נגישות
נגישות

סקון נקון בית אוכל תאילנדי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על סקון נקון בית אוכל תאילנדי

Cherie - תמונה
Cherie מבקר מתחיל
Authentic Thai food!
5.0
02/03/21

Great little Thai restaurant with good food!!! .So glad we found it. We love the take away

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/03/2021
תודה
אלונה לוגסי - תמונה
אלונה לוגסי 2 ביקורות
שירות מהיר ואוכל טעים
5.0
27/07/20

בגלל הקורונה הזמנו משלוח של פאד תאי עם עוף. היה מעולה. ועוד יותר מעולה עם תוספת רוטב סויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
1marina1 - תמונה
1marina1 מבקר מתחיל
חמים ביתי, אותנטי
4.8
14/05/20

טעים מאד! תודה רבה. אוכל של תאילנד, באמת. נחזור בהקדם, נהננו גם מהטייקאווי :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת 5 ביקורות
אחת המסעדות הטובות בארץ!
5.0
16/12/18

מהפעם הראשונה שאכלנו שם וכל פעם לאחר מכן יצאנו מרוצים מאוד טעמים אותנטיים, מנות מיוחדות ומעולות ושירות מצויין ולא לוותר על הטפיוקה בסוף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית 25 ביקורות
נפלא
4.0
28/05/18

הגענו למסעדה בהתראה מאוד קצרה, אומנם המתנו מעט, אבל ההמתנה היתה שווה במיוחד למי שאוהב את האוכל האסיאתי, הכול היה מתובל בטוב טעם, אוכל טרי ואיכותי. היתה מנה חריפה שהוחלפה בלי בעיה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביבה - תמונה
אביבה 5 ביקורות
פשוט תאכלו שם - טעים מאד!
5.0
11/02/18

הזמנו בשבת טייאקווי ל-17 אנשים קבלנו אוכל טעים מאד וטרי . על כל אריזה נרשם שם המזמין וכל יכולנו לאכול מהר ובנוחיות. הצוות אדיב ויעיל והכל הוכן במהירות שיא! האוכל היה מוכן לפני שהגענו. ... החומרים טריים ומקוריים. ניכר שמי שאחראי על המטבח יודע את מלאכתו - תיבול טוב ועדינות. אין ספק שנחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nataly - תמונה
Nataly 2 ביקורות
טעים ומנחם, שווה ביקור!
4.8
03/08/17

הגענו זוג בהתראה קצרה מראש מרקם טעמים מעניין, משחק עדין עם מגוון טעמים, עשוי היטב, חומרי גלם טובים, אווירה נעימה ושירות אדיב! מנות משביעות וטעימות אם כי לא ממש גדולות, סך הכל- אנחנו... נהנינו לגמרי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
llgg - תמונה
llgg 6 ביקורות
אוכל נחמד, אווירה קצת מבאסת
3.5
21/07/17

האוכל נחמד. לא ברמה של המסעדות התאילנדיות בת"א, אבל סבבה לגמרי. המנות מאוד נדיבות. לא תצאו רעבים - אחלה value. בערב שבו ישבנו הייתה בעיה במזגן, כך שבחלק הקרוב לכניסה היה מאוד חם. למרות... בקשתנו, המלצרים לא הצליחו למצוא שום פתרון יצירתי (מאוורר?). בנוסף, אחד העובדים התיישב להפסקת סיגריה ממש מחוץ לדלת וכיבד אותנו בקצת עישון פאסיבי. בשלב זה החלטנו לוותר על קינוח ולסיים את הערב. חוץ מזה, השירות היה מהיר ויעיל. בתור צמחוני, שמחתי לראות תפריט טבעוני מסודר. חבל שאף אחת ממנות הקארי לא נכנסה בגרסה טבעונית. סה"כ מקום עם אוכל לא רע, אבל חוויית הישיבה קצת ביאסה. אולי עדיף כאופציה למשלוח או TA.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
25/07/2017
צודק מאוד בקשר לעשן הסיגריות מבחוץ. לוקחים לתשומת ליבנו. תודה דני מסקון נקון
Alexa - תמונה
Alexa 26 ביקורות
טעים ונעים
4.0
21/02/17

הלכנו לאכול שם אתמול, אחרי שחיכיתי בכיליון עיניים לאכול טום יאם. הגענו ארבעה אנשים, השירות היה ידידותי ויעיל, הוזמנו מנות ראשונות, עיקריות ושתייה, אמנם ההמתנה למנות הייתה מעט ארוכה, אבל... המנות עצמן היו שוות כל רגע. הטום יאם היה נהדר, חריף ומנחם (לחובבי ניחומים בסגנון פיקנטיות ושרימפס). מקווה לחזור בהזדמנות ולנסות את המנות שנראה שהתווספו לתפריט מאז הביקור האחרון שלנו במקום, לפני בערך שנתיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר - תמונה
ניר 7 ביקורות
אוכל מצויין לצד עסקיות מאכזבות.
4.3
15/11/16

באנו בצהריים. העסקית קצת מאכזבת, כי היא איננה כוללת אף אחת מן המנות ה"שוות" מהתפריט. גם הסגנון של העסקית מוזר, כי אין שתיה וראשונה כמו שמקובל, אלא אחת מ4 מנות עיקריות (פת-תאי,... פאת-קי-מאו ושני סוגי מרקים). יאם (סלט בתאי) וון סן ואגרול (מה הקשר לתאילנד ?). במחיר של העיקרית + 10 ש"ח. האגרול היה אגרול - שום דבר לכתוב עליו. ירקות בתוך בצק שמנוני ורוטב מתוק. יאם (סלט) וון-סן (אטריות שקופות) היה מעולה, חמים ומנחם. למנה עיקרית הזמנתי מרק גוטיהו עוף שהיה ממש נפילה. פשוט מים חמים שבתוכן חתיכות של עוף ואטריות. לא מרק ,לא ציר מרק, לא טעם של מרק. סתם מים חמים שמזכירים את ה"קפ-תה" הצהל"י. אבל מה שמחמם את בטנו של שומר קפוא לא מתאים כמנה עיקרית במסעדה. השירות היה מקסים והמנה הוחלפה מייד במקום בפאט-קי מהו מצויין, שהוכיח שהמרק היה נפילה חד פעמית. בסך הכל מחיר ידידותי ביותר לצד אוכל אותנטי וטעמים. דורש ביקור נוסף לנסות את המנות שלא בעסקית.

עוד פרטים
הוספת תגובה