נגישות
נגישות

נונו הוד השרון - NONO ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

84 ביקורות וחוות דעת על נונו הוד השרון

ilan - תמונה
ilan 2 ביקורות
10(מילה אחת )
4.8
15/09/17

האוכל מעולה ושירות גם ,המחיר קצת יקר אבל שווה , שווה היה לחכות שעה וחצי לכניסה , המנות נדיבות, מחיר ממוצע לסועד 140 ₪ כולל קינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאמי - תמונה
יאמי מבקר מתחיל
אוכל טעים, שרות טוב אבל חוסר במיזוג הורס את החוויה! לא מומלץ לישיבה בימים חמים ולחים בחלק החיצוני בשל חוסר במיזוג
3.8
27/08/17

המקום נחמד, אוכל טעים ושרות אדיב ומהיר עם זאת המקום צפוף בשעות השיא, רועש וישיבה בחוץ בימים חמים מאד לא נעמה, חם מאד, המיזוג בכלל לא מורגש, יש ניסיון לשימוש במאווררים אך לא מספיק לימים... חמים ולחים באוגוסט, משפיע מאד לרעה על החוויה ולא מומלץ לשבת בתוספת מחוץ למבנה הבנוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 61 ביקורות
נחמד על הדרך אם נמצאים בסביבה
3.5
14/08/17

מקום גדול עם הרבה חנייה ומאוד מרווח בפנים. יש מרחק גדול בין השולחנות, לא מרגישים דחוסים עם אנשים אחרים. האוכל ברמה ממוצעת - איפושהו בין בית קפה למסעדה מבחינת האיכות, רחוק מאוכל איטלקי... אמיתי אבל זה נכון לרוב המסעדות האיטלקיות בארץ. שירות אדיב. מציעים פיצה טבעונית והרבה מנות צמחוניות. סה״כ נחמד בעיקר שאין הרבה מקומות בהוד השרון שפתוחים במוצ״ש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shon - תמונה
Shon 3 ביקורות
נהנוו מאוד !!! והיה פשוט טעים ומפנק ממליצה בחום
5.0
09/07/17

המסעדה מדהימה מפוארת ומרשימה מנות גדולות ומפנקות !! (גם ללא גלוטן התפריט מדהים!!) הלחם והפסטה היו ואווו שלא לדבר על הפיצה שהייתה פשוט מדהימה המלצרים היו מדהימים וחייכנים בקיצור אין ספק... שנהנו מכל רגע ונחזור לשם ממש בקרוב !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
אווירה מיוחדת, שירות יוצא דופן
4.5
27/05/17

אני רוצה להודות לצוות של נונו על האכפתיות הרבה, על העזרה ועל האנושיות. לצערנו בזמן שחגגנו במקום קרה אירוע לא נעים ואמא שלי, ביום הולדתה השישים, התעלפה. מאותו רגע הצוות עזר לנו לתפעל את... האירוע ללא רבב - החל מהקריאה לאמבולנס, ועד להבאה של מים ושל כל מה שהזדקקנו לו. אחר-כך הם התעקשו שלא נשלם על הארוחה, וגם בימים שעקבו דאגו להתקשר ולשאול לשלומה של אמי. בקיצור, חבר'ה טובים שהקלו עלינו מאוד בהתמודדות עם האירוע הלא הפשוט הזה. תודה רבה בשם כולנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
טוב ומפתיע. יקר אבל שווה.
4.5
30/04/17

פעם ראשונה במסעדה, הוזמנו שתי פיצות. הפיצה שלי הייתה עם בייקון והיא הייתה מאוד טעימה, הבייקון לטעמי צריך היה להיות טיפטיפונת יותר קרנצ'י ויותר עשוי אבל גם ככה הוא היה טעים. פיצה עם ביצת... עין זו גאונות לשמה. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 2 ביקורות
המשלוחים שמגיעים אלי הביתה בדרגה הגבוהה ביותר !
5.0
20/04/17

נהניננו מאוד גם במסעדה אבל לרוב אני משתמש בשרות משלוחים שלהם.אנחנו מעדיפים לאכול בבית כי קשה לנו לצאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ortal - תמונה
Ortal 2 ביקורות
מסעדה בין הטובות שתהיו בה
4.5
08/04/17

המסעדה מדהימה, הגענו לשם הזמנו לשעה שמונה וחצי נכנסנו והמקום היה שמור ללא שום התעכבויות, המלצר שלנו היה מדהים שמו אהוד הוא היה כל כך סובלני כלפינו . לאחי הוגשה מנה פיצה על בסיס שמנת... ובעיקרון היה לו טעים מאוד אך הוא יותר מתחבר לפיצות על בסיס רוטב עגבניות וכשהמלצר בסוף הארוחה ניגש לשאול אם האוכל היה טעים אחי אמר שהיה לו טעים אבל הוא מתחרט שהוא לא לקח על בסיס רוטב עגבניות המלצר לקח את הביקורות שלנו והלך וחזר לאחר דקה ואמר שהוא ביטל את החיוב בחשבון שלנו של הפיצה היינו בשוק הוא אמר שהוא מצטער , לאחר מכן הזמנו קינוח והוא הגיע עם הקינוחים ועם עוד אחד שלא הזמנו והוא אמר שהוא הביא לנו על חשבון הבית בקיצור המסעדה מעולה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיו - תמונה
זיו 22 ביקורות
שווה כל שקל!!!
4.8
06/03/17

הפיצות נורא טעימות עם גיוונים וטוויסטים מעניינים. חדדנו לדודי יומולדת עם פיצות ממש טעימות. פשוט שווה כל שקל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana מבקר מתחיל
אוכל מעולה ושירות יוצא דופן!!
5.0
08/01/17

אני וחברה שלי אכלנו ביום חמישי האחרון בנונו, מעבר לאוכל המעולה והשירות הטוב במהלך כל הערב.. חייבת לציין את תשומת הלב והשירות היוצא מן הכלל בעקבות מקרה קטן שקרה לנו. אחד המלצרים הפיל מגש... ובטעות חברה שלי קיבלה מכה.. לא עשינו מזה שום עניין כי גם ככה כבר כמעט עמדנו ללכת. ביום ראשון עומר מנונו מתקשר אליי ודואג לשלומי בעקבות המקרה ושהוא מעוניין לתת לנו פיצוי לתיקון החוויה. מדובר בשירות ברמה שלא קיימת בארץ! כל מילה נוספת מיותרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה