ירושלמי שהייתה מאד טעימה (מעורב ירושלמי קצוץ ולא נתחים) שהייתה לא אסטטית בכלל ולא ברור למה התאמצו בה ביצירת אבקת טחינה (אולי להסתיר) שגם ככה נרטבה מהר והפכה לחלק מהעיסה. הבעל לקח מנה של חמד-מלא שרימפסים טריים (כמו חמאה) שלוו בארטישוק ירושלמי וממרח חצילים מעושנים- מנה שהצטערתי שלא בחרתי בעצמי. המנות לוו בעדשים עם חמוציות ופריקי. אהבתי מאד את ההומוגניות בין המנות לקינוח לקחנו את מנת הדלעת שלוותה בגלידה מתובלת (כמו "גלידת צאי") שקבלנו חינם אחרי שחיכינו לה לא מעט זמן. 2 כוסות יין מרלו ויצאנו כמעט ב500 שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הלה - תמונה
הלה 5 ביקורות
מושלם
5.0
21/06/16

השירות היה מצויין, דניאל ודניא הברמנים היו מקצועיים וסבלניים. המנות הוגשו בצורה אומנותית, הרגשנו שאנחנו במסעדה על רמה. הטעמים היו מיוחדים ומפתיעים. האווירה נעימה!! אכלנו ארוחת צהרים: דג... ציזיקי, סשימי טונה, קלמרי, מוסר ופינקו אותנו במנה מטורפת עם ביצה ותרד... בוודאות נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
אוכל מהמם מקום יפה, קצת עמוס מידי
4.3
02/06/16

ארוחת בוקר מעולה החניה מעצבנת הגענו אחרי שהזמנו מקום והיה מפוצץ.. חיכינו איזה חצי שעה וזה היה קצת מבאס ראוי לציין שגם אנשים שהתארחו במלון חיכו המון ולא היה להם איפה לשבת.. הכל היה טעים... דגים מעושנים מעולים, גבינות מאפים וכל מיני סוגים של סלטים שהיו יכולים להוות ארוחה לבד! לעיקרית לקחנו שקשוקה לבנה וסלמון בנדיקט עם תרד הבנדיקט עולה איזה 20₪ יותר אבל בעיני היה פחות טעים מהשקשוקה השירות היה אדיב אבל הורגש מאוד שהמקום מפוצץ וקצת לקח זמן לכל דבר המקום מאוד יפה ומואר והאוירה האינטימית נעימה, אולי אבל כדאי להגביל הזמנות שלא יווצר כזה מצב של עומס

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 31 ביקורות
בראנץ' מפנק
4.5
04/02/16

הלכנו כמה חברות ביום שישי כדי לחגוג אירוע מסויים והחלטנו שהדרך הטובה ביותר תהיה בראנץ' שישי. שמעתי ביקורת טובות מאוד ולא התאכזבתי. ארוחת בוקר מפנקת, שפע של מאפים, גבינות ופירות ושירות... מעולה. מרגיש קצת בחו"ל. האווירה הייתה קסומה. ממליצה בחום על הבראנץ'!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sharon - תמונה
Sharon 4 ביקורות
מומלץ מאוד!!
4.5
20/01/16

אני וחברתי החלטנו לבקר במסעדת משיה לאחר ששמענו ביקרות טובות ואכן כך היה הדבר! הלכנו לארוחת בוקר שאצלהם זה מאופיין בבופה מפנק ועשיר הכולל לחמים חמים וטריים, מאפים,יוגורוט כבשים ועזים,... גרנולות , מבחר סלטים ופירות. בנוסף לכך אתה מקבל בארוחת בוקר ביצים לבחירתך ובינהם שקשוקה, חביתה, ביצי פלרונטין ועוד! וגם קפה ומיץ טבעי.לדעתי מאוד שווה את המחיר ( המחיר הוא לפי מנת הביצים שאתה לוקח שהם לרוב 85 שקלים)כי הבופה ממש מפנק! ובנוסף המקום מהמם וממש נעים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה