נגישות
נגישות

אונזה - Onza ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על אונזה

ליאור - תמונה
ליאור 10 ביקורות
בילוי באונזה בר 13/01/2015
4.0
14/01/15

אני וחברתי הגענו ב-2030 לאונזה בר עם קופון של באליגם. במספר מילים שפו... על האוכל והשרות. המקום צעיר, אוירה קלילה ורועשת. האוכל והשרות נהדרים. מנות מומלצות: הביצה מהקיטשן מרקט – פטריות... צרובות..ועוד, סלט אנדיב וקציפה כחולה..פשוט "מעדן". עיקרית: סיפוד חנינא - שרימפס וקלמרי..ללא מילים...מנות אחרונות טובות ומושקעות. המלצר היה מקצועי, אדיב וקשוב. קיבלנו יחס סוףףףף. למחרת אף התקשרו לברר אם נהנינו. אז בהחלט כן, נהנינו מאוד, נחזור שוב לטעום מהמנות הטעימות של המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיו - תמונה
סיו 7 ביקורות
מקום נחמד
4.0
06/10/14

אני ובן זוגי ישבנו על הבר.. המקום היה מלא בפנים ובחוץ ועדיין השירות היה מעולה . בנוגע לאוכל - יש יותר מידי טחינה במנות פתיחה.. הזמנו 2 עיקריות – שווארמה שהייתה נחמדה וסטייק קצוץ שגם... היה נחמד . אווירה מעולה... אפשר להעביר ערב בכיף בנוגע לאכול חשבנו שיהיה יותר מוצלח

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומר - תמונה
עומר 9 ביקורות
כיף לשבת, לא אותו כיף לאכול
3.3
21/05/14

שירות מעולה, מקום מאוד נעים וסימפטי שיש בו אווירה טובה ומוזיקה טובה. הלכתי בעקבות מבקרי אוכל רציניים שהחמיאו למקום. טרטר טונה משובח מאוד לראשונות, לחם נהדר עם מטבל עגבניות ושמן זית ופה... בערך זה הסתיים. לא ארחיב על כל המנות שהזמנו אבל כן אציין שהסינטה הייתה לא מוצלחת, הפירה מלוח מאוד ושאר העיקריות לא הפגינו יחודיות/איכויות מיוחדות. הקינוחים כולם (פנקוטה, טירמיסו ומוס שוקולד) אינם עשויים בהקפדה ובאייכות שהיית מצפה ממקום שקיבל ביקורות כל כך טובות. לסיכום,אם תבואו עם ציפיות נמוכות למקום נעים לערב תהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה