נגישות
נגישות

לה קוצ'ינה פסטה בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על לה קוצ'ינה פסטה בר

Viki - תמונה
Viki 2 ביקורות
טעים מאוד!
4.5
17/01/16

מרק ירקות טעים ומחמם (קצת יקרה אם לוקחים את המרק הגדול) לקחנו פסטה כם שמנת וסלמון - מנה גדולה וטעימה מאוד. מקום קצת קטן, אבל אחלה אם לא מחפשים משהו FANCY

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
אוכל איטלקי טעים במסעדה קטנה וחמודה
4.0
08/08/15

רחוב ביאליק ברמת גן , המסעדה מבודדת היטב מרעש הרחוב . מלצרית חייכנית . תפריט פשוט , 10 סוגי רטבים עם סוגים שונים של פסטות , רביולי , לזניה וכו'. הזמנו רביולי גבינה ברוטב רוזה , היה... מעולה . ביקשנו וקיבלנו שתי כוסות מים קרים . חם , טעים ובמחיר לכל כיס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
מקום כיפי לארוחות קלות
4.5
21/02/15

בחוץ ירד גשם . בפנים היה חמים ונעים . שתי מלצריות נחמדות שירתו אותנו נאמנה . התחלנו עם מרק כתום שהיה חם וטעים עם נגיעות אגוז מוסקט בליווי לחם כפרי עם אגוזים ודגנים . אני הזמנתי רביולי... תרד ברוטב לה קוצ'ינה . הרביולי היה מהמם וניכר היה שנעשה במקום . הרוטב של העגבניות החצילים והפלפלים היה טעים . ברוסקת העיזים הייתה עם פלפלים מתוקים ושמן זית ונחטפה בשניות . קינחנו בעוגת ביסקויט שדי הייתה מיותרת אחרי המנות הטעימות . מומלץ .

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקרת - תמונה
המבקרת 70 ביקורות
הזדמנתי למקום במקרה והיה מעולה!
4.0
28/10/14

ישבתי היום לראשונה לצהריים. הזמנתי רביולי עיזים ובזיליקום ברוטב שמנת פטריות. היה משובח! המקום נעים וביתי, רואים את המטבח. האוכל מגיע מהר... המחיר סביר - 46 שקלים. חבל שאין עסקיות... הכוללות שתיה או מנה ראשונה. אחלה מקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
מקום מומלץ בחום
4.0
30/08/14

מכיוון שאין מסעדות רבות ממוזגות ברחוב ביאליק בחרתי להיכנס ללה קוצ'ינה . הזמנתי ארוחת בוקר . המקום בפנים מאוד אינטימי , השירות אישי , כל המטבח פתוח לעיני הסועדים והוא מבריק ונוצץ .... החביתה הייתה עשירה בחצילים , גבינות ועוד והייתה מעולה . הסלט קצוף היה טרי מאוד והכיל בעיקר ירקות קשים כמו גזר. הלחם היה טרי וטעים וכך גם המטבלים . מומלץ .

עוד פרטים
הוספת תגובה