נגישות
נגישות

רובן - Ruben ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על רובן

foodisgood - תמונה
foodisgood 23 ביקורות
משביע וטעים בטירוף!
4.3
15/01/17

הזמנו שני כריכים ובירה, אני אכלתי 200 גרם מעורב. היה לא זול אבל מאוווווד טעים, הבשר עצמו עשיר בטעמים והרטבים משתלבים נהדר ולא משתלטים. יצאנו שבעים ומרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
טעים מאוד ויקר
3.3
25/08/16

טעים טעים טעים טעים אך יקר, הזמנתי 300 גרם של קורנדפיף והיה טעים מאוד למרות שהמגיש לא שקל את הבשר אלא שם חופן בשר..איך אפשר לדעת שאכן 300 גרם? יתירה מכך הסנדויץ עלה 45 שח שזה לא זול... בכלל אך רצו 48 שח כי אמרו שלחמניית גבטה עולה עוד 3 ש"ח אז ביקשתי את לחם השיפון ב45 שח שהיה מאוד מאוד טעים וכך חסכתי גם קלוריות. מומלץ לתת גם ציפס באותו דיל אבל הוא לא היה חסר כי הסנדויץ גדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר גרינפלד - תמונה
ניר גרינפלד 4 ביקורות
מאכזבת, לא אחזור שוב
2.0
22/06/16

באתי למסעדה להזמין סנדביץ לקחת איתי, לאחר חצי שעה המתנה וכשכל המנות שהוזמנו אחריי כבר יצאו, לאחר שכבר נשברתי וביקשתי את כספי חזרה דאגו להכין לי את המנה. שירות כושל, לא מספיק לקחת הזמנות... צריך גם לדאוג לספק אותן ללקוחות. מאכזב לא אחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 5 ביקורות
אני רעב.
2.5
22/01/16

לא מתייחסים ברצינות ללקוחות. התקשרתי בערב לבצע הזמנה, ביקשו שאשאיר מספר טלפון ויחזרו אליי עוד מעט. השארתי. הזמן עובר ולא חוזרים. אחרי רבע שעה מתקשר שוב - כנראה זרקו את הטלפון וברחו או... משהו, כי מענה לא היה. מיותר לציין שעד עכשיו לא חזרו... חבל. הפיצריה ענו מהר מאוד ולא השאירו אותי רעב. ככה בכלום מפסידים לקוח שדווקא מאוד אהב והמליץ על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dalia - תמונה
Dalia 23 ביקורות
מאוהבת במקום הזה
5.0
29/11/14

המקום אף פעם לא מאכזב, מדובר בכריכים גדולים והכי טעימים שאכלתי. מאוד משביע ועשיר בטעמים. לפעמים עמוס שם אבל שווה לחכות. המלפפונים החמוצים שם כל כך טעימים שאי אפשר להפסיק לאכול אותם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zwitter - תמונה
zwitter 4 ביקורות
נחמד מאוד.
3.5
20/09/14

ניסיון ליצור את חוויות הרובן של אזור ניו יורק. נחמד מאוד. אומר את האמת, יותר נהנתי טרום הפיכת המקום לכשר. אולי זה סתם משהו בראש, מכיוון שממה שהבנתי, מקור הלחמים המצרכים והבשר זהה. נחמד... מאוד, אוכל על הדרך כזה, ועיסקיות משתלמות. (עופו על המיקס, הכי טעים)

עוד פרטים
הוספת תגובה
guy - תמונה
guy מבקר מתחיל
מחיר טוב במיוחד בלילה צפוף קצת
4.5
20/03/14

במקום האוכל טעים הרובנס של ה-225 גרם שלהם טעים מאוד השירות האישי מאוד מקצועי וחם יש קצת צפיפות תלוי מתי מגיעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
אחלה מקום
5.0
27/10/13

היינו במקום. אמנם אין הרבה מקומות ישיבה אבל הסלופי ג'ו של המקום פשוט מדהים. ההמבורגים להיט ובכלל אם בא להתפנק ובמחיר סביר זה המקום. חוץ מזה היה אחלה שירות ואם רוצים לעשות גם TAKE AWAY... זה גם כמובן אפשרי. אני ממליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
avishai - תמונה
avishai 2 ביקורות
טעים וטוב
4.3
29/07/13

הגעתי לשם מס' פעמים. סלופי ג'ו מעולה, המבורגר טוב מאוד. המבורגר צימחוני לפעמים טוב ולפעמים פחות. לחמניות טובות, לחמניות מחיטה מלאה פחות. אבל הג'בטות... פשוט מעולות. שירות טוב ואדיב, אך... אין הרבה מקום במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יותם - תמונה
יותם 2 ביקורות
לא מומלץ לנסות אפילו
1.0
29/04/13

לפני כחצי שנה היו לרובן סנדביצ'ים מוצלחים. מאז ההמקום הפך פשוט לכשלון, למרות מספר ניסיונות להזמין - לא הולך. "היום לא יוצאים משלוחים" "עכשיו יש צקלה תנסה בעוד שעתיים" "הרגע פתחנו נתחיל... לקבל הזמנות עוד 45 דקות".. ממש מתעקשים לא להרוויח כסף!

עוד פרטים
הוספת תגובה