נגישות
נגישות

מלגו ומלבר תל אביב - Milgo Milbar ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על מלגו ומלבר תל אביב

Yishai - תמונה
Yishai 2 ביקורות
נסו מקום אחר - ויפה שעה אחת קודם
1.5
15/04/17

המקום רועש מאד - בקשנו להחליש את המוזיקה ולא נענינו. ניתן לדבר רק בצעקות מנה עיקרית הוגשה לאחר למעלה מחצי שעה. וגם זאת רק לאחר שהמלצרית הבינה שאני על סף עזיבה מנות זעירות - צריך... מיקרוסקופ כדי לאכול. בעבור מה שקבלנו - יקר להחריד הייתי אתמול פעמיים במסעדה - ראשונה ואחרונה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גברת מגונדרת - תמונה
גברת מגונדרת 32 ביקורות
לדעתי צריך לבקר שם פעם אחת ולא יותר
1.8
20/03/16

אוכל לא אחיד. מנה של ניוקי ערמונים הזכירה יותר סלט אפונה מאשר מנת ניוקי. קוקטייל היה גרוע - המון קרח עם טיפת אלקוהול. המארחת לא הושיבה אותי על הבר ליד מטבח כי "הכל מוזמן". הפלא ופלא -... אף אחד לא ישב במקומות אלה בכל זמן שהייתי שם. המלצרית שההיתה אמורה לשרת אותי הייתה גסת רוח ובמצב רוח ירוד ולא התייחסה אליי. אז פשוט פניתי ל"עוזרת מלצרית" שהביאה לי סכום שהייתה בסדר גמור. ביום שהייתי האווירה הייתה מבאסת ולא כיפית. זה היה ביקורי שני ואחרון במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירשיר - תמונה
שירשיר 11 ביקורות
מומלץ!
4.3
10/01/16

הלוקיישן מעולה (צמוד להבימה), השירות אדיב ומוקפד, ההמלצה ליין אדום היתה מעולה, מנת הדג מצויינת, המחיר לא זול אבל יש תמורה נאותה. נחזור שנית ונביא איתנו חברים / משפחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
doritna - תמונה
doritna 5 ביקורות
לכאן לא חוזרים
2.5
09/01/16

הזמנו 11 מקומות לשעה 13.00. סוכם מראש שהמקומות שמורים לשעה וחצי. בשעה 13.06 היינו ישובים ליד השולחנות. הסבירו לנו שקודם יגיעו סלטים ואח"כ המנות העיקריות. מאחר והיו איתנו 3 ילדים,... ביקשנו להוציא עבורם את המנה העיקרית שלהם יחד עם הסלטים. מנות הילדים (2 צלחות פסטה), הגיעו מיד, אבל לסלטים חיכינו 40 ד'. (שולחן לידינו הגיעו אחרינו וקבלו את הסלטים לפנינו).וכשהגיעו סוף סוף, הם הגיעו בכמות קטנה ל 11 איש. פיתה אחת ו 3 פרוסות חלה קלויות? וראינו שלא משנה כמה אנשים ליד שולחן" הכמות הראשונית היא אותה כמות. הגיוני? אח"כ הביאו עוד אבל... .במנות העיקריות יש אפשרות להזמין סטק. למה מכריחים בשבת להזמין מינימום 500 ג'. אנחנו מזמינים סטייקים במסעדות וזו הפעם הראשונה שקובעים לנו את משקל הסטייק. וכבר שהגיע הסטייק,(אחד מתוך שניים שהוזמנו) היה מיובש כהוגן. כדי לקבל חדש, היה צורך להמתין עוד 20 ד. ויתרנו אכלנו את הסטייק היבש כפי שהוא. שעה וחצי עברו, והחליטו לצמצם אותנו בשולחן. העיכוב ,לא נגרם בגללנו. כשאמרנו זאת למנהל המשמרת ,הוא טען שאנחנו לא הגענו בזמן. הארוחה הייתה ארוחת יום הולדת לבתי. חבל שנגרמה לנו עוגמת נפש. את הקינוחים הלכנו לאכול במקום אדיב ונחמד יותר. אנחנו למסעדה לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אברהם - תמונה
אברהם 12 ביקורות
מסעדה מאד מומלצת למי שמוכן לתת הזדמנות שנייה
3.8
08/01/16

היינו זוג והזמנו 2 מנות עקריות: לברק שלם בליווי ירקות בתנור ופירה והמנה השנייה צלעות טלה בליווי גזרים ופירה. מנת הדג הייתה מעולה. הדג היה עשוי במידה הנכונה וטעים מאד. הירקות היו עשויים... במידה הנכונה, גם כן, וטעימים מאד וגם הפירה היה טעים. מגוון הירקות שהוגש עם הדג היה עשיר. מנה נדיבה. הטעם של הצלעות היה טוב אבל הבשר היה מאד מאד קשה, מה שהפך את החווייה מהמנה ללא טובה. מכיוון שמיהרנו להצגה לא היה לנו זמן להחלפת מנה, אבל סיפרנו למלצר על הבעיה עם הבשר. בקבלת החשבון ראינו שלא חייבו אותנו על מנת הבשר. יצאו גדולים. אמרו לנו גם שרשמו הערה במחשב, בצמוד לשם שלנו, שבפעם הבאה שנגיע יש לדאוג שלא נתאכזב. אין ספק שיודעים איך לתת שירות. בזכות מנת הדג המעולה והשירות המצוין אנחנו נחזור וגם נמליץ לחברינו. מחיר מנת הדג שווה בהחלט את התמורה. המחיר המקורי של מנת הצלעות יקר, בוודאי עבור בשר קשה. אבל כאמור לא שלמנו על המנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guysev - תמונה
Guysev מבקר מתחיל
מאכזב מאוד
1.5
26/12/15

הגענו כל בני המשפחה לארוחה בשישי בערב. הושיבו אותנו בפינת המרפסת, במקום שאינו מתאים ל-5 אנשים וישבנו בצפיפות. בנוסף, האיזור היה קר מאוד ולא יכלו למצוא לנו פתרון לחימום. לאחר שסיימנו את... הראשונות, שאלה המלצרית אם אנו מעוניינים להמתין או להמשיך לעיקריות. לאחר שביקשנו להמשיך מיד לעיקריות, חיכינו 40 (!) דקות לקבלתן. ההסבר שקיבלנו ממנהלת המשמרת נאמר לנו שהמנות שלהם מורכבות ולוקחות זמן להכנה. מיותר לציין כי שולחנות לידינו קיבלו את המנות להם לפנינו. הסבר שמוטב היה ולא היה נאמר כלל. לאחר המקרה נאמר לנו כי הקינוחים לא יחויבו בחשבון, ויחס הצוות השתנה לחלוטין, עד כדי הרגשה לא נעימה וגלגול עיניים מצידם. האוכל היה טעים, אך למסעדה שמתמחרת את המנות שלה כל כך גבוה, החוויה ממש לא תואמת. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nava - תמונה
Nava 4 ביקורות
יצאנו רעבות
3.3
26/07/15

שישי בערב אני ובתי ישבנו במלגו ומלבר לארוחת ערב. אני הזמנתי מנה עקרית של רביולי תרד שרימפס ובתי מנה ראשונה + מנה בינונית. להלן תיאור מפורט של תכולת הצלחת שלי: 4 רביולי + 3 שרימפס + 1... עלה תרד מאודה. אולי זאת אני, אבל זה לא השביע אותי. גם בתי אכלה את מה שעל 2 צלחותיה ו... לא שבעה. שילמנו, הלכנו לבית קפה סמוך והשלמנו את החסר. כן, היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 51 ביקורות
נפלא !
5.0
22/11/14

מקום מקסים, מיקום נפלא, שרות מהאגדות ואוכל יצירתי שמוגש כמו יצירות אומנות והטעם... נפלא. אה כן שכחתי... מחיר ממש ממש סביר לכיוון הנמוך למסעדה כזאת... פחות מחמש מאות שקל לשני סועדים... מאושרים כולל הכל ובקבוק יין נפלא...

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
אווירה נהדרת!
4.5
09/03/14

הסיכום- היה מעולה. נהנו מאוד ובהחלט נשוב. ובפירוט-השירות שם הוא ברמה הכי גבוהה שיש. ולא בצורה הפלצנית. מרגיש כאילו באמת אכפת להם. ישבנו על הבר והברמן היה מקסים. המליץ לנו על מנות שבאמת... חשב שטעימות ובהחלט לא טעה! היה פינוקים של צ'ייסרים כל הזמן והאווירה הייתה פשוט מעולה. לגבי האוכל- רוב המנות מתחלקות לקט וגדול. ככה שאפשר להזמין כמה מנות ולטעום. הכל היה טעים אבל עניין אחד הפריע- העיקר בכל מנה הוגש בקמצנות. לדוגמה- הזמנו סביצ'ה- שבקושי היה בו דג. הזמנו סיר פירות ים שהדבר המרכזי בו היה הסרטנים שתופסים הרבה מקום אבל אין בהם הרבה בשר. היה 2 חתיכות של קלמרי ואולי 2 שרימפסים(סיר שמוגדר זוגי ועולה מאה ומשהו שקלים). לא שלא היה טעים! היה מעולה! פשוט היה חסר המרכיב המרכזי. בקיצור- מומלץ בחום. מקווה שהבעלים יכניסו קצת יותר מהמרכיבים המרכזיים למנה כי זו הייתה באמת התלונה היחידה!

עוד פרטים
הוספת תגובה