נגישות
נגישות

פיאטו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על פיאטו

Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
בשבילה נוסעים רחוק
4.8
24/09/18

אנו מגיעים לכאן מדי שנה ביום ההולדת שלי או של בן זוגי. איננו תושבי האזור אבל האיכות והיציבות של האוכל והשירות מחזירים אותנו לכאן שוב ושוב. הישיבה על הבר כשאין עומס היא חוויה נעימה... ומשמחת בזכות הצוות שמאחוריו ותשומת הלב המיוחדת שהם מקפידים לתת (תודה מיוחדת השנה לגל). הפסטות תמיד טריות ונפלאות, גם אלו מהן שהצוות מגדיר כ"פשוטות", למשל רביולי גבינות. ניסינו לגוון הפעם עם פיצות שהתבררו כפחות מוצלחות (מעט גבינה ורוטב תפל). הברמנית עצמה הציעה לנו להחליפן כשהבינה מבין השורות שלא אהבנו אותן. מבין הקינוחים מומלצים מאוד טארט טאטן ועוגת גבינה. אין ספק שכדאי לבוא לכאן יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דליה - תמונה
דליה 2 ביקורות
שווה !!! מי שלא מגיע מפסיד !!!
5.0
14/02/18

WOW !!! אין דברים כאלה !!! טעים מאוד !!! שירות אדיב ומחייך...והיום היה עמוס !! האוכל טעים ומהנה זו לכ הפעם הראשונה ומעולם לכ התאכזבנו !! המשיכו כך !! מנות גדולות טעימות ומשביעות... !!! מחירים לגמרי סבירים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
מרוממת רוח
4.5
17/09/17

הגענו בשבת בערב, אחרי שערב קודם אכלנו ארוחת יום הולדת מאכזבת במקום אחר. פיאטו נשארה כפי שהייתה בביקורנו הראשון לפני כמעט שנתיים, למעט דבר אחד- הקהל התרבה, ובצדק. השירות על הבר יוצא מן... הכלל- לא בכדי המארחים ממליצים לשבת שם. הזמנו 2 ראשונות- קיבלנו עוד אחת. מי שרצה צ'ייסר קיבל, ומי שלא- קיבל שתיה חמה בסוף. ככה, בטבעיות, בחיוך ובחן, שנדמה שהם רוח המקום כולו. מבין הראשונות, הפולנטה שמכינים במקום מתירס טרי מומלצת מאוד. הארטישוק א-לה רומאנה גם הוא מוצלח, אם כי מדובר במנה קטנה מאוד ביחס למחירה. הקלמרי המטוגן הוא מנה נדיבה מאוד, פריכה מאוד, אך הגיעה עם פחות מדי יוגורט וקצת יותר מדי מלח בסלט. לגבי העיקריות- לזניה ציידים היא מנה פשוטה וטעימה (אם כי מתוקה במקצת) ולמרות שאינה נראית גדולה- מספיקה בהחלט. פסטה חזה אווז גם היא מומלצת- מנה שהפתיעה בעדינות טעמיה, בנדיבות הרכיבים ובגודלה. הטירמיסו ביתי, הקפה טוב, והאווירה שמחה- גם אם לא איטלקית במיוחד. לנו נותר רק לקוות שבפעם הבאה שנזדמן לאזור פיאטו עדיין תהיה שם, לשמח ולשמוח איתנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
חמוד אך לא יותר מזה
3.0
22/08/17

מסעדה חמודה, האוכל יחסית פשוט והמחירים לא זולים. אכלנו ארנצ'יני למנה ראשונה שהיתה חמודה ולעיקרית לקחנו ניוקי עם פילה בשר שהיו בו תבלינים פחות קשורים לחיך שלנו. הפיצוה הייתה טובה ונדיבה.... כנראה שצריך לדעת מה לבחור מהתפריט כי חלק היה טעים וחלק פחות לעניות דעתנו המחיר קצת גבוהים יחסית לתמורה ובטח יחסית להיצע שיש באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
einatjk - תמונה
einatjk 4 ביקורות
מסעדה עם אוירה טובה, עיצוב משגע ואוכל טעים ואפילו השירות היה מתוקתק
4.5
01/08/17

