נגישות
נגישות

מיתוס - MEATOS ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

122 ביקורות וחוות דעת על מיתוס

Yotam - תמונה
Yotam מבקר מתחיל
לא ממליץ
1.0
14/08/15

יצאנו אתמול לחגוג להורים שלי יום נישואים. המסעדה עברה שיפוץ מהפעם האחרונה שאכלתי שם. ישבנו בפנים (5 אנשים) והיה מאוד מאוד צפוף. השולחנות מאוד קרובים אחד לשני. חשבנו על מיקסום צרכנים ולא... על חווית סועד. ניגשה אלינו מצלרית שהציגה את עצמה ואמרה שהיא המלצרית שלנו- בפועל השירות היה גרוע מאוד! נתנו הרגשה של "יאללה" רק תזמינו כדי שנוכל להתקדם. לא הסבירו על המנות, לא הסבירו על מה שהגישו לשולחנות. המלצרית שהציגה את עצמה כמלצרית שלנו בסופו של דבר לא חזרה לשולחן שלנו ולכל דבר ניגשו כמה וכמה מלצרים לשאול את אותה השאלה. לדוגמא- כאשר הניחו לנו תפריט ישבנו לדיברנו אחד עם שני, לא פחות מ4! מלצרים שונים במרווח זמן של 5 דקות לשאול אם אנחנו רוצים להזמין. זה הפריע ושוב, נתן יחס שירות לא טוב. הדבר השני שהיה גרוע- האוכל! הסיבה שלשמה הגענו... האוכל יקר מאוד, שזה בסדר וזכות אדם לא ללכת לשם. אבל, אתה מצפה לרמה סבירה (ומעלה)... האוכל היה לא טוב, סטייק סינטה יבש ולא אכיל, כבדים שרופים וטעמם של כבד "על האש" ביום העצמאות... היה רועש וכשריצינו לשלם לא היה עם מי לדבר- בסוף ניגשתי לעמדת המלצרים כדי לשלם. חוסר מקצועיות ושירות גרוע.. לא אחזור לשם. יש עוד מקומות כשרים בעיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סהר - תמונה
סהר מבקר מתחיל
חגגתי שם את יום הולדת ה19 שלי עם משפחתי ו....
1.0
13/04/15

ישבנו במסעדה אני אחי אמי ואבי ארבעה אנשים בוגרים והזמנו את המנה היקרה ביותר שקיימת בתפריט:"סטייק פילה וכבד אווז" מנה שעלתה 169 שקלים. ידענו שאנחנו באים למסעדה יקרה אבל היינו פשוט המומים... מהגודל של המנה שתי נתכים קטנים ברמה מגוחכת של סטייק וכבד אווז ובצאלי שאלוט שהיו רשומים ולא הגיעו הסטייק היה רע מאוד והכבד היה דווקא די טוב זו מנה שממש מתיימרת להיות גורמה אבל לקחת מנה שיש בכל מסעדה במחיר של 100 שקל ולהקטין אותה ב70-80% זה ממש לא גורמה. האווירה במסעדה הייתה בלתי נסבלת ורועשת במיוחד וההתנהגות החצופה מהמלצרים שמלחיצים לסיים בשביל שחס וחלילה אני "אתפוס" שולחן במסעדה, בקיצור שילמנו 850 שקל ועפנו מהמסעדה החצופה הזו ועשינו על האש בבית כדי שאני לא אתאכזב D: למסעדה הזאת אני לא אחזור לעולמים גם לא לאירועים שיזמינו אותי אליהם

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
15/04/2015
שלום רב. צר לנו לשמוע על החוויה הלא נעימה שנגרמה לך. טיב המזון, איכות המזון ותמורה לכספו של הלקוח חשובים לנו מאוד. מתנצלים על החוויה ונשמח לראותכם בעתיד כדי לשפר חוויה זו. נושא זה ייבדק ובמידת הצורך נפיק לקחים בהתאם. מודים על תגובתך, צוות המסעדה
imitsu - תמונה
imitsu מבקר מתחיל
מסעדת בשר מעולה
4.0
14/01/15

אני אוהב מאוד את המקום, אנחנו נוהגים לחגוג שם ימי הולדת במשפחה. השירות אדיב ומוקפד, אני אוהב בשר, ומאוד נהנה מהמנות שלהם יש גם מנות ראשונות מוצלחות הקינוח, על אף שמסעדה כשרה, לא מורגש... ההבדל והקינוחים מעולים! מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nili - תמונה
Nili מבקר מתחיל
אכזבה
2.5
14/10/14

