נגישות
נגישות

דוד ויוסף ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על דוד ויוסף

שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
לא כמו שהיה בירמיהו
2.5
30/01/14

המקום מהממם. מאוד נעים לשבת על הבר. אווירת אלכוהול. אבל, המנות קטנות ויקרות מידי. האוכל היה טעים, אבל לא בהיסטריה. משהו הלך לאיבוד בתוך כל המקום הגדול הזה. מה שכן, הפופקורן שרימפס היה... אלוהי. ככה שזו מנת חובה. כל השאר היה מאוד סתמי. פוקצ'ה סתמית, ניוקי סתמי. והקינוח שהזמנו היה פשוט לא טוב. עוגת גבינה כלשהי שהייתה סתמית ולא ברור הקשר שלה למסעדה. הם חייבים לשפר קצת את העניינים. כי אין הצדקה כרגע למחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaellevi - תמונה
yaellevi מבקר מתחיל
שירות נוראי
1.5
24/12/13

מקום עם שירות מזעזע. האוכל אומנם סביר ונחמד לעיתים אבל זהו מקום שבו השירות הוא מתחת לכל ביקורת. חיכינו מעל לחצי שעה לכוס מים, ביקשנו מספר פעמים ולא קיבלנו..חיכינו מעל לשעה וחצי למנות... וכאשר שאלנו לפשר העיכוב התשובה הייתה " המסעדה מלאה היום". שום התנצלות ושום התחשבות. השולחן שלידנו גם התלונן שהמנות לא מגיעות ולא קיבלו תשובה אדיבה יותר. כשהגיעו המנות חלקן היו קרות מעט וגם גילינו שחלק מההזמנה בכלל לא הגיע למטבח ונאלצנו להמתין זמן נוסף. המנות קטנות מאוד והמחיר בדיוק ההפך. אין שום תמורה לכסף ואין סיבה לחזור למקום כזה. שירות מחפיר וללא ספק הגרוע ביותר בו נתקלתי בחיי. חוסר המקצועיות שלהם הוא ברור ולא נעים ללקוח ובכל בית קפה בסיסי תקבלו שירות טוב יותר מזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rambo - תמונה
rambo 2 ביקורות
חוויה יוצאת דופן
3.8
05/02/13

צמד שפים צעירים שהכניסו במקום שלהם את כל כולם, חוויית הישיבה על הבר מכניסה אותך ללב ליבו של המטבח, היחס החם גם מצדם של הטבחים וגם של הברמנים שעובדים יחדיו כתף אל כתף יוצרים באמת חוויה... בלתי נשכחת , וכל זה עוד לפני שהזכרתי את האוכל המעולה והחדשני במקום, פיוז'ן ים תיכוני עם המטבח הבלקני והצרפתי, שאפילו גדולי השפים בארץ עדין לא השכילו לחבר בצורה כל כך יפה וטעימה, שוב פעם חוויה מעולה של אוכל ובילוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן  - תמונה
דן 2 ביקורות
חביב,לא יותר
2.3
20/05/12

המקום נחמד,צפוף מאוד,רועש מאוד-מאוד,למרות שלט שהם תלו שמבקש שקט עבור השכנים (המסכנים) המוסיקה שם מתנגנת בעוצמה אדירה עד כדי כך שקשה לנהל אפילו שיחה קצרה.השולחנות קטנים מלהכיל את הצלחות.... והשרות על פניו קשוב אך למעשה חובבני להפליא,לקבל כוס מים לקח בערך ארבע בקשות מהמלצרית,בחשבון כמובן חל בלבול . האוכל עצמו חביב,יש תחושה של השקעה אך המנות זעירות ביותר ויקרות למדי.לא משהו שגרם לי לחשוב על ביקור חוזר

עוד פרטים
הוספת תגובה
mor - תמונה
mor מבקר מתחיל
הפתעה לטובה
3.5
15/02/12

המתנו 30 דק' לשולחן שהזמנו שבוע קודם לכן, אבל אין ספק שהיה שווה! כל מנה שטעמנו הייתה חדישה מעניינת,המחירים קצת יקרים לטאפסים אבל שווה בהחלט!! מומלץ מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
15/03/11

בינוני, לא יותר מזה. עיצוב די נורא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/03/11

מסעדה אינטימית , שירות מעולה ואוכל מדהים - כל מנה מפתיעה מחדש

עוד פרטים
הוספת תגובה
מתן - תמונה
מתן מבקר מתחיל
2.7
10/01/11

היינו אתמול בערב בדוד ויוסף והמקום היה מעושן עד מאוד (אנשים אוכלים ותוך כדי מעשנים). חוצמזה, האוכל היה ממש אחלה (חוץ מהסקאלופ שעלה 45 שקל בשביל 2 חתיכות מיניאטוריות). הערות כלליות: אין... בירות מהחבית (חוץ משליש בקס). מעשנים המון בתוך המסעדה. אוכל סבבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
20/12/10

לצערי, אכלתי רק פעם ראשונה. מחירים סבירים בהחלט, אוכל צפוי, אך עשוי מחמרי גלם טובים ומבוצע ללא לאות. אווירה ביתית וחמימה, אחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
12/12/10

המסעדה הכי טובה בעיר נקודה!!!! בשביל העבודה הקשה שהחברה האלה עושים זה בככלל לא יקר..... שווה כל שקל, מי שמחפש זול שיילך למקדונלד... מי שמחפש איכות וחזון צעיר באוכל שיילך ל״ דוד ויוסף״

עוד פרטים
הוספת תגובה