נגישות
נגישות

וופל פקטורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על וופל פקטורי

בתאל  - תמונה
בתאל 4 ביקורות
המסעדה האהובה עלי!
4.8
24/08/16

אחת המסעדות האהובות עליי, האוכל מצויין. השירות מהיר ונדיב, יש גיוון כל הזמן במסעדה, פעם בכמה חודשים אני נתקלת במנה חדשה בתפריט. זה נחמד מאוד שאפשר להרכיב את המנה של הוופל כרצוני. האוכל... עצמו גם מצויין, הסלט בטטה מעולה, הפסטות מצויינות והפיצות גם. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 52 ביקורות
מקום מתוק ויקר
3.3
04/04/16

ישבנו כל המשפחה לאכול ארוחת בוצר. הם מתמחים וטובים מאוד בכל מה שקשור לוופל בלגי וקינוחים בסגנון, אבל הארוחת בוקר ה"רגילה" שלהם הייתה מאוד סתמית, החביתה הייתה שרופה ויבשה, מעט מאוד... מטבלים. הילדים הזמינו וופל בלגי וכאן כאמור המנות היו טובות יותר. המחירים שלהם מאוד יקרים, ולדעתי לא מוצדקים, שילמנו על 2 מבוגרים ו-2 ילדים קרוב ל 200 ש"ח, ולא הזמנו את המנות היקרות. לסיכום - מקום טוב למשהו מתוק, לא לארוחה מלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
אי אפשר לעמוד בפיתוי
5.0
13/02/15

חוויה מתוקה מכל הבחינות! והפעם גם מעוצבת במיוחד! יצירת אומנות ממש בצלחת שלי! ומי כמוני יודע שאוכלים גם עם העיינים.. טעים ברמות אחרות!!! ממליצה בלב שלם ובפה מלא

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
לא רק וופלים מעולים
4.5
02/01/15

לא רק וואפלים מהממים ומלאי תוספות ושוקולדים! אלא גם מנות מהממות שלא כוללות מתוקים ושוקלודים !! סלטים ענקיים ומושקעים מלאים בכל טוב הארץ! המנות יוצאות מהר(: וצוות המלצרים מקסים..

עוד פרטים
הוספת תגובה