נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

מרינה - תמונה
מרינה 25 ביקורות
לאוהבי מתוק בהגזמה
3.8
31/01/18

הלכנו לאכול קינוח אחרי ארוחה במתחם שרונה. שוקולד חם היה טעים, אם כי לא מספיק חם. מילקשייק בלגי היה מתוק מידי, אבל מוגש יפה ומורגש שוקולד בלגי. מקום הומה גם לקראת חצות. אווירה ועיצוב של... המקום ממש מדליק

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים, שירותי ואחלה הנחה דרך בהצדעה
5.0
21/08/17

הייתי במסעדה לארוחת בוקר עם חברות, כמו בסניפים אחרים שהייתי, שירות נעים ואווירה נעימה, למרות שישבנו בחוץ היה נעים ולא חם מדיי. הזמנו ארוחת בוקר זוגית ועוד ארוחת פאנקייקים. הפאנקייקים... היו טעימים לחברה שלי, משביעים אך כמות גדולה (3, בשבילי זו כמות מספקת אבל לה זה היה הרבה, כנראה מנה משביעה), ארוחת בוקר זוגית גם הייתה מצוינת ומשביעה שוויתרנו על שדרוג של קינוח כי היה מפציץ. כללה לחמים, מטבלים (אבוקדו, גבינת שמיר, לבנה, סלט חצילים, סלט ערבי עם רוטב ויניגרט, ריבה ושוקולד שהם מכינים, חמאה), מוזלי, חביתה לבחירה, שתיה לה לבחירה ושתיה חמה לבחירה. מבחינת המחיר יצא משתלם כי אני חברה במועדון בהצדעה (לחיילים משוחררים ומילואימניקים) הזמנתי שובר ששילמתי עליו 69 שקל אבל כאילו שילמתי 100, ז"א הנחה של 30%. ז"א יצא בסך הכל 162, 100 ירד מהשובר (למרות ששילמתי 69) ושילמנו בנוסף רק 62. בנוסף, ארוחת בוקר זוגית משודרגת כוללת קינוח אז במקום לחייב לחברה שלי קינוח ושתיה בנפרד ולנו ארוחת בוקר זוגית, חייבו כארוחת בוקר משודרגת+שתיה וחסכו לנו כמה שקלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 25 ביקורות
קפה טוב אך יקר
2.8
09/08/17

נכנסנו לסניף מקס ברנר בשרונה לקח למלצרים הרבה זמן להתייחס אלינו וכשעברה מישהי שעובדת שם היא ענתה בזחיחות אני לא מלצרית אני אחראית משמרת ולא קראה למלצר/ית הזמנו קפה בשילוב עם קוביות... שוקולד וחלב פעמיים , הוא היה מאוד טוב. אך הכמות היית מאוד קטנה והמחיר מאוד יקר לעומת הכמות. האווירה היית לא משהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sharon - תמונה
Sharon מבקר מתחיל
אחלה של ארוחה
4.3
09/07/17

תמיד טעים לאכול שם והשירות תמיד אדיב, נורא כיף לאכול שם במיוחד לכל אוהבי השוקולד. מומלץ להזמין מהתפריט העונתי לכל המקס ברנרים הסדרתיים

עוד פרטים
הוספת תגובה
RAFFI - תמונה
RAFFI 16 ביקורות
אכזבה
2.5
06/06/17

הגענו לבילוי ערב חג במסגרת משפחתית. בתפריט מצאתי משקה "שוקולטה איטלקית. שוקלד מרוכז עם ....." זה משקה אהוב עלי, שאני נוהג לשתות במילאנו (איטליה). מה שהוגש כלל לא דומה למשקה שאני מכיר.... לדעתי זה בקושי שוקו. גם בת זוגי, שגדלה באיטליה, חשה כמוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס 65 ביקורות
ארוחת בוקר סבירה בהחלט.
3.5
23/04/17

אני וביתי הקטנה ישבנו לארוחת בוקר בשישי בבוקר במתחם שרונה. היה מלא מקום ואפשר היה לשבת גם בפנים וגם בחוץ.ישבנו בפנים. הזמנו ארוחת בוקר ישראלית - מאוד נדיבה ויש הרבה ממרחים והרבה לחמים. ... האוכל טעים,קצת נדוש אבל נחמד. יש 2 שתייה - קרה וחמה שזה נחמד. סה"כ מקום נחמד לאכול ארוחת בוקר.סביר פלוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Simcha - תמונה
Simcha 2 ביקורות
מאד לא מומלץ לקבל שירות במקום הזה.
1.3
05/10/16

נתחיל בשירות שהיה איטי בצורה קיצונית. המתנה של כחצי שעה. נמשיך במלצריות שהסתובבו להן ולא הקשיבו לנו האורחים.המקום מאד יקר בשביל שני גביעי שייק בלגי וצרפתי לבקש 66 ש"ח נרא מופרז. מלצרית... הפילה מגש ולכלכה את המקום לקח לה זמן רב עד שהואילה בטובה לנקות את הרצפה שהתלכלכה בקצפת ובשוקו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
אוכל מתוק ושירות מתוק
4.5
12/02/16

הייתי בארוחת בוקר עם שלוש חברות, נסענו במיוחד כל אחת מהעיר שלה ומאוד מרוצות. אומנם המנות יקרות והיה לנו שובר של בהצדעה של 57 לכל אחת, אבל גם הייתי מוכנה לשלם מחיר יותר גבוה כי השירות... היה מצוין (בכלל משהו שמאפיין את הרשת), אווירה מצוינת בתור חלק ממתחם שרונה, ארוחה מגוונת גם משביע וגם מתוק :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
mor.ober - תמונה
mor.ober 8 ביקורות
מתוק וטעים!
4.0
30/01/16

קצת יקר אבל איכות טובה, קינוחים טעימים ומושחתים! גם מנות עיקריות מצויינות. מנות שיירינג מעולות מומלץ לדייטים שניים ומעלה ;) שירות קצת איטי אבל המלצרים הם אדיבים ונעימים. הקוקטיילים... האלכוהולים מיוחדים ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itzik - תמונה
Itzik 4 ביקורות
אין תמורה בעד הכסף
3.0
17/12/15

ארבעה אנשים אכלנו בסך הכל עוגות ושתינו משקאות חמים חשבון 430 ש"ח..... חבל. פעם הבאה נאכל סטייקים במקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה