נגישות
נגישות

בני הדייג ראשון לציון ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

28 ביקורות וחוות דעת על בני הדייג ראשון לציון

Eitan - תמונה
Eitan 4 ביקורות
בינוני מינוס ויקר מאד
2.0
07/06/15

הגענו לארוחת צהרים כשהמסעדה כמעט ריקה . זוגתי הזמינה לברק ( 105 שח !) ואני ברבוניות מטוגנות ( 120 שח ) אפילו בלב תל אביב לא משלמים כך הסלטי היו בינוייים... למדי , הדגים די סתמיים ( ברבוניות טריות אבל רכות ולא קריספי ) ביום חם קיבלנו שתיה לא קרה המלצרית מאד נחמדה וניסתה לשפר מעט את אכזבתנו . ובקיצור - ממש לא שווה את המחיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shirly - תמונה
Shirly מבקר מתחיל
מסעדת בני הדייג ראשון לציון
4.8
27/05/15

ב- 26/5/15 ביקרנו אני וזוג חברים נוסף במסעדת בני הדייג בחוף ראשון לציון . קיבל את פנינו מנהל המסעדה ליאור השירות שקיבלנו ממנו ומצוות המלצרים שלו היה מדהים - האוכל היה תענוג... פשוט התפוצצנו מרוב אוכל . תודה לצוות המלצרים תודה לשף ותודה ענקית לליאור מנהל המסעדה שהבטיח שזאת תהייה חוויה ואכן כמו שהבטיח קיים . אנחנו נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
an4ikrus - תמונה
an4ikrus 4 ביקורות
דג "טבעות בצל"
1.3
06/07/14

אני ובן זוגי ישבנו במסעדה בחוף ראשון לציון. המלצר המליץ כל כך על מנה הכוללת דג במשקל של קילו וחצי והבטיח שהמנה מגיעה מאוד יפה והיא מספיקה לזוג. קיבלנו הרבה סלטים עם המנה והמלצר אף המליץ... להשאיר מקום לדג. כשקיבלנו את המנה כל מה שראינו היה ראש פרוד, זנב והרבה טבעות בצל שבהם הסתתרו להן 3-4 חתיכות קטנות של דג, חתוכות. חברים מדובר על מנה במחיר של 450 שקלים!!! כשקראנו לאחראי על מנת להתלונן על המנה או לפחות להציע הצעות לשיפור נתקלנו בתגובות עוינות כגון: "זו המנה, אין מה לעשות" ו - "את רוצה לראות את הדג על המשקל?" חשבו טוב טוב לפני שאתם באים למסעדה שבה נותנים לך דג, ספק גדול אם באמת יש שם קילו וחצי. לא אחזור לשם לעולם. בבקשה תפיצו כי חבל שמישהו אחר ייכווה כמונו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של gabby
gabby
23/01/2015
חבל שלא קראנו את הביקורת שלך לפני שנכנסנו. אמנם התאכזבנו מדברים אחרים אך התאכזבנו באותה מידה.