אני אוהבת להגיע למסעדה זו בעיקר בערבים אז אני נהנת מהיין החופשי. אבל גם שהגעתי לארוחת צהריים באמצע השבוע. בחרתי מנה עיקרית וראשונה מהתפריט העיסקי. החויה הייתה טובה. האוכל היה טעים כרגיל... אבל השירות היה הרבה יותר מתוקתק באותו יום. שאפו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 2 ביקורות
קצת מאכזבת
2.5
03/06/17

נתחיל מכך שיום לפני הביקור במסעדה התקשרה אלי בחורה נחמדה שהזכירה לי שהזמנתי מקומות ושאלה האם יש בקשות מיוחדות כמו כסא לילד או מקום לעגלה והאם אנחנו חוגגים אירוע? עניתי שכולנו בוגרים אך... חוגגים שני ימי הולדת. נמשיך בזה שמספר שעות לפני הארוחה קיבלתי סמס עם תזכורת וציון שנשמר לנו מקום במרפסת, התקשרתי מיד חזרה וביקשתי מקום ממוזג-בקשתי נענתה, אך בבואנו למסעדה התברר שהושיבו 5 מבוגרים בשולחן שלדעתי מתאים ל4, והיה די צפוף. המלצריות חביבות ביותר אך נראה שחסר ניסיון בשירות, כפות לסלטים שהובאו רק לאחר בקשתינו,בקבוק מים שנלקח ולא הוחזר וכמובן הקינוח שהגיע ללא שום ציון של יומולדת. לגביי האוכל, לא נשמעו תלונות אך גם לא התלהבות. יתרה. פרט לקינוח שסחט קריאות התלהבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
kshubat - תמונה
kshubat מבקר מתחיל
מומלץ בחום!
5.0
12/05/17

היינו פעמיים במסעדה, פעם אחת רק אני ובן זוגי ובפעם השנייה גם הבאנו את שני הילדים הקטנים. בשתי הפעמים האוירה היתה נהדרת, השירות מצויין, האוכל טעים מאד והמחיר סביר. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 4 ביקורות
חוויה !
4.8
02/04/17

מנות איכותיות מאד !! גם אם נראה שהן מעט קטנות למה שרגילים בארץ, אין ספק שחומרי הגלם מצויניים ומוקפדים ועדיין לא יוצאים רעבים. מחירים סבירים בהחלט ביחס לתמורה. אווירה כיפית שירות מעולה !...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 2 ביקורות
ממליצה בחום, בטוח אחזור
4.8
23/12/16

בקצרה: הלכתי עם בן זוגי לארוחת ערב. המקום די רומנטי. האוכל ברמה גבוהה, מנות מפנקות, השירות טוב והמחירים הוגנים. בהחלט ממליצה. ובאריכות: הזמנו לראשונות קרפצ'יו בקר - הבקר היה מאוד טרי,... וקלמארי פריטו שהיה טעים ועשוי במידה הנכונה. אחר כך הזמנו סלט קפרזה - המוצרלה הייתה מאוד עשירה וטעימה, ורביולי תירס - מנה לא שגרתית וקצת מתוקה אבל אני מאוד אהבתי. היא גם הייתה מוגשת יפה. הזמנו גם יין אדום קיאנטי (איטליה) - ללא הגבלה. יין טעים וקל שזרם עם הארוחה. כל הזמן באו לבדוק שטעים לנו ואנחנו נהנים ומזגו יין בלי הפסקה. היה ממש כיף ואנחנו בטוח נחזור לשם לנסות עוד מנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daphna - תמונה
Daphna 3 ביקורות
היה פשוט מושלם.
4.8
16/09/16

אני לא זוכרת מתי הייתי במסעדה בארץ עם שירות כה מושלם.אווירה מיוחדת.אוכל מיוחד מעניין.מסעדה מומלצת בטירוף! כל המנות שהזמנו הגיעו תוך זמן קצר.כל ההמלצות של המלצרים היו... בינגו. נהנו.ונחזור.ותודה לניב על שירות מעל ומעבר

עוד פרטים
הוספת תגובה