נגישות
נגישות

שרימפס האוס - Shrimps House ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

29 ביקורות וחוות דעת על שרימפס האוס

izabelma - תמונה
izabelma 2 ביקורות
היה טעים מאוד
5.0
01/10/22

היה מאוד טעים ,מחיר סביר ושירות טוב דגים ושרימפס קינוח מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
itayba4u - תמונה
itayba4u מבקר מתחיל
המסעדת דגים ופירות ים הכי טובה
5.0
07/07/22

טריות, טריות ושוב טריות. זה שם המשחק ושרימפהאוס מצטיינים בזה , זה לא מתקיים רק במנות העיקריות , אלא גם בסלטים , השירות אדיב מאד, ביקור חובה לכל אוהבי הז'אנר. חיפה על המפה ובזכות... שרימפהאוס. אני מבלה במסעדה שלכם כבר למעלה מעשור עוד כשהיה לכם סניף במרכז חורב. מעריך ומוקיר אתכם . אל תשנו דבר ותמשיכו להיות מצויינים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zvia Turkenitz - תמונה
Zvia Turkenitz מבקר מתחיל
אוכל מצויין ,טרי וטעים
5.0
19/04/22

האוכל טעים ביותר לרבות הסלטים הטריים שכוללים ריפיל בהזמנת מנה עיקרית ,שירות מצויין, המחירים סבירים מאד, אכלתי לאחרונה 5 פעמים !

עוד פרטים
הוספת תגובה
אכזבה ממסעדה - תמונה
אכזבה ממסעדה מבקר מתחיל
אכזבה מהמסעדה
2.0
15/04/21

אכזבה מביקור חוזר במקום. אנו מספר זוגות שמאוד אהבנו להגיע לשרימפ האוס לאכול ולחגוג במקום. ביקורנו האחרון נחל אכזבה רבה מאחר ולפי הבנתינו יש במקום צוות חדש ונסיונינו הפעם לא היה מוצלח.... זה התחיל עם קבלת השירות שכוסות שהוגשו לנו היו עם המדבקות של היצרן וכנראה אפילו לא עברו שטיפה, הוגשו לנו חמישה סוגי סלטים שנראו עייפים מיום אתמול ולאחר בקשה לסלט פירות ים הובאה קערית עם סלט כמעט מיובש. הזמנו 4 מנות עיקריות, מנת הדג סלמון היתה קטנה מהמצופה וכן ייבשה וכנראה שחוממה מיום קודם. מנת השרימפס ונציה מוגשת עם פטריות ושקדים, המנה היתה גדולה אך השרימפס צפו בבלילה דמוי מרק ללא שום תבלינים, טעם וריח. מנה נוספת שרימפס עם ספגטי הוגשה ונראתה כאילו שכבר חוממה מאתמול. מנת פירות ים מעורבים נראתה טריה אך הרוטב שהוגש איתה היה כמו קטצאפ מבקבוק. אחת הצלחות העיקריות היתה עם סדקים ולא נראית ראויה להגשה. ביקשנו להזמין מנות קינוח, המלצרית התנצלה שיש רק מנת מלאבי אחת. בשולחן לידינו ביקשו להזמין ספרייט דיאט וגם להם נאמר שאין. לאחר תשלום מלא ביקשתי התייחסות של המנהל או בעל המסעדה אך לא היה עם מי לדבר. חבל על המקום שבוודאי לקח הרבה זמן לבנות אך להרוס אפשר מהר מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 3 ביקורות
מסעדה מצוינת לאוהבי פירות ים.
4.8
17/10/19

מסעדה מומלצת ביותר לפירות ים. פלטת פירות ים לארבעה אנשים ב-500 ש"ח טעימה מאוד, יפה מאוד מגוונת מאוד וגדולה מאוד, לא איכזבה אף פעם במספר הפעמים שהיינו. מחירים סבירים מאוד. דגים ופירות זה... הפרופיל והמומחיות של המסעדה. חבל שאנשים מזמינים ספגטי ברוטב פטריות במסעדה כזו וכותבים שאוכל סתמי. חברתי תושבת אוסטרליה שביקרה אצלי לאחרונה ואכלה במסעדות פירות ים רבות בעולם כולל בסינגפור, תאילנד וייטנאם הייתה מופתעת מאוד לטובה מטעם איכות וגודל המנה (פלטת פירות ים לארבע אנשים). מומלץ להזמין מקום כי המסעדה בדרך כלל מפוצצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר
3.8
17/08/19

הגענו ביום שישי בערב והמקום מלא עד אפס מקום. המחיר שפוי ..בסביבות 73 שח לפירות ים מנה גדולה אך השרימפס טבע ממש בחמאה. יש גם סלטים חופשי שטבעו בסויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
תמורה מלאה בעד הכסף
5.0
18/05/19

מנות גדולות ונדיבות סלטים בשפע מחירים סופר אטרקטיבים . מומלץ לכל המשפחה כולל חגיגת שמחות .דגים טריים עשויים נכון . פירות ים מבחר עשיר של רטבים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
אחללה
4.0
16/04/19

מומלץ. מנות גדולות מאוד. סלטים ביד רחבה.מחירים סבירים. מומלץ לטגן פחות את השרימפס. הפיש אנד ציפס ענק . מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חוות דעת - תמונה
חוות דעת מבקר מתחיל
נחזור כמובן שוב
5.0
29/12/18

חיכה לנו שולחן לאחר שהזמנו מקום כולל 2 כיסאות ילדים, שרות מצויין אוכל טרי וטעים מנות גדולות שהגיעו כולם ביחד ומהר, קינוחים טריים, מאוד נהנו ונחזור כמובן שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mirel - תמונה
Mirel מבקר מתחיל
מומלץ בחום
5.0
01/09/18

מומלץ!! טעים מאוד, מנות ענקיות ונדיבות שמתלוות למבחר סלטים ופיתות עם חמאה ושום, כל ביס היה תענוג. השירות מהיר והמחירים לכל כיס. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה