נגישות
נגישות

פסטה'לה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על פסטה'לה

Eran - תמונה
Eran מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.3
02/12/16

טעים ולעניין מומלץ מאוד פסטה בהרכה עצמית מחירים סבירים מתאים לארוחה משפחתית פתוח בשבת חנייה בשפע מיקום נוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ayala - תמונה
Ayala מבקר מתחיל
חוויה נהדרת!
5.0
08/10/16

מסעדה פשוט נהדרת! ישבנו לאכול ארוחה כל המשפחה (5 נפשות) וכל המנות היו מעולות. מנות מעניינות שלא יצא לנו לראות בשום מקום אחר. הקינוחים שהם מכינים במקום היו מקוריים וטעימים מאד! השירות... היה יוצא מן הכלל והמחירים הוגנים לגמרי. לסיכום, ממליצה מאד ואנחנו נחזור שוב בוודאות! תודה רבה לכם פסטהלה על חוויה נהדרת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
אוכל טעים ועדין, מחירים קצת גבוהים ביחס למנות הקטנות
3.8
12/03/15

אכלנו כל המשפחה (הורים + 3 ילדים). הזמנו 3-4 מנות פסטה, וכולן היו מעולות, ללא יוצאת מן הכלל. גם הפוקאצ'ה היתה חמה ומצוינת (הזמנו 3 כאלה) והסלט הירוק היה מצוין. הבעיה היא שהתרגלנו בארץ... למנות הרבה יותר גדולות, או לחילופין- למחירים פחות גבוהים. היינו 5 אנשים רעבים שאוהבים לאכול. במסעדות אחרות אנחנו מזמינים 3 מנות + סלט ויוצאים 'מפוצצים'. בפסטה'לה הזמנו 4 מנות + 3 פוקצ'ות והבן הגדול עדיין נשאר רעב... לאור רמת המחירים הגבוהה הודענו לבן ש'ישלים' בבית. בכל זאת, בגלל הרמה הגבוהה של האוכל (וזה אחרי הרבה מסעדות באיטליה + איטלקיות בארץ)- נחזור לשם מפעם לפעם כשנרצה להתפנק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
"חבל"
2.5
03/11/14

היינו בערב הספיישלים והרגשות מעורבות מצד אחד המלצרים נחמדים ואדיבים ומצד שני האוכל לא טעים הפוקצה קרה כקרח, הכרובית קשה וקרה, סלט האגסים לא קשור לכלום, הסביצה חמוצה מאוד ורק הדג המגולגל... באגוזים היה טעים כי הוגש חם מאוד בכלל האוכל היה קר ורווי מידי בשמן וחמאה הקינוחים היו סבירים מדוע הקטנוניות? פרסמתם שמגיע פסטה טרייה בחינם ולא נתתם כי זה ערב ספיישליים? הרי ככה עושים בערב כזה, מגלים נדיבות ורוכשים לקוחות. המילה היחידה שמסכמת את הערב היא "חבל"

עוד פרטים
הוספת תגובה
Erica - תמונה
Erica 5 ביקורות
המשיכו כך - היה נפלא
5.0
26/09/14

אוכל ממש טעים, שירות קשוב, מתחשב ונדיב מחירים שפויים. הרבה אפשרויות טבעוניות מוצלחות. אווירה מקסימה של מסעדה שכונתית, מקומית, מקום שפשוט רוצים לחזור אליו בין אם לבראנץ, כוס קפה, או... ארוחת ערב מדליקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה מוסקו - תמונה
דינה מוסקו 36 ביקורות
אוכל מעולה ומחיר לא מוצדק
3.3
26/04/14

אכלנו שם כאשר בעלי הודיע מראש שזו יומולדת של אשתו. אז ראשית - לא היה שום ציון לענין! נחיל מזה שכתלאביבים לשעבר שאכלו בהרבה מאוד מסעדות ברמה גבוהה, הופתענו מהמחירים: 6 שח לפיצה דקה מאוד... ודלה בגבינה זה מחיא הזוי ולא פרופורציונאלי. האוכל טעים מאוד (למעט מנה אחת שהחזרנו כי היה לה טעם של כלור), השירות מצוין (אחד הבעלים עדין ממלצר שם)אבל יצאנו מבועסים מהחשבון ולא השארנו טיפ בגלל ענין היומולדת. לדעתי באזור הזה אין הצדקה למחירים האלה בתקופה הזו

עוד פרטים
הוספת תגובה