נגישות
נגישות

פרדיסו paradiso - paradiso ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על פרדיסו paradiso

Tammi - תמונה
Tammi 4 ביקורות
בסדר
2.3
02/11/19

הגענו למסעדה,לקח 5 דק עד שנעשה אלי י מלצרית ועוד 10 דק עד שבאו לקחת הזמנה למרות שסימנו להם. הזמנו פיצה, אחרי עוד 10 דקות המלצרית באה להגיד שאין פיצות. ככה בלי התנצלות ובלי חלופות.... דיברנו אז נאלצנו לשלם על שתייה וללכת

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 99 ביקורות
סטנדרטי ומשעמם
3.0
04/05/19

ארוחת בוקר משעממת, שום חידוש, שני סוגי סלט ירקות לא טורחים לשאול אותך מה אתה רוצה, ריבה מיץ גזר צריך לבקש. פוקצ'ה סתם לחמנייה, אולי צריך להבהיר פוקצ'ה הוא לחם איטלקי פריך עם שמן זית... ומלח גס ועשבי תיבול מעל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
08/05/2019
ראשית תודה רבה על הביקורת הבונה ! שנית אנחנו יותר מאשר נשמח לארח אותך שוב ולתקן לך את החוויה שקיבלת. הסועדים שלנו מאוד נהנים מארוחות הבוקר שלנו בגלל שהיא ממש לא רגילה, אבל זה לא משנה. מה שמשנה בשבילנו זה שגם אתה תהנה ! אתה יותר ממוזמן אלינו אנחנו מחכים לך !
Galia - תמונה
Galia 10 ביקורות
לא נחזור ולא נמליץ
2.3
17/03/19

לצערי לא השאר "טעם של עוד" ואפילו להפך. הקבלה לא מסבירה פנים. האוכל בינוני. הכי גרוע שהמקום לא נקי. קבלנו שתייה בספלים ממש מלוכלכים. פשוט נאלצנו לבקש להחליף את הכלים. כל זה השאיר תחושה... לא נעימה בלשון המעטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
טעים וכשר
4.0
10/08/18

ישבנו שלוש חברות לארוחת ערב. חלקנו מנה ראשונה מעולה - פטריות ממולאות, ניוקי סלק ברוטב רוזה וסלט חלומי. המנות הגיעו יחד, טעימות וחמות, נהנינו מאוד! המנות לא גדולות, אך משביעות. יקרות... יחסית לרשתות בתי קפה. מה שכן, היא בין המסעדות הכשרות במתחם וזה יתרון למי שמחפש אוכל כשר חלבי. בקיצור, מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס 65 ביקורות
ארוחת בוקר גרועה ביותר
2.5
23/07/18

ישבנו אני וזוגתי לארוחת בוקר ישראלי. קנינו בגרופון 1+1.למעשה מביאים לך ארוחת בקור זוגית עם כל המשתמע לכך. השירות עייף מאוד ולא ברוח טובה. כל דבר קטן שאתה מבקש - מבקשים ממך תוספת תשלום. ... ארוחת בוקר לא הכי טעימה שיש.לוקח זמן עד שמביאים. לא נחזור לשם אף פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה