נגישות
נגישות

Pow Wow - פאו וואו ראשון לציון - Pow Wow ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על Pow Wow - פאו וואו ראשון לציון

חנה - תמונה
חנה 3 ביקורות
חוויה חד פעמית.
2.5
06/10/17

היינו אצלכם ביום שישי בערב 06.10.2017. קיבלנו מהמלצרית יחס אדיב. פירוט לגבי הרכב המנות. מחירי המנות גבוהה יחסית לכמות. מחירי השתייה אינם מוצדקים יחסית לכמות, לדוגמא קנקן שתייה ששלושת... רבעי הקנקן עם קרח והשאר מיץ. שבקושי מספיק ל-2 סועדים, גם שתיית האלכוהול, בירה וקוקוטיילים אינם מצדיקים את המחיר הגבוהה. המחיר לסועד כולל הכל הוא מאוד גבוהה, ולא מצדיק את המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים, שירותי, דרוש מזגן
4.8
20/08/17

היינו במסעדה בערב לחגוג עם בן זוגי את ט"ו באב. הקונספט הוא מסעדת רחוב עם מנות מרחבי העולם. למרות האוורור, על הבר היה עדיין חם, אבל נהננו ממלצר חביב ושירותי, מוזיקה ספרדית ואוכל... טעים. המסעדה ידועה בהיותה ידידותית לכלבים, מותר להכניס כלבים לחלקה שבחוץ וגם יש בכניסה קערית מים לחיות. האוכל היה טעים! היה מבצע של 3 מנות שיירינג ב 98 שקל, אז אכלנו תבשיל תאילנדי, פיש אנד צ'יפס וקציצות טלה, הכל היה טעים ומשביע לשנינו. הקוקטייל siesta היה מצוין, לא אלכוהולי מידיי, כמו שאני אוהבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
שירות טוב ואוכל טעים, קונספט מעולה, עדיף לשבת בפנים איפה שיש מאוורר
4.8
24/06/17

היינו במסעדה עם בן זוגי וכמה חברים ביום שישי בערב, באנו ללא הזמנה ולא היה הרבה מקום אז הושיבו אותנו בחוץ. המלצר היה חביב ושירותי, עזר לנו להחליט הן מבחינת המבצע והן מבחינת המלצה על... מנות, חייך והיה נחמד. הקונספט של מקום הוא מנות רחוב מכל מיני מקומות בעולם, אז בן זוגי אכל פיש אנד צ'יפס (איטליה) ואני אכלתי מאפה מעג'ון (טורקיה), שנינו נהננו ושבענו. גם הוא שתה בירה ואני שתיתי קוקטייל מתוק ולא מאוד אלכוהולי (טעים) sienta משהו כזה שכחתי את השם, יש פרח בתוך הקוקטייל. התמונה היא של מנה קסדייה ועוד אחת שהזמינה חברה יחד עם קוקטייל מוחיטו שהיו לטעמה. השירות היה טוב והדיל משתלם (7 מנות ב -198 שקלים) אבל לצערנו היה מאוד חם. בפנים למשל היה מאוורר והיה נעים אבל בחוץ פחות. בנוסף אציין שהמסעדה dog friendly יש קערת מים בכניסה ובפנים, גם ראיתי כלב של מישהו בפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
קונספט יפה והאוכל טעים
5.0
15/04/17

הייתי במסעדה עם בן זוגי בשבת, חול המועד פסח, המסעדה כשרה והיא מספקת מנות מכל מיני מקומות בעולם. אכלנו קציצות טלה עם חציל שמייצגות את ישראל, פיש אנד צ'יפס - בריטניה והום פרייז. המנות היו... טעימות ומשביעות. השירות היה נעים, הביאו את האוכל מהר ואווירה טובה. מבחינת המחיר היה משתלם כי היו 3 מנות שיירינג (קטגוריה מסוימת) ב105 שקלים (מבצע). יש לציין גם שיצאתי מהמסעדה ראיתי קערה לכלבים אז בהחלט dog friendly - מצרפת תמונה שתראו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel - תמונה
Daniel מבקר מתחיל
יש חיים בפאו . יש חיים בראשון
5.0
25/10/16

אווירה מצויינת מקום מרווח עם אנרגיה מדהימה נהנתי מאוד לחלוק ולשבת עם חברים חוויה מצולמת לכל הגילאים. ... מחיר הוגן

עוד פרטים
הוספת תגובה
shir - תמונה
shir 12 ביקורות
מנות מכל העולם, מומלץ לחלוק כמה מנות יחד
4.3
08/05/16

הגענו ארבעה חברים, הזמנו 8 מנות שרינג- מעולות כולן הקונספט של המסעדה מגניב ממש, אפשר לקחת מלא מלא מנות ולחלוק.. יש קוקטיילים מיוחדים וגם תות נענע גרוס מעולה. מבחינת קינוחים לקחנו... צ'ורוס והיה מאכזב. ממוצע יחסי זול לכל סועד. סך הכל חוויה טובה ואוכל טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
yuvsweet - תמונה
yuvsweet 2 ביקורות
מאכזב
2.8
20/03/16

לצערי מקום מאכזב, הזמנו סלט ויאטנמי, מפוצץ מיונז, חיתוך לא נכון של חומרי הגלם. מנה הודית רעה מאד ולא ברורה, לחמג'ון סבבה. חיוב לא נכון בחשבון כמעט גזל מאיתנו 8 ש"ח, אך לבסוף תוקן.... חיכינו המון זמן לחשבון ולתיקון שלו. יש ברוטשילד כמה מקומות יותר טובים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomit - תמונה
Shlomit מבקר מתחיל
מסעדה חביבה
2.5
16/02/15

המסעדה נחמדה והאוכל נחמד ושונה מה שכן המארחת התנהגה בצורה מתנשאת למרות העובדה שהזמנו מקום מראש והמקום היה ריק החליטה לשים אותנו במעין שולחן בר עלוב בטענה שיש לה מלא הזמנות! ביקשנו לעבור... כי גם אנחנו הזמנו! ופשוט יבשה אותנו 10 דקות עד שהשיבה אותנו בשולחן נורמאלי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 42 ביקורות
אחלה מקום!!
4.0
25/01/15

האוכל טעים, מקורי ובמחיר סביר, האוירה כייפית והמלצרים חביבים. יופי של מקום באמצע העיר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
rut - תמונה
rut 4 ביקורות
התאכזבתי
2.8
19/01/15

האוכל מאוד טעים ומיוחד. אבל כשבאים בתשע ביום שישי וסגור למרות שהמידע באינטרנט הוא אחר או כשבאים ולמלצר יש יחס מתנשא כלפי אשה קשישה שמנסה לברר לגבי חנות בסביבה למרות שהמסעדה ריקה ואז חסר... בתפריט קרואסון מיוחד לארוחת בוקר מה שהופך את המבחר לצמחונים ל"תבחרי את ארוחת הבוקר הרגילה כי זה מה יש"... או שאין מנה שרשומה באינטרנט והמלצר עונה שהוא לא יודע מה כתוב באינטרנט ולא מנסה לברר עם המטבח ולהיות אדיב, אז... חבל, יש פוטנציאל

עוד פרטים
הוספת תגובה