קראתי בחשש את הביקורות שכתבו קודמי אך מאחר והמסעדה לא נבחרה על ידינו הלכנו בתקווה שדברים אינם כפי שנכתבו. התבדינו. הרעש היה בלתי נסבל. המלצרים טעו בהזמנות ודברים שביקשנו להוסיף הגיעו... באיחור לאחר מספר פעמים. האוכל בחלקו טעים בחלקו פחות. לא נחזור מיוזמתנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 11 ביקורות
רועש מאוד ולא נעים
2.5
12/08/14

כן כן מה שאתם קוראים ! הלכנו למסעדה זו כי חפשנו בשרים כשרה. קבענו לשעה 22 והמקום היה מפוצץ. נאלצנו להמתין כמעט חצי שעה עד שהושיבו אותנו וזה די מעצבן כי כדי להגיע למקום נסענו כ40 דקות.... הושיבו אותנו במקום רועש ממש באמצע המסעדה. בחרתי את הכבד אווז שהיה נראה מאוד מגרה והטעם שלו היה באמת מצוין. בן זוגי אכל את הסטייק אנטריקוט שבאמת ראינו שהמון מיושבי המסעדה הזמינו. המלצרים השתדלו להיות נעימים כמה שאפשר אבל המקום היה פשוט מזעזע. בכי של תינוקות ואנשים עוברים ליד השולחן שלך כמו טיילת. מזל שלא בחרתי את המסעדה הזאת ליום הולדת כי הייתה מתאכזבת יותר. נסענו הביתה הלכנו לישון. באמצע הלילה קמנו עם הרגשה לא טובה. אני אוכלת המון במסעדות, בחיים לא קרה שחוויתי הרגשה כזאת. חבל לי מאוד , למקום יש פוטנציאל עצום מה גם שהוא היה די מפוצץ. המחירים סבירים. לא ממליצה כלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omri - תמונה
Omri מבקר מתחיל
יקר רועש ועלוב
1.5
08/02/14

מקום צפוף רועש מאד אווירה על הפנים מלא באנשים שהולכים לך ליד השולחן כאילו זה טיילת.. תפריט יקיר בצורה מוגזמת שלא משקף את המנות הקטנות והלא מיוחדות בכלל .. הכל כמעת מוגש על פירה שמגישים... בגן ילדים.. לא ממליץ מכלל!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי - תמונה
שלומי 6 ביקורות
חלשששש
1.5
26/01/14

שמענו מיתוס מיתוס אמרנו נלך ניראה. כבד עוף שרוף יבש וגומי, סטייק אנטריקוט שביקשתי מדיום הגיע יבש ולא אכיל לגמרי, החלפנו את המנות- סטייק עצם שהיה סבבה וקבבים שבבית הייתי מכין היה יוצא... יותר טוב. מחיר מופרז ברמות אחרות, לא מומלץץץ בקיצור

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 75 ביקורות
מומלץ
3.8
08/01/14

אכלתי כמה פעמים ארוחה עסקית , הייה מעולה , הרבה מנות , כולל קינוח ושתיה ,מחיר עסקי סביר, אך ללא עסקי יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מש - תמונה
מש מבקר מתחיל
אכזבה
1.3
30/12/13

אחת חוויות שרות הגרועות ביותר שחוויתי אי פעם.מלצרים לא מנוסים, מבלבלים הזמות, מנגבים שולחנות עם סמרטוט מלוכלך,לוקח כחצי שעה עד שמישהו ישים לב בכלל שאתה מחכה,אפילו לחשבון חיכינו כ20... דקות.ביום שמש אין וילונות או טריסים על החלונות ויושבים בשמש קופחת בתוך המסעדה.כשניסינו לפנות לאחראית משמרת התשובה שקיבלנו הייתה מזלזלת .בקיצור להתרחק מהמקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 42 ביקורות
אוכל סביר עם מחיר לא סביר
2.3
04/11/13

מנות ראשונות יקרות, אך הסלט עוף שהזמנו היה טעים. ההמבורגר לא היה טעים בכלל והרגיש לי שאני סתם יושב במסעדה מפונפנת ותו לא. לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה