נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

GolanA - תמונה
GolanA 57 ביקורות
אחלה סושי
3.8
03/11/17

אחד המקומות האהובים עלינו, אוכל נהדר, אווירה שקטה, רגועה ושירות יוצא מן הכלל. לעומת כל זאת, הספות במסעדה עשו את שלהן והיו מעט קרועות ובלויות, יש להחליפן בחדשות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אני - תמונה
אני 5 ביקורות
מנות לא מפנקות והטעם נחמד, לא מעבר לזה
2.5
16/08/17

הזמנו משלוח לבית. כמה מנות עם עוף ובקר מוקפץ- שמים ממש מעט עוף או בקר ומלא ירקות ונודלס. הם ממש לא מפנקים במנות והמחירים די גבוהים!! אני מכירה מקומות אחרים טעימים יותר, עם הרבה יותר עוף... או בקר ובמחיר נמוך יותר. ממש בושה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
marina - תמונה
marina מבקר מתחיל
נורא
1.0
27/10/16

ערב. אני ובעלי החלטנו להתפנק על סושי... איזה כיף! התפתנו להזמין מג'פניקה קומבינציה מיקס, סלט עם בקר ושני מרקי מיסו. -----טעות נוראית !!!!!------ נתחיל בעובדה שחיכינו יותר משעה... לאוכל, ונמשיך בכך שקיבלנו מנות דלות ודלילות : מרק המיסו היה מדולל, חסר טעם לחלוטין! הקומבינציה "המפנקת" שהמליצו לנו עליה התבררה כמשהו קטן ועלוב, עם אבוקדו שהשחיר ובאופן כללי תחושה שהדברים כלל לא טריים.. כמו כן כמות מזערית (הרולים עצמם פיציים) וכמובן הסלט, שהיה חריף בדרגת כוויה 4. (ובעלי אוהב חריף לרוב..) כל כך כעסתי והתאכזבתי מהמנות האלה.. 120 ש"ח של כלום. אבל ממש כלום. מיד טילפנתי למסעדה והתלוננתי..מעולם לא הייתי מהאנשים ש"מחזירים מנה" אבל כאן באמת זה לא היה הגיוני.. בכל אופן אחרי שיחה ממושכת הבחורה בקו השני התעקשה שכל מה שהיא יכולה לעשות זה לפצות אותנו ב"רול". ונשברנו. די אין כח.. כבר היינו רעבים ועייפים. השיחה נותקה. מרוב כעס לא הייתי מסוגלת לאכול את זה בכלל. בעלי המורעב אכל וניסה לשכנע אותי ש"לא נורא..הפעם נפלנו..אבל זה קורה.." ואני עדיין מעוצבנת מכל העסק, החלטתי שוב לחייג אבל הפעם למסעדה ישירות ולא דרך המוקד שלהם. שם הוסבר לי שיש אפשרות להחזיר את המנה כל עוד היא בשלמותה. כמובן שזה כבר היה מאוחר מדיי לזה. הבחורה מהמוקד לא טרחה לציין זאת בפניי כשעוד היה אפשר. בקיצור מבאס ביותר. עוגמת נפש. לא נזמין שם שוב בחיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
itamar - תמונה
itamar 4 ביקורות
משלוח הגיע עם ריח לא נעים וטעם תפל מאוד
1.5
09/09/16

הזמנו אמש ארוחה , בפעם הראשונה, מג'פניקה. המנות שהזמנו היו גיוזה בטטה כמנה ראשונה, קומבינציית טוקיו ופוקט ירקות. הסושי שהגיע, היה יבש מאוד ובפוקט הירקות מצאנו עצם שבורה של עוף.. פוקט... הירקות , אגב, הכיל בעיקר בצל ירוק בכמות מאוד מאוד גדולה וכמה פטריות. האוכל ככלל היה בעל ריח חזק מאוד ולא נעים והטעם היה תפל ולא טעים, כך שדקה לאחר שפתחנו אותו, הוא כבר היה בדרכו לפח. המנה היחידה אותה אכלנו , הייתה המנה הראשונה - גיוזה בטטה שגם היא הגיעה קרה. ישבתי במסעדה בעבר והיא זכורה לי לטובה, לכן יתכן ורק שירות המשלוח אינו זוכה לתשומת לב ראויה, אך לאור החוויה המאכזבת (כ-120 שקלים ל-2 מנות + 9 שקלים משלוח שפשוט נזרקו, פשוטו כמשמעו, לפח) לא נראה כי אזמין שוב מהמקום. אציין לטובה כי נאמר לי שהמשלוח יגיע בתוך שעה והוא אכן הגיע בתוך שעה. במידה והמנות שהזמנו, היו מגיעות כפי שמגיעות במסעדה - חמות, מתובלות בטעם טוב ובמקרה של פוקט הירקות - מכילות יותר ירקות מאשר בצל ירוק שלם ופטריות קשות.. - יתכן והמחיר היה מצדיק אותן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד מבקר מתחיל
ממליץ לכולם הסושי מהטובים בארץ
4.5
28/06/16

אכלתי שם כמה פעמים עם אבא שלי ועכשיו גם עם החברה נהנתי עד השמים פשוט טעים ביותר קצת לחכות הרבה זמן ומקווה שיסדרו את זה אבל משתלם כי זה ממש טעים וגם המחירים בסדר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
קרמבו מושלם
4.0
27/08/15

קרמבו מושלםם מצופה שוקולד לבן מבפנים ממיס אותך קרם שמנת עסיסי מלא בטעם ובמרקם איכותי מוגש על עוגיות פטל ממיסות!!!! הקינוח המושלם לארוחה מושלמת

עוד פרטים
הוספת תגובה
מולי - תמונה
מולי 2 ביקורות
שירות ואוכל מתחת לכל ביקורת
1.5
19/06/14

בעקבות טעות, קיבלנו במשלוח מנת קומבינציה שלא הזמנו. נאמר לנו שאפשר לזכות אותנו את סכום ההזמנה שלנו, אך נצטרך להחזיר את המנה שקיבלנו - מה שאומר להמתין לשליח כ-50 דקות ולהתכבד בכסף חזרה.... אפשרות אחרת שהציגו לנו היא להמתין ״זמן ממושך״ עד שתגיע המנה שביקשנו. גם אז עלינו להחזיר את המנה הלא נכונה שקיבלנו. אני חושב שתשובה ליגימית לטעות מצידם צריכה להיות אחרת ולא להשאיר אותנו רעבים. בלי קשר - מנת המרק מיסו היא נוראית. אנחנו עם טעם לא טוב בפה ולא טוב בלב. בקיצור - לא לבזבז אגורה על ״המסעדה״ הזו

עוד פרטים
הוספת תגובה
pearlyjewel - תמונה
pearlyjewel 37 ביקורות
טעים, משתלם, ומקום יפה (:
5.0
10/04/14

להוסיף מיותר, אך בכל זאת: כל פעם מתאהבת מחדש במקום. מסעדה מעוצבת להפליא, אוכל טעים כ"כ, מלצרים מאד אדיבים ונמרצים, ומחירים מאד הוגנים. פינקו אותנו מאד מאד. תודה שוב! (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
pearlyjewel - תמונה
pearlyjewel 37 ביקורות
טעים, טרי, ומשתלם
5.0
13/03/14

אתמול אכלתי בג'פניקה. אני לוקחת טייק-אווי משם די הרבה כי זה שווה מאד! אתמול ישבתי עם חברה והאוכל היה כ"כ טעים שקראתי למנהל כדי לזרוק לו מילה טובה (וגם מחמאות לסושי-שף!). ראיתי מהשיחה עד... כמה שירות טוב, חוויה מעולה, ואוכל איכותי הם דברים שחשובים לו במסעדה. כתמיד, הזמנתי שני רולים של פוקומאקי עם סלמון, אבוקדו ומללפון. הסלמון היה טרי כ"כ שהיה נראה שאפשר למרוח את זה כמו חמאה! חברתי הזמינה ג'פנקו (או משהו כזה) - סלמון מבושל והרול עצמו מטוגן. גם אכלה מאקי מלפפון. שתתה יין לבן - היה טוב! לקינוח התחלקנו בסופלה' שוקולד - הגיע חם והצלחת הייתה מקושטת יפה עם קרמל ואגוזים. המלצר היה נחמד מאד, חייכן, ועם תודעת שירות גבוהה. תודה! (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
O - תמונה
O 4 ביקורות
מאוד נהנינו
5.0
11/10/13

הזמנו מראש שולחן ל10 מבוגרים + 2 ילדים. שהגענו השולחן היה מסודר כולל כסאות לילדים. השירות היה מצויין, מקצועי ואדיב. המנות היו אסטטיות טעימות והגיעו במהירות. המחיר זול בהשוואה למסעדות... דומות. הסניף חדש ומעוצב בטעם. כסאות נוחים. אווירה מצויינת. בקיצור - חוויה נהדרת. הערה קטנטונת: הקינוחים לא מופיעים בתפריט אלא ניתנים בעל פה ע"י המלצרית, עדיף שהיו מגיעים בכתב, יותר קל להחליט ככה. חוץ מיזה הכל היה פשוט טